بین الملل

دیدار نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و اداره پزشکی قانونی چگونه گذشت؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، در راستای تاکیدات دکتر. محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در تعامل دانشگاه و اعضای هیئت علمی با دانشگاه «حرفه، صنعت و جامعه»، نشستی با حضور نماینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برگزار کردند. دانشگاه آزاد واحد ایلام در منطقه. پزشکی قانونی در استان ایلام برگزار شد.


بیشتر بخوانید:

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و پزشکی قانونی استان بوشهر


این نشست با حمایت مهرشاد طهماسبی، رئیس پزشکی قانونی استان ایلام برگزار شد. این دانشگاه به معرفی توانمندی های علمی، آزمایشگاهی و علوم انسانی دانشگاه می پردازد.

مدیرکل پزشکی قانونی شهرستان ایلام با اشاره به ماموریت پزشکی قانونی به عنوان یک نهاد مستقل و تحت صلاحیت قوه قضائیه، معاینه اجساد را بخش کوچکی از فعالیت های این مجموعه و معاینات زنان و مردان دانست. . ، معاینه روانپزشکی، سقط جنین، بالینی و .. از دیگر فعالیت های این مرکز می باشد.

مهرشاد طهماسبی ارائه آماری برای جامعه شناسان، روانشناسان و … از آسیب شناسی موضوعات را امکان پذیر دانست و گفت: با توجه به ماموریت های دولت در این مجموعه، فعالیت های ویژه ای در دست اقدام است، مراکزی مانند موسسه پزشکی قانونی.

وی با ابراز خرسندی از تعامل جامعه دانشگاهی، همکاری متخصصان در زمینه های مختلف را وسیله ای برای پیشرفت هر سازمانی دانست.

مدیرکل پزشکی قانونی شهرستان ایلام با تمایل به ارائه خدمات، تحقیقات کاربردی، بررسی آمارها، روندها و پیش بینی های متوالی، ارائه راهکارهای مناسب برای موضوعاتی مانند تصادفات، درگیری ها و آسیب های اجتماعی، همکاری آزمایشگاهی دانشگاه، پایان نامه های دانشجویی و … تهیه انیمیشن های آموزشی برای جلوگیری از حوادثی که در Crime ذکر شده است.

دانشگاه باید محور حل مشکلات باشد

استادیار گروه روانشناسی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با تمرکز بر نقش آموزش، پژوهش و دانشگاه «صنعت، جامعه و زندگی» مردم به ظرافت های علم اخلاق و ارتباط آن با عملکرد مردم. مسائل روانی

شهرام مامی گفت: دانشگاه و دانشگاهیان همیشه آماده حل مشکل و کار هستند.

حسین پیمان، استادیار گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز بر لزوم ارتباط موثر دانشگاه با جامعه و تشکیل کمیته یا شورای مشترک دانشگاه و پزشکی قانونی تاکید کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با اشاره به ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه جهان با بیش از یک میلیون دانشجو و 30 هزار هیئت علمی و فضای فیزیکی، به تاریخچه آن نیز اشاره می کند. دانشگاه در استان ایلام

رحمت الله محمدی پور افزود: با کمک 200 نفر از اعضای هیأت علمی تمام وقت در رشته های مختلف و بیش از این تعداد کارمند متعهد، بیش از 6000 دانشجو که حدود نیمی از آنها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند، آزمایشگاه های مجهز، اماکن ورزشی و … مرکز رشد، خانه نوآوری، مراکز تحقیقاتی، کارگاه‌های کامپیوتری، آزمایشگاه‌های زبان، خانه‌های مسافر، سیستم اینترنتی مناسب، امکانات آموزشی کافی، کتابخانه، محوطه فرهنگی، سلف سرویس و غیره با دسترسی مناسب به شهر فضایی را در اختیار مردم قرار داده است. از تسهیلات بانکی بسیار مناسب و بی سابقه تحصیل می کنند.

وی با بیان سیاست‌های مربوط به «صنعت، جامعه و جامعه» برای حل بحران‌ها و مشکلات، گفت: دانشگاه باید محور حل مشکلات و تلاش اساتید برای ایفای نقش در «حرفه، صنعت و جامعه» باشد.

امضای تفاهم نامه همکاری و تشکیل کمیته مشترک پزشکی قانونی و دانشگاه از مهمترین محورهای این نشست بود.

بررسی ارتباط بین ژن ها و نژادهای مختلف، امکان تجزیه و تحلیل نمونه های ژنی در آزمایشگاه های دانشگاهی، استفاده از آمار واقعی پژوهشی، تکامل و تغییرات بنیادی در علم، آینده پژوهی، گروه های مشاوره تحصیلی، استفاده از آمار در تحقیقات و فناوری های مختلف. ، ثبت علوم پزشکی، طرح های پژوهشی کاربردی و … موضوعات این نشست مشترک چند ساعته است که توسط آرش نادمی، استادیار آمار، احمد مومنی، استادیار حقوق، اختر سلطانی، استادیار الهیات، علیرضا رنگین، استادیار برگزار می شود. استاد گروه فیزیولوژی و جواد فیض اللهی، استادیار مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا