علمی و پزشکی

آمادگی دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجویان پیراپزشکی

به گزارش شفاف ، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه اینستاگرام خود بیانیه ای را درباره تکمیل ظرفیت رشته پیراپزشکی دانشجویان منتشر کرد.

وی می نویسد: “دانشگاه آزاد تا سال 1995 امتحانات ورودی جداگانه انجام می داد ، اما در سال 1996 برای اولین بار بر اساس جذب سیستماتیک دانشجویان ، بدون در نظر گرفتن شرایط فرآیند جذب اسلامی تاسیس شد. دانشگاه آزاد. هیچ عضوی مجاز نیست برای تکمیل ظرفیت فرآیند جذب دانشجو ، مگر اینکه با تصویب شورای سنجش و پذیرش ، این دستور از سال 1997 لازم الاجرا باشد.

امسال دانشگاه آزاد نیز برای پرکردن جای خالی دانشکده پیراپزشکی اقدام می کند.

متأسفانه رئیس سازمان بررسی ، که دبیر شورای سنجش نیز هست ، جلسه شورای سنجش برگزار نکرد و به دانشگاه مجوز دریافت مجوز (تنها اقدامی که سازمان انجام داد) را نداد. بیانیه ای را به وزارت بهداشت بررسی کنید).

اکنون به متقاضیان محترم اطلاع داده شده است که طولانی بودن پروسه طولانی منجر به پایان فرصت ثبت نام در ترم دوم می شود ، بنابراین اگر جلسه شورای ارزیابی بعداً برگزار شود و توافق نامه تقاضای احتمالی در دانشگاه آزاد وجود داشته باشد ، هیچ مشکلی وجود ندارد فرصت ثبت نام؛ بنابراین متقاضیان محترم باید در نظر داشته باشند که در صورت انجام جلسه شورای سنجش در اسرع وقت توسط رهبر سازمان سنجش قبل از پایان مهلت ثبت نام ، دانشگاه آزاد آمادگی ثبت نام داوطلبان را دارد.

دکمه بازگشت به بالا