بین الملل

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب شد

به گزارش گروه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی بهروز ناصری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب کرد.

متن حکم دکتر طهرانچی می گوید:

برادر گرامی دکتر بهروز ناصری

با سلام و احترام

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت “سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام” منصوب می شوید.

از حضرتعالی انتظار می رود از تمامی ظرفیت های معنوی و مادی و نیروی انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش مدیران دانشگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پایداری دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و اعتلای علم در دانشگاه استفاده نمایید. دانشگاه. اسلام و ارتقای واحدهای دانشگاهی بر اساس محورهای زیر.

1- ایجاد مبانی دینی و فرهنگی و تمرکز بر آموزش با آموزش به عنوان رکن مهم سیاست های فرهنگی دانشگاه

2- ارتقای کیفیت آموزش متناسب با نیاز جامعه در طرح آمایش سرزمین

3- ارتقای سطح پژوهش های کاربردی و پیش رونده و استفاده بهینه از پژوهش های تحصیلات تکمیلی برای حل مشکلات کشور در چارچوب طرح نظارت رایگان.

4- ارتقاء فرهنگ سازمانی و استقرار نظام مدیریت کارآمد و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاه و ذینفعان آن.

5- افزایش بهره وری تمامی عوامل در چارچوب رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات با اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف بسترسازی برای نوآوری – یا فناوری و همکاری با اعضای دانش بنیان خانواده بزرگ دانشگاه. . .

6- حفاظت از دارایی و سرمایه دانشگاه با رعایت انضباط و مدیریت مالی و کاهش هزینه های غیر ضروری با تاکید بر استفاده از منابع ایرانی برای تقویت و حمایت از تولید داخلی.

7- هدایت و هماهنگی ادغام بین واحدهای زیرمجموعه استانی در ساختار مأموریت ها، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و استانی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های این واحدها.

8- تعامل موثر و تشویقی با هیأت امنا و مسئولان استانی و کمک به توسعه هوشمند منطقه ای استان بر اساس طرح آمایش دانشگاه.

امید است با توکل به درگاه ذات احدیت در خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف الهی نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

ناصری دارای مدرک دکتری و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام و دبیر منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر در نامه ای جداگانه تشکر کرد. طهرانچی از زحمات محمد میرزایی حیدری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی و واحد ایلام تشکر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/110/

دکمه بازگشت به بالا