اقتصادی

اجرای محدودیت‌ در سفرها در صورت تصویب در ستاد کرونا

معاون وزیر حمل و نقل ، راه و شهرسازی اظهار داشت: از مردم می خواهیم مانند گذشته همکاری کنند و از انجام هیچگونه مسافرت غیر ضروری خودداری کنند و در صورت محدودیت های مختلف از جمله تشدید ترافیک و سفرهای جاده ای ، در مدیریت جامع و همکاری لازم را برای اجرای آن انجام خواهیم داد.

شهرام آدم نژاد در مصاحبه با نازک نارنجی اظهار داشت: از ابتدای شروع این بیماری همه گیر جهانی و حتی قبل از شروع آن در ایران ، حمل و نقل در جمهوری اسلامی ایران اقدامات لازم را برای جلوگیری و کاهش خطرات انجام داده است. برای جلوگیری از بیماری Covid 19 از طریق حمل و نقل. ” وی حمل و نقل ملی را روی موضوع خود قرار داد و پس از تأسیس ستاد ملی مقابله با کورونا ، به عنوان یکی از اعضای اصلی رئیس و مسئولیت کمیته جلوگیری از آلودگی در ناوگان حمل و نقل و مراکز جمع آوری مسافر را بر عهده دارد. او به فعالیت خود در این حیاط ادامه داد. بابا

وی افزود: در اولین اوج بیماری در کشور با همکاری مردم در کاهش مسافرت در نوروز و در نتیجه کاهش 68 درصدی در سفرهای مسافرتی ، 88 درصد در سفر با قطار ، 76 درصد در سفر انجام شد. در هوا و 97٪ سفر دریایی. ” به همین ترتیب ، ضد عفونی مداوم ناوگان و پایانه های حمل و نقل مطابق با پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و غربالگری مسافران در پایانه های مسافری تأثیر بسزایی در حفظ استانداردهای بهداشتی دارد. در حمل و نقل برای جلوگیری از شیوع ویروس.

آدامنژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا محدودیت هایی از قبیل کاهش مسافرت به دلیل شیوع تاج در کشور و افزایش شیوع و میزان مرگ و میر در مقایسه با موج اول وجود دارد یا خیر ، گفت: Corona Tree به کار خود ادامه می دهد و از ابتدا با وجود ضد عفونی مداوم ناوگان و پایانه ها و درخواست بهداشت شخصی ، درخواست های مکرر برای جلوگیری از سفرهای غیر ضروری صورت گرفته است. . ما با توجه به رفتار بی نظیر این ویروس و واکنش های مختلف بدن افراد ، مردم را ترغیب می كنیم كه برای حفظ سلامتی خود و خانواده های خود ، هیچ گونه مسافرت غیر ضروری انجام ندهند.

معاون وزیر حمل و نقل ، راه و شهرسازی تأکید می کند: بدون شک یکی از عوامل کنترل شیوع بیماری پس از فروردین ، ​​همکاری مهم مردم در پیگیری مجوزهای ستاد ملی و بویژه در حال حاضر سفرهای غیر ضروری را کاهش می دهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ویروس کرونا در کشور شیوع یافته است ، تصمیمی از سوی ستاد ملی مبارزه با فساد کرونا برای اعمال محدودیت های مختلف از جمله سفر بین استانی گرفته شد. در مراحل اولیه شیوع بیماری ، جهان شوکه شد و به دلیل عدم آگاهی دقیق کشورها درباره پیامدهای گسترده این بیماری همه گیر ، مدت زمان زیادی طول کشید تا آنها بتوانند فعالیت ها را کنترل کنند. ادامه روال معمول. از تجربه‌ای که تاکنون به دست آمده است ، ما سعی کرده‌ایم با اجرای پروتکلهای بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی ، سالمترین سفرها را ممکن کنیم. بدون شک کمیته حمل و نقل به میزان کافی تابع تصمیمات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا است و در صورت اعمال هرگونه محدودیتی ، در مدیریت و اجرای توابع تعیین شده کاملاً همکاری خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا