عمومیمطالب کسب و کار

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام ۵۳۰

محتوای این مطلب پنهان

تعمیرات گیربکس ام وی ام و چری

مجموعه تهران گیربکس یکی از مراکز تخصصی و مجهز تعمیر گیربکس ام وی ام 530 ام وی ام و چری در کشور بوده که با در اختیار داشتن مهندسانی خبره و حرفه ای به تعمیر گیربکس های اتوماتیک انواع خودرو های خارجی و ایرانی می پردازند. خودرو های ام وی ام در اصل خودرو های مونتاژ شده شرکت چری اتومبیل توسط شرکت مدیران خودرو در ایران می باشد.

معروف ترین مدل های خودرو های چری در ایران با نام های ام وی ام 110، ام وی ام 110S، ام وی ام 530، ام وی ام 550، ام وی ام X22، ام وی ام X33 و ام وی ام X55 شناخته می شوند. همچنین برخی از خودرو های چری در ایران با همان اسم هایی که در بازار جهانی شناخته میشوند عرضه میشود.

خودرو هایی همانند چری تیگو ۷، چری تیگو ۵، چری آریزو ۵ و چری آریزو ۶ از جمله خودرو های با کیفیتی هستند که توسط شرکت مدیران خودرو در ایران مونتاژ میشوند. گیربکس ام وی ام در مجموعه تهران گیربکس به صورت تخصصی تعمیر شده و همانند خودروی صفر کمپانی به شما تحویل داده میشود. پس بابت موضوع تعمیر و کیفیت کار از ما مطمئن باشید.

تاریخچه شرکت چری اتومبیل

چری شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به‌شمار می‌آید. محصولات اصلی چری عبارتند از اتومبیل های سواری، مینی ون و SUV ها،  خودروهای سواری با برند چری و وسایل نقلیه تجاری با نام تجاری Karry به فروش می رسند، چری از سال 2003 همواره برترین صادر کننده خودرو چین بوده است.

چری همچنین با تاسیس یک شرکت جوینت ونچر با هولدینگ کنون، خودروهای لوکسی با برند کوروش (Qoros) نیز به تولید می‌رساند. شرکت جوینت ونچر چری، جگوار لندرور نیز از سال ۲۰۱۲ تشکیل شده که به تولید خودروهای لندرور و جگوار برای بازار چین می‌پردازد.

چری در چند نقطه از چین دارای تاسیسات مونتاژ خودرو است و در خارج از چین نیز، در ۱۵ کشور دنیا دارای کارخانه هایی برای مونتاژ محصولات خود است، در ایران مونتاژ محصولات چری توسط شرکت مدیران خودرو انجام می شود و برخی دیگر از محصولات چری هم، با برند ام وی ام توسط مدیران خودرو تولید می شوند.

تاریخچه شرکت ام وی ام

شرکت ام وی ام یا مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرده است. هم اکنون مالکیت این شرکت به صورت مشترک در اختیار چری چین و کرمان موتور است.

مدیران خودرو مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش برخی از محصولات چری چین را با دو برند MVM و CHERY در بازار ایران بر عهده دارد. تاکنون خودروهای 110- 315 -X33 – X22 با برند MVM و خودروهایی نظیر تیگو 5 و آریزو 5 نیز با برند چری در ایران عرضه شده‌اند.

تعمیر گیربکس های ام وی ام و چری

همانطور که میدانید گیربکس های اتوماتیک نیازمند مراقبت و حساسیت بیشتری نسبت گیربکس های دنده ای معمولی دارند. از این رو باید بسیار با مراقبت و حساسیت بیشتر با آنها رفتار کرد.

گیربکس اتوماتیک ام وی ام  (خودرو های ام وی ام) از این قاعده مستثنی نبوده و صاحبان خودرو های ام وی ام و چری باید در دوره های مشخصی گیربکس اتومبیل خودرو به تعمیرکار نشان بدهند تا از سلامت آن آگاه شوند. در صورت عدم رسیدگی یا عدم توجه به علائم فنی گیربکس، هزینه های بسیار زیادی بابت تعمیرات باید بپردازید. حتما  از یک تعمیرکار حرفه و با سابقه کمک بگیرید تا از به وجود آمدن هزینه های گزاف جلوگیری کنید.

تهران گیربکس با در اختیار داشتن تیمی از متخصصان فنی و مهندسان مکانیک میتوانند مشکل گیربکس اتوماتیک ام وی ام شما را پیدا کرده و در سریع ترین زمان مانند خودروی تازه تحویل گرفته از کمپانی به شما خودرویی نو با گیربکسی تازه نفس در اختیار شما قرار دهند. با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان و قبل از دیر شدن به داد گیربکس شما برسیم.

هزینه تعمیرات گیربکس ام وی ام در تعمیرگاه تهران گیربکس

یکی از سوالات بسیار پر تکراری که صاحبان خودروی ام وی ام از ما میپرسند، هزینه و قیمت تمام شده تعمیر گیربکس خودروشان است. حقیقت این است که گیربکس خودروی شما تا توسط متخصصان مجموعه بازدید نشود و تا متوجه نشویم مشکل اصلی از کجاست، نمیتوانیم پشت تلفن به شما قیمت بدهیم.

از آنجا که مشکل هر خودرو با خودرویی دیگر متفاوت است و مسايل فنی خودرو ها با یکدیگر تفاوت دارند، قیمت دادن حقیقتا واقعا مشکل و معمولا باعث گمراهی مشتریان میشود. برای تعیین قیمت حتما باید به صورت حضوری گیربکس شما در محل بازدید شده و تست های لازم توسط مهندسان ما انجام شود تا بتوانیم به شما قیمت دقیق دهیم.

برای مثال ممکن است گیربکس اتوماتیک ام وی ام شما با تعویض یک قطعه کوچک درست شود و هزینه چندانی برای شما نداشته باشد. اما اگر مشکل گیربکس بزرگ تر باشد هم به کار بیشتری نیاز است و هم باید هزینه بیشتری برای تعمیر آن پرداخت کنید. پس همانطور که گفتیم نمیتوان گفت که بطور دقیق هزینه تعمیرات گیربکس ام وی ام یا چری شما چه قدر میشود؛ تا زمانی که توسط متخصص بررسی شود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام MVM

یکی از اقداماتی که به منظور سلامت قطعات خودرو لازم و ضروری تلقی می شود، تعمیر گیربکس ماشین در فواصل زمانی منظم است. به طور طبیعی با گذشت زمان و افزایش کارکرد خودرو، سایش قطعات و درصد خرابی آن ها افزایش پیدا می کند به همین دلیل لازم است که هر چند مدت یک بار نسبت به تعمیرات کلی خودرو اقدام کرد.

توجه داشته باشید که در صورت عدم رسیدگی به موقع به قطعات خودرو، امکان آسیب به دیگر قطعات خودرو نیز افزایش پیدا می کند به طوریکه قطعا هزینه های تعمیرات نیز چندین برابر می گردد اما در صورتیکه به موقع تعمیرات قطعات صورت گیرد، طول عمر خودرو نیز بیشتر می شود.

از آنجاییکه تعمیر گیربکس امری کاملا تخصصی و مهم است، پیشنهاد می شود که اطلاعات کافی را در این باره کسب کرده و این امر تخصصی را تنها به تعمیرکاران خبره گیربکس برتر بسپارید. در ادامه با گیراستار همراه باشید تا هر آنچه که لازم است درباره تعمیر گیربکس اتوماتیک MVM بدانید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نکات مهم در نگهداری ام وی ام MVM

گیربکس یکی از قطعات اصلی و مهم در خودرو های اتوماتیک است چرا که بخش اصلی در کارکرد خودرو را در اختیار دارد به همین دلیل توجه به نحوه کارکرد صحیح این قطعه از اهمیت ویژه ای برخوارد است. آشنایی با کارکرد این قطعه موجب می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل، به سرعت توانایی تشخیص مشکل برای مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ام وی ام را داشته باشید.

لازم به ذکر است که ایراد در گیربکس اتوماتیک با روشن شدن چراغ چک نمایش داده می شود؛ به این ترتیب به محض مشاهده هشدار، در پی رفع عیب گیربکس باشید. توجه داشته باشید که در صورت عدم تعمیر گیربکس اتوماتیک CVT ام وی ام MVM، امکان وارد شدن آسیب به سایر قطعات خودرو نیز وجود دارد به همین دلیل به منظور پیشگیری از هزینه های تعمیر چندباری، به محض مشاهده چراغ هشدار به تعمیرگاه تخصصی مراجعه فرمایید.

از دیگر نکات مهم در نگهداری ام وی ام mvm این است که خودرو های اتوماتیک دارای سیستم برقی پیشرفته تری نسبت به خودرو های معمولی هستند و به همین دلیل پیشنهاد می شود از نصب امکاناتی که موجب افزایش مصرف برق در خودرو می شود، پیشگیری به عمل آورید.

استفاده از چراغ زنون، دزدگیر و … می تواند تهدیدی برای آسیب به قطعات باشد. نکته حائز اهمیت دیگر این است که خودرو های ام وی ام اتوماتیک دارای سیستم مداری و سنسوری حساسی هستند به همین دلیل در حد امکان تنها از شست و شوی معمولی برای آن استفاده کنید و از موتور شویی خودرو پرهیز بفرمایید.

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک ام وی ام mvm

گیربکس اتوماتیک از چندین قسمت مختلف تشکیل می شود که در این میان یکی از کارآمد ترین قسمت های گیربکس، روغن گیربکس است. به دلیل اهمیت بالای این رکن، پیشنهاد می شود که در موعد مقرر نسبت به تعویض روغن گیربکس خودروی ام وی ام خود اقدام کنید چرا که در غیر این صورت احتمال آسیب به قطعات وجود دارد. لازم به ذکر است که بر طبق کارشناسی هایی که انجام گرفته، خودرو های ام وی ام پس از ۳۰ هزار کارکرد به تعویض روغن نیاز خواهند داشت.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام MVM

همانطور که پیش از این بیان کردیم، خودرو های ام وی ام تولید داخل کشور نیستند بلکه تنها در ایران به مونتاژ می رسند به همین دلیل قطعات این خودروی چینی تا حدودی کمیاب است. کمیاب بودن این قطعات موجب شده است تا هزینه های مربوط به تعمیرات و نگهداری در این خودرو های ام وی ام تا حدودی بیشتر از سایر خودرو های ایرانی باشد.در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه و قیمت ها به صفحه هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک مراجعه نمایید.

مسئله ای که در اینجا حائز اهمیت خواهد بود این است که تعمیرات خودرو در تعمیرگاه های مجاز و با گارانتی تعمیر انجام شود تا در صورت خرابی مجدد قطعه بتوان از خدمات گارانتی استفاده لازم را برد. گیربکس برتر با متخصصین خود در حوزه تعمیرات گیربکس اتوماتیک آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است؛ جاییکه بالاترین کیفیت در کنار مناسب ترین قیمت و همچنین گارانتی تعمیر همه و همه برای جلب رضایت مشتریان ارائه می شود.

علت های خرابی گیربکس اتوماتیک ام وی ام MVM

گیربکس در خودرو های اتوماتیک یک قطعه حساس به حساب می آید که گاهی به دلایل مختلفی دچار خرابی می شود که در این مواقع لازم است به منظور تعمیر گیربکس اتوماتیک MVM به متخصصین حاضر در تعمیرگاه گیربکس برتر مراجعه بفرمایید. علت های خرابی گیربکس اتوماتیک ام وی ام MVM عبارتند از:

لرزش در جعبه دنده

اگر تجربه رانندگی با خودرو های ام وی ام اتوماتیک را دارید قطعا در هنگام رانندگی متوجه روان بودن قسمت جعبه دنده این خودرو ها شده اید. حال در هر زمان که احساس کردید وضعیت جعبه دنده از حالت معمولی خارج شده، هشیار باشید که امکان خرابی گیربکس اتوماتیک وجود دارد. وجود هرگونه لغزش و لرزش در قسمت جعبه دنده می‌توانند یکی از علت های خرابی گیربکس اتوماتیک و به دنبال آن وارد شدن هزینه های تعمیرات فراوان باشد؛ به همین دلیل در صورت مشاهده چنین عیبی در اولین فرصت خودرو را به تعمیرگاه تخصصی گیربکس برتر نشان دهید.

کاهش نیروی کشندگی دنده

توجه داشته باشید که دنده خودرو باید دارای نیروی کشندگی کافی باشد اما در صورتیکه این احساس را در رابطه با خودروی خود نداشتید و یا متوجه نیاز به افزایش گاز به خودرو شدید، باید بدانید که به احتمال فراوان گیربکس خودرو با مشکل روبرو شده است. اگر گیربکس خودروی شما دچار خرابی شده است، بلافاصله با تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک MVM تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان این مجموعه در کمترین زمان ممکن به حل مشکل خودروی شما بپردازند.

مشکلات گیربکس اتوماتیک mvm

معمولا مشکلات گیربکس اتوماتیک mvm در چند مسئله محدود خلاصه می شوند به این معنا که نواقص موجود در گیربکس اتوماتیک انواع خودرو های ام وی ام مشترک هستند و احتمالا همه دارندگان این خودرو های چینی، با آن مواجه می شوند. در ادامه چند مورد از مشکلات گیربکس اتوماتیک mvm را بررسی می کنیم.

گاز هرز خوردن گیربکس

توجه داشته باشید که گیربکس خودرو به هیچ عنوان نباید گاز هرز داشته باشد و در صورت مشاهده چنین موردی باید بدانید که قطعا یک عیب در گیربکس اتوماتیک وجود دارد و باید به مکانی تخصصی به منظور تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام mvm مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که گاز هرز خوردن خودرو می تواند به دلیل خرابی سنسور های گیربکس، کمبود روغن گیربکس، عدم رسیدن روغن به پشت صفحه کلاچ و یا عدم تمیزی فیلتر ها باشد که در هر صورت متخصصین حاضر در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک mvm در تهران مشکل و نقص فنی خودروی شما را برطرف خواهند کرد.

خلاصی گیربکس اتوماتیک

گاهی رانندگی طولانی مدت در ترافیک های شهری و یا عبور از سربالایی هایی با شیب تند موجب افزایش دمای روغن گیربکس می شود تا جاییکه این افزایش دما عملکرد سیستم را تحت تاثیر خود قرار می دهد. اگر خودرو مجهز به سیستم خنک کننده باشد، در صورت افزایش دمای روغن گیربکس، خطر جدی سیستم خودرویی را تهدید نخواهد کرد.

گیر کردن گیربکس اتوماتیک در یک دنده مشخص یا مود اضطرار

این حالت نیز دقیقا مشابه با حالت مداضطرار یا یک دنده مشخص گیربکس اتوماتیک، زمانی اتفاق می افتاد که خطا در گیربکس اتومات ام وی ام به وجود آمده باشد که دلایل مختفی ماننده قطعی یا اتصالی سیم های گیربکس، ایراد مکانیکی در گیربکس، مسدود شدن صافی و یا در نهایت دمای روغن گیربکس از حالت استاندارد و معمولی بیشتر شود؛ در این حالت آخر در صورتیکه ماشین مجهز به سیستم خنک کننده خودرو نباشد، حتی احتمال آسیب به دیگر قطعات ماشین نیز وجود دارد.

ضربه در زمان شروع به حرکت

توجه داشته باشید زمانی که کارکرد موتور خودرو بالا رود و یا اینکه خودرو در ساعت های طولانی در حال عبور از سراشیبی جاده باشد، احتمال افزایش دمای خودرو وجود دارد. در صورت افزایش دمای خودرو، احتمال ایجاد ضربه در زمان شروع به حرکت خودرو قوت می گیرد به همین دلیل لازم است که در فواصل زمانی منظم نسبت به تعمیرات گیربکس اتوماتیک اقدامات لازم را به عمل آورید.

گیر کردن دنده در حالت پارک

یکی دیگر از مشکلات گیربکس اتوماتیک mvm، احتمال گیر کردن دنده در حالت پارک است. گاهی مشاهده می شود که به علت خرابی سلکتور و یا نبود برق، دنده در حالت پارک گیر می کند و یا اینکه خالی بودن باتری ماشین موجبات این اتفاق را فراهم می کند؛ در هر صورت تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک mvm ضامن حفظ ایمنی و سلامت قطعات خودروی شما خواهد بود.

گیربکس برتر فراتر از نمایندگی تعمیر گیربکس ام وی ام

در تعمیرگاه گیربکس برتر علاوه بر خدمات تخصصی تعمیر ام وی ام دیگر خدمات جانبی نیز ارائه میشود که در ادامه اشاره ای کلی به این سرویس ها شده است:

سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک ام وی ام MVM

مغز کامپیوتری، موتور ها و کلاچ ها و نیز دریچه گاز برقی همگی اجرای تشکیل دهنده گیربکس اتوماتیک CVT را تشکیل می دهند که این اجزا در مجموع سیستم حساسی را تشکیل می دهند که نیاز به مراقبت و سرویس دوره ای دارند. همانطور که پیش از این نیز بیان کردیم، گیربکس اتوماتیک یکی از اصلی ترین اجرای تشکیل دهنده خودرو های اتوماتیک است که در مجموع سلامت خودرو را تضمین می کند.

کارکرد این قطعه به گونه ای است که در صورت وجود عیب در آن و عدم رفع مشکل، احتمال آسیب دیدن بقیه قطعات و به دنبال آن صرف هزینه های تعمیرات بالا وجود دارد. به طور طبیعی با افزایش کارکرد خودرو، اصطکاک قطعات خودرو افزایش یافته که این امر موجبات آسیب به قطعات را مهیا می کند؛ خودرو های ام وی ام نیز از این قاعده مستثنی نیستند اما راه حل چیست؟

به منظور پیشگیری از آسیب های جدی به قطعات خودرو پیشنهاد می شود که در فواصل زمانی منظم، از سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک ام وی ام mvm بهره بگیرید؛ تعمیرگاه تخصصی گیربکس برتر با بهره گیری از تیمی حرفه ای در زمینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

خرید و فروش گیربکس ام وی ام mvm ( قیمت نو و استوک)

اگر تجربه رانندگی با خودرو های ام وی ام اتوماتیک را دارید قطعا در هنگام رانندگی متوجه روان بودن قسمت جعبه دنده این خودرو ها شده اید. حال در هر زمان که احساس کردید وضعیت جعبه دنده از حالت معمولی خارج شده، هشیار باشید که امکان خرابی گیربکس اتوماتیک وجود دارد.

وجود هرگونه لغزش و لرزش در قسمت جعبه دنده می‌توانند یکی از علت های خرابی گیربکس اتوماتیک و به دنبال آن وارد شدن هزینه های تعمیرات فراوان باشد؛ به همین دلیل در صورت مشاهده چنین عیبی در اولین فرصت خودرو را به تعمیرگاه تخصصی گیربکس برتر نشان دهید.

قطعات اصلی ام وی ام mvm

فراموش نکنید که استفاده از قطعات اصلی ام وی ام mvm در نگهداری و تعمیرات خودرو های ام وی ام از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که قطعا استفاده از این قطعات، کیفیت و کارایی خودرو را تضمین می کنند و در مقابل استفاده از محصولات بی کیفیت موجبات خرابی مجدد قطعه و چند برابر شدن هزینه های تعمیرات را فراهم می آورد.

بنابراین تا حد امکان از کیفیت و اصلی بودن قطعات استفاده شده برای خودروی خود اطمینان حاصل فرمایید که این امر در خدمات گیری از یک فروشگاه معتبر میسر خواهد شد؛ گیربکس برتر تضمین کننده کیفیت، اصالت و کارایی قطعات استفاده شده برای شما عزیزان خواهد بود بنابراین بدون نگرانی و با اطمینان کامل می توانید خدمات مورد نیاز خود را از این مرکز تهیه فرمایید.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک MVM در تهران

همانطور که گفتیم، تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام mvm از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که این قطعه به منزله پیکره اصلی کارکرد خودرو تلقی می شود و هرگونه عیب و نقص در این قطعه می تواند عملکرد کلی خودرو را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل لازم است برای این کار به بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک MVM و بهترین تعمیرکاران مراجعه فرمایید تا در نهایت بهترین و مطلوب ترین خدمات دهی به شما عزیزان صورت بگیرد.

و در پایان

تمامی خدمات گفته شده در رابطه با بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک MVM به طور کامل در مرکز خدمات رسانی گیربکس برتر ارائه می شود. گارانتی بی قید و شرط، مشاوره و عیب یابی رایگان، تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک، خودرو بر رایگان، مناسب ترین قیمت در کمترین زمان، کادر فنی مجرب و … همگی از مزایای گیربکس برتر به حساب می آید که قطعا خاطره یک خدمات گیری مناسب را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

دکمه بازگشت به بالا