اقتصادی

دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با فرماندهان سپاه شهرستان قدس

عبدالله قاسمی پیربلوتی ، سرپرست سرپرست ، حجت الاسلام علی اصغر منصوری معاون دیوان عالی کشور ، علیرضا مظلوم رهنی معاون فرهنگی و فعالیت های دانشجویی ، مجید شفیعی مدیر انتخاب ، عباس آسمانی مدیر روابط عمومی و فرمانده ستاد دانشگاه آزاد اسلامی شهرک قدس به قصد تجدید میثاق با ارزش های امام راحل ، دلیل آوردن برای ادامه راه شهدا ، پیروی از ولایت فقیه و تکریم پاسداران با حسین حبیبی ، فرمانده سپاه مقاومت قدس ، حیدری ، معاون معاون در مقر سپاه دیدار کردند.

دستیابی به ارزشهای مقام معظم رهبری یک هدف اساسی انقلاب است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قدس در این جلسه ابراز داشت: تغییر بیعت با ارزشهای امام ، پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری ، تلاش برای مبارزه ، دستیابی به اهداف انقلابدستیابی به ارزشهای والای انقلاب اسلامی و آماده سازی پیش از آن برای خلق سال حماسه ای جدید با عزم ملی و مدیریت جهادی هدف مقدس نظام است.

عبدالله قاسمی پیربلوتی افزود: اساتید ، مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قدس متعهد نظام و انقلاب هستند و تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می دهند.

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با فرماندهان سپاه قدس دیدار کردند

وی تأكید كرد: “دستیابی به آرمان های مقام معظم رهبری از اهداف مهم انقلاب است و دانشگاه آزاد اسلامی همواره كوشش كرده است تا اهداف آرمانی انقلاب را منعكس كند تا پیشرفت علمی و فن آوری نظام با شکوه جمهوری اسلامی را با وحدت منعکس کند ، همدلی ، ولایتمداری و تعهد نسبت به انقلاب اسلامی “. امیدوارم در سال 1400 که با قرن جدید روبرو هستیم ، سعی کنیم پرچم انقلاب صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) را به همراه رهبر معظم انقلاب بیشتر به نمایش بگذاریم و قرن جدید در نام قرن در اسلام و مکتب قرآن.

به گزارش آنا ، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قدس با اهدای لوح سپاس و تندیس دانشگاه آزاد اسلامی از تلاش های فرمانده سپاه و جانشین فرمانده سپاه در شهر قدس به مدت یک سال فعالیت جهادی در 1999 ، با یک سال عروق ویروس کرونا ، قدردانی شده است.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا