بین الملل

تبیین بیانیه گام دوم با مشارکت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیمای ایلام/ کلی‌گویی مانعی برای تحقق اهداف بیانیه است

مهدی عباسی در مصاحبه با خبرگزاری آنا گروه استانی درباره اقدامات دبیرخانه راهبردی در مورد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام اظهار داشت: پس از اعلام رویه در سپتامبر 1998 ، اولین جلسه در نوامبر 1998 برگزار شد. ما آن را تهیه و برای سازمان مرکزی ارسال کردیم و پس از امضا و تصویب ، آن را در جلسه رسمی دفتر نمایندگی دیوان عالی دانشگاه آزاد اسلامی به اعضا ارائه دادیم از ایلام ، و اکنون هر ماه جلساتی را برگزار می کنیم.

امضای تفاهم نامه برای استفاده صدا و سیمای مرکز ایلام

وی افزود: با هماهنگی مستقیم با بسیج اساتید دانشگاه ایلام ، برنامه ها را به صورت هماهنگ اجرا خواهیم كرد ، در همین راستا در دبیرخانه راهبردی استان بیانیه گام دوم را امضا كردیم كه با همکاری در ذهن استان. بیانیه های راهبردی دومین گام انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اظهار داشت: رئیس بسیج اساتید دانشگاه های ایلام برای امضای این تفاهم نامه با مدیركل سازمان صداوسیمای مركز ایلام و نمایندگان وی تبادل نظر كردند و در مورد هشت موضوع كلی زیر در مرحله دوم بیانیه برنامه های مبتنی بر تولید. و پخش کنید.

عباسی در تشریح برنامه های مشترک صدا و سیمای ایلام گفت: ساختار این برنامه ها باید به این صورت باشد که کارشناس اجرایی به همراه کارشناس رسمی از هر یک بیانیه هفتگی یا ماهانه با موضوعات مرتبط داشته باشند و صدا و سیما این موضوع را گزارش می دهد. به دانشگاه اطلاع دهید.

وی افزود: مطابق توافق صورت گرفته ، صداوسیما این توافق نامه را با شورای برنامه ریزی خود و کارشناس و مجری از دانشگاه بررسی می کند و بقیه کارهای آن توسط صدا و سیما انجام می شود و هفته ای یا دو بار یکبار در هوا ادامه دهید. “وظیفه اصلی ما در دبیرخانه استان بیانیه مرحله دوم است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام از تبیین بیانیه گام دوم با همکاری مراکز دانشگاهی دهلران و ایوان با استاد مدعو و مشارکت اعضای هیئت علمی خبر داد و در مورد نقش ارتباطات و همکاری در حوزه های علمیه بحث و تبادل نظر کرد. و مراکز دیگر. شورای مرکزی دبیرخانه استراتژیک بیانیه نیز یکی از اعضای حوزه علمیه است. ما با اعضای برجسته و محققان حوزه علمیه استان ایلام همکاری می کنیم.

عباسی افزود: اتاق فکر دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با حوزه علمیه ارتباط تنگاتنگی دارد ، به طوری که مدرس کارگاهی که در دهلران و ایلام است در حوزه علمیه است.

تکرار و بسیج اکثریت مانع از موفقیت در اعلام گام دوم انقلاب اسلامی شد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام ، تکرار و تکرار بیانیه را مانعی برای تحقق اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: البته این یک غفلت است که باید مراقب باشید. چون بیماری کلیوی داریم.

وی اظهار می دارد: در این حالت ، ظرفیت های مرئی و پنهانی وجود دارد؛ اما لازم به ذکر است و توضیح می دهد که متأسفانه در اجرای بسیاری از پروژه هایی که در حال حاضر در این مرحله آغاز می کنیم ، مشکل داریم.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام تعدادی از مراحل اجرای بیانیه گام دوم انقلاب ایلام را تشریح کرد: ما جلسات منظم بسیج را با اساتید استانی برگزار می کنیم. با این حال ، از برخی جهات ، ما به برگزاری جلسات راضی نیستیم و درگیر اجرای پروژه ها هستیم.

این استاد دانشگاه می گوید: اعضای اصلی سازمان معلمان را برای نظارت بر مسائل مالی و مشکلات یک پروژه ملی – به نام سد کنگی در شهر ایوان – در چندین جلسه با مدیر کل جهاد کشاورزی و مدیرکل آب منطقه ای بسیج می کنند جلساتی برای حل مشکلات داشتیم. در این راستا ، ما از توانایی دبیر ، ظرفیت بسیج اساتید استانی و اتاق های فکر استفاده کردیم – که این مسئله را مشاهده کردیم و درگیر یک مشکل استانی شدیم.

عباسی با بیان اینکه مشکلات مختلفی را در استان ایلام مشاهده کرده ایم ، افزود: ما دو راه حل اجرایی داریم – از سال گذشته شروع می شود و در سال 1400 پایان می یابد تا بتوانیم مشکل استان را حل کنیم.

برجسته: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در استان ایلام به عنوان بازوی مشورتی مدیران اجرایی عمل می کند و در مورد پروژه های مورد نیاز به آنها مشاوره می دهد.

انتهای پیام / 4062/4117 /

دکمه بازگشت به بالا