اقتصادی

مطالبه‌گری دانشجویان عضو شورای تعامل از مسئولان دانشگاه

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از شهرکرد، محمد قاسمی پیربلوتی از تعامل شورا و سمینار دانشجو و دانشگاه که در جمع اساتید و دانشجویان شورای مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مهد انقلاب اسلامی و یکی از مهمترین مراکز در تربیت نیروی انسانی، تلاش و پیشنهادات موثر به دانشجویان در جهت پیشرفت و تعالی در دانشگاه در جهت اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران.


بیشتر بخوانید:

انتخاب اعضای شورای تعامل و اندیشه دانشجو با دانشگاه واحد شهرکرد


وی گفت: از اعضای شورای تعامل دانشجویی انتظار می رود در یک نیاز که یکی از مهم ترین مسائل مقام معظم رهبری است، مسئولان دانشگاه را همراهی و یاری کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افزود: اعضای شورای تعامل و اندیشه دانشگاه باید در ارتباط نزدیک با دانشجویان به الزامات خود پایبند باشند و در زمینه مسائل رفاهی، خدمات آموزشی و پیشرو باشند. ماموریت های دانشگاه

از دانشجویان درخواست می شود از مسئولین دانشگاه در شورای تعامل عضویت داشته باشند

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: پس از فروکش بیماری عروق کرونا و بازگشایی دانشگاه، زیرساخت های لازم برای بهره مندی دانشجویان فراهم شد و بیش از 800 دانشجوی دختر و پسر در خوابگاه های دانشجویی اسکان داده شدند.

قاسمی پیربلوطی اظهار داشت: به درخواست اعضای شورای تعامل دانشجویی، جلسات پرسش و پاسخ در خوابگاه های دانشجویی برگزار و به نظرات و مشکلات دانشجویان پاسخ داده شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد نیز در این نشست اظهار داشت: مقدمات و زیرساخت های لازم برای برگزاری امتحانات نهایی انجام شده و تمامی دانشجویان در تمامی مقاطع به صورت حضوری در آزمون شرکت خواهند کرد.

از دانشجویان درخواست می شود از مسئولین دانشگاه در شورای تعامل عضویت داشته باشند

پژمان فاضلی اظهار داشت: از ترم آینده 40 درصد کلاس های درس دانشجویان تقریبا و 60 درصد به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش آنا، راه اندازی سامانه اینستاگرام و تلگرام به منظور اطلاع رسانی به دانشجویان از مدیریت روابط عمومی و اعضای شورای تعامل دانشگاه، ارائه راهکارهای موثر برای مسائل مربوط به عفاف و حجاب، پهنای باند اینترنت دانشگاه، ایجاد ایمیل جداگانه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و راه اندازی مجدد. بوفه دانشجویی در کلیه دانشکده ها و خوابگاه ها بعد از ماه مبارک رمضان به تصویب شورای تعامل دانشجو و دانشگاه می رسد.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا