عمومیمطالب کسب و کار

ارزانترین خودرو در دبی

اجاره ماشین ارزان در دبی هزینه رفت‌وآمد در این شهر زیبا را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. انواع خودروهای سواری اکونومی نظیر تویوتا کرولا، تویوتا کمری، هیوندا سوناتا و هیوندا آزرا را می‌توان در دبی اجاره کرد. خیابان‌های امن دبی نیز شرایط مناسبی برای رانندگی به وجود آورده‌اند. علاوه بر اینها، رشد خدمات آنلاین رنت خودرو در دبی راحتی بسیار فراوانی را برای مسافران به وجود آورده است. ماشین مورد نظر خود را می‌توانید از ایران رزرو کنید و آن را در فرودگاه دبی تحویل بگیرید. رنت ماشین در دبی به صورت روزانه نیز امکان‌پذیر است. در این مقاله، اجاره ماشین ارزان در دبی را برای ایرانی‌ها به طور کامل بررسی کرده‌ایم.

ماشین‌های ارزان در دبی برای اجاره

تمامی خودروهایی که اجازه تردد در دبی را دارند از استاندارد بسیار بالایی برخوردارند. کمپانی‌های بزرگ و معتبر خودروسازی از سراسر دنیا تولیدات باکیفیت خود را به امارات صادر می‌کنند.

تمامی خودروهایی که اجازه تردد در دبی را دارند از استاندارد بسیار بالایی برخوردارند.

جدیدترین مدل‌های تویوتا، فورد، مزدا، نیسان و هیوندا را می‌توان با هزینه‌ای بسیار اندک در دبی اجاره کرد. در ادامه، محبوب‌ترین ماشین‌های اکونومی و ارزان را برای اجاره در دبی معرفی می‌کنیم.

کمپانی خودروسازی ژاپنی تویوتا در سال 1966 از اولین نمونۀ رونمایی کرد. از آن زمان تا امروز نسل‌های جدید این خودرو به بازار آمده‌اند و دائماً کیفیت و امکانات رفاهی آنها بهبود یافته است. هزینه اجاره کرولا در دبی روزانه حدود 150 درهم است که یکی از ارزان‌ترین خودروها در دبی برای اجاره محسوب می‌شود.

شرکت تویوتا نخستین‌بار در سال 2006 از خودرو کمری رونمایی کرد. جادار بودن و سواری نرم مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو اکونومی هستند. نسل‌های جدید کمری موجود در دبی امکانات رفاهی بسیار بیشتری برای راننده و سرنشینان دارند. تویوتا کمری به دلیل قیمت پایین و کیفیت بالا یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های رنت خودرو در دبی است. قیمت اجاره کمری در دبی روزانه حدود 200 درهم است.

شرکت خودروسازی کره‌ای هیوندای تولید سوناتا را از سال 1985 آغاز کرده است. نسل جدید این خودرو بسیار مورد اقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است و راحتی زیادی برای سرنشینان فراهم آورده است. قیمت اجاره این ماشین سواری اکونومی در دبی روزانه حدود 300 درهم است.

هیوندا آزرا یا هیوندا گرنجور یکی از بهترین خودروهای سواری نسبتاً ارزان‌قیمت این کمپانی است. مدل‌های جدید این خودرو که بین سال‌های 2019 تا 2023 تولید شده‌اند بسیار جادار و راحت هستند. هزینه اجاره روزانه هیوندا آزرا در دبی حدود 350 درهم است.

قیمت روزانه اجاره خودرو در دبی روزانه حدود 200 درهم است.

کمترین قیمت اجاره ماشین در دبی

نرخ اجاره خودرو در دبی به مدل ماشین و مدت زمان اجاره آن بستگی دارد. در هلدینگ ولکام دبی، امکان پرداخت هم به صورت ریالی از داخل ایران و هم با درهم در خود دبی فراهم شده است. بنابراین افراد می‌توانند با خیال راحت و بدون نیاز به حساب بانکی در خارج از کشور، خودرو خود را پیش از سفر به دبی رزرو کنند و آن را در زمان و مکان مورد نظر تحویل بگیرند.

قیمت اجاره ماشین در دبی از 150 درهم (حدود دو میلیون تومان) در روز آغاز می‌شود

قیمت اجاره ماشین در دبی از 150 درهم (حدود دو میلیون تومان) در روز آغاز می‌شود. به طور کلی، قیمت اجاره خودرو بدون راننده در دبی بسیار مناسب محسوب می‌شود. معمولاً علاوه بر هزینه رنت خودرو، ودیعه‌ای نیز برای هزینه‌های پیش‌بینی‌ناپذیر مانند جریمه‌های احتمالی از افراد دریافت می‌شود که پس از حداکثر چهارده روز به آنها بازگردانده می‌شود. علاوه بر اینها، افراد باید هزینه پارک ماشین در معابر عمومی و پارکینگ‌های خصوصی و عوارض اتوبان‌ها را نیز در نظر بگیرند.

شرایط اجاره ماشین در دبی

تمامی اتومبیل‌های هلدینگ ولکام دبی بیمه بدنه هستند. در نتیجه، اگر شخصی در سوانح و تصادفات رانندگی احتمالی مقصر نباشد، هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد. در صورت مقصر بودن نیز صرفاً لازم است جریمه قانونی آن را پرداخت نماید. گفتنی است که اجاره خودروهای اکونومی هلدینگ ولکام دبی حداقل سه‌روزه هستند.

تمامی اتومبیل‌های هلدینگ ولکام دبی بیمه بدنه هستند

رعایت قوانین رانندگی در دبی برای تمام افراد با هر خودرویی الزامی است. حرکت خودروها در دبی از سمت راست است و فرمان خودروها همانند ایران در سمت چپ قرار دارد. علاوه بر قوانین عمومی نظیر رعایت سرعت مجاز طبق تابلوهای نصب‌شده در خیابان‌ها یا ممنوع بودن رانندگی پس از مصرف الکل و مواد مخدر به چند قانون مختص دبی نیز باید توجه داشت. نشستن کودکان زیر سیزده سال روی صندلی جلو ممنوع است. همچنین کودکان چهار تا هشت سال باید در صندلی مخصوص کودک بنشینند. بستن کمربند ایمنی نیز برای تمام افراد حاضر در خودرو الزامی است. گفتنی است ماشین‌هایی که کثیف باشند نیز جریمه می‌شوند. بنابراین با توجه به وقوع طوفان‌های شن باید نسبت به این مسئله حساس بود.

توجه به موارد زیر نیز پس از اجاره ماشین ارزان در دبی بسیار ضروری است:

+ همراه داشتن مدارک خودرو هنگام رانندگی

+ رانندگی نکردن افرادی که گواهینامه بین‌المللی ندارند

+ نرفتن به مناطق صحرایی با خودروهای غیر شاسی‌بلند

+ تحویل به‌موقع خودرو طبق قرارداد

مدارک لازم برای اجاره ماشین‌های سواری در دبی

اجاره ماشین ارزان در دبی بسیار سریع و آسان انجام می‌گیرد. برای این منظور کافی است مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی را به صورت اینترنتی ارسال نمایید.

برای گرفتن گواهینامه بین‌المللی نیز باید به سامانه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران مراجعه نمایید

اجاره ماشین ارزان در دبی - ولــکام دبی welcome Dubai

برای گرفتن گواهینامه بین‌المللی نیز باید به سامانه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران مراجعه نمایید و گواهینامه رانندگی خود را به صورت آنلاین به گواهینامه بین‌المللی تبدیل نمایید. مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین ارزان در دبی عبارتند از:

+ گذرنامه معتبر

+ گواهینامه بین‌المللی

+ تکمیل آنلاین فرم اجاره خودرو

+ فیش پرداخت هزینه اجاره ماشین

تجربه اجاره ماشین ارزان در دبی

سیستم حمل و نقل عمومی دبی بسیار پیشرفته است. دسترسی به تمام نقاط شهر از طریق مترو، تراموا، اتوبوس و تاکسی به آسانی امکان‌پذیر است. تاکسی‌های اینترنتی نیز چند سالی است که فعالیت خود را در این شهر آغاز کرده‌اند. با وجود این، راحت‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای جابه‌جایی و گشت‌وگذار در دبی هنوز اجاره ماشین است. تجربه اجاره خودروهایی نظیر تویوتا کمری، تویوتا کرولا، هیوندا آزرا و یا هیوندا سوناتا در دبی برای مسافران بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود.

راحت‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای جابه‌جایی و گشت‌وگذار در دبی هنوز اجاره ماشین است

هزینه پایین رنت، قیمت پایین سوخت، کم بودن ترافیک و خیابان‌های ایمن و زیبا مهم‌ترین دلایلی هستند که اجاره ماشین در دبی را برای ایرانی‌ها بسیار محبوب می‌کنند. همچنین وجود پارکینگ‌های متعدد در سطح شهر موجب شده است که زمان افراد برای پیدا کردن جای پارک هدر نرود. در حاشیۀ بیشتر خیابان‌ها محل‌هایی برای پارک خودرو در نظر گرفته شده است و بیشتر ساختمان‌های اداری و تجاری و مراکز تفریحی دارای پارکینگ ارزان یا رایگان هستند. امنیت بالا موجب شده است که اجاره خودرو در دبی و پارک کردن طولانی‌مدت آن در هر کجای شهر بدون نگرانی امکان‌پذیر باشد.

نحوه اجاره ماشین ارزان در دبی

هلدینگ ولکام دبی با فراهم کردن امکان اجاره ماشین ارزان در دبی موجب شده است تمامی ایرانیانی که از این سرویس استفاده می‌کنند آسایش بسیار زیادی را تجربه کنند.

اتومبیل‌های اکونومی مجموعه ولکام دبی با باک پُر و سلامت کامل به افراد تحویل داده می‌شوند

اتومبیل‌های اکونومی مجموعه ولکام دبی با باک پُر و سلامت کامل به افراد تحویل داده می‌شوند. همچنین این مجموعه خودرو اشخاص را هر کجای دبی که بخواهند به آنها تحویل می‌دهد. بنابراین افراد می‌توانند انواع ماشین‌های سواری اکونومی را در فرودگاه، هتل و یا خانه محل اقامت خود تحویل بگیرند.

سوالات متداول اجاره ماشین ارزان در دبی

کمترین هزینه اجاره ماشین در دبی چقدر است؟

اجاره کرولا در دبی روزی 150 درهم است که پایین‌ترین اجاره ماشین در دبی محسوب می‌شود. مؤسسات اجاره خودرو معمولاً مبلغی را نیز به عنوان ودیعه برای هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده همانند جریمه‌های احتمالی از افراد دریافت می‌کنند. این مبلغ پس از حداکثر چهارده روز به آنها بازگردانده می‌شود. علاوه بر اینها، افراد باید عوارض اتوبان‌ها و هزینه پارکینگ‌ها را نیز در نظر بگیرند.

چگونه می‌توان ماشینی ارزان در دبی اجاره کرد؟

هلدینگ ولکام دبی امکان رزرو انواع خودروهای اکونومی از داخل ایران و تحویل آن در دبی را برای راحتی مسافران فراهم آورده است. افراد می‌توانند با خیال راحت و بدون نیاز به حساب بانکی در خارج از کشور، ماشین خود را پیش از سفر به دبی رزرو کنند و آن را در زمان و مکان مورد نظر تحویل بگیرند. امکان پرداخت هزینه‌ها هم به صورت ریالی و هم با درهم امارات برای تمام افراد فراهم است.

چه خودروهای ارزانی را در دبی می‌توان اجاره کرد؟

جدیدترین مدل‌های هیوندای، فورد، نیسان و تیوتا برای رنت در دبی موجود هستند. نرخ پایین رنت و قیمت کم سوخت اجاره این ماشین‌ها را در دبی بسیار محبوب کرده است.

جهت دیدن لیست قیمت اجاره خودرو در دبی به سایت travelmag.com مراجعه کنید.

اجاره ماشین اکونومی در دبی چه شرایطی دارد؟

احترام به قوانین اجاره ماشین در دبی بسیار مهم است. همراه داشتن مدارک ماشین هنگام رانندگی و تحویل به‌موقع خودرو جزو این موارد است. رعایت قوانین رانندگی در دبی نیز برای تمام افراد الزامی است. حرکت اتومبیل‌ها در دبی از سمت راست است و کثیف بودن خودروها نیز با جریمه همراه خواهد بود.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در دبی چیست؟

گذرنامه معتبر، گواهینامه بین‌المللی (قابل اخذ در ایران) و فیش پرداخت هزینه‌ها مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین در دبی هستند.

 

دکمه بازگشت به بالا