بین الملل

معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام معرفی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، مراسم تکریم و معارفه نمایندگان قدیم و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با حضور بهروز ناصری رئیس، حجت الاسلام امیر هادی زاده برگزار شد. ، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان برگزار و از زحمات حجت الاسلام یوسف یعقوبی، حجت الاسلام علی تردست به عنوان قائم مقام جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه معرفی شد.

نقش نهاد این نیست که به تنهایی کار فرهنگی انجام دهد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این مراسم اظهار داشت: با توجه به شناخت قبلی از استان ایلام و عشق مردم آن دیار، ایلام را دوباره به عنوان وطن خود انتخاب کردم. مقام معظم رهبری گفته می شود در فعالیت های فرهنگی و جمعی با دانشگاهیان موثر است و در اولویت است.(ادامه مطلب)

حجت‌الاسلام امیر هادی‌زاده افزود: نقش نهاد رهبری تنها انجام کار فرهنگی نیست و نگاه ما این است که بدنه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه را فعال کنیم تا پویایی و نشاط به دانشگاه بازگردد. از زحمات حجت الاسلام مهدویراد مسئول سابق نهاد در استان کمال و زحمات ایشان در این راستا تشکر می کنم. ترویج فرهنگ و دین دانشگاه را ستودم و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند خواستارم.

نهاد رهبری مرکز فعالیت های فرهنگی دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: نهاد رهبری محور فعالیت های فرهنگی دانشگاه و مأمنی برای پویایی اساتید و دانشجویان است.

بهروز ناصری افزود: فعالیت های فرهنگی، آموزشی و علمی دانشگاه نسبتاً مکمل و کاربردی است بیانیه گام دوم انقلاب ارائه شده توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان چراغ راه و قطب نمای حرکت فرهنگی.

وی بیان کرد: رفع مشکلات استان در حوزه فرهنگی و به ویژه آسیب های اجتماعی در اولویت کاری دانشگاه است و مسلم است که محوریت و رهبری فعالیت های فرهنگی و موفقیت های حاصل از تلاش های نهاد رهبری است.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا