علمی و پزشکی

محدودیت‌های جدید ناشی از کرونا در پکن و هراس از موج دوم شیوع

به گفته شفاف ، پس از هفته گذشته ، نزدیک به 300 نفر از نظر بیماری عروق ویروس کرونا مثبت آزمایش شدند ، هر دو منطقه Shijiazhuang و Xingtai در استان هبی ، در قسمت جنوبی پایتخت چین ، هفت روز قرنطینه خانگی را سفارش دادند . با این قضاوت ، بیش از 18 میلیون نفر در یک قرنطینه جدید در جهان قرار می گیرند.

طبق انجمن ملی بهداشت چین ، روز دوشنبه نزدیک به 55 مورد جدید از بیماری ویروس کرونا قلب در این کشور شناسایی شد. روز یکشنبه ، این تعداد از 100 عبور کرد.

لانگ فانگ ، یک شهر اقماری در پکن ، 4.9 میلیون نفر را در قرنطینه خانه قرار داد و برای جلوگیری از شیوع ویروس دستور آزمایش های گسترده را داد.

شیجیازژوانگ ، مرکز استان هبی ، نیز اخیراً با 82 مورد در روز یکشنبه در منطقه روبرو شده است. به همین دلیل است که مجلس نمایندگان استان را در نشست سالانه لغو کرد. این جلسه قرار است در تاریخ 25 ژانویه برگزار شود.

منبع آخرین شیوع هنوز مشخص نشده است ، اما طبق روزنامه South China Morning Post ، از دسامبر سال گذشته عروسی ، تشییع جنازه و مراسم مذهبی در روستاهای اطراف Shijiazhuang دلیل بسیاری از موارد بوده است. برخی از بیماران علی رغم داشتن علائمی ، به جای مراجعه به بیمارستان های دولتی در فاصله 45 کیلومتری از آنها ، به کلینیک های محلی مراجعه می کنند.

مقامات بهداشتی چین با موفقیت از موج اول تاج جلوگیری کرده و از آن زمان در مورد شیوع گاه به گاه این بیماری صحبت کرده اند.

آرنان کوی ، محقق م theسسه Gyokal Dragonomic ، در نامه ای تحقیقاتی نوشت که وجود نقاط کور در مناطق روستایی استان هبی و امکانات محدود آزمایش در کوید دلیل اصلی بروز این بیماری است. فوران تاج در منطقه.

طبق آماری از دانشگاه جان هاپکینز چین گفته می شود که بیش از 96600 نفر تاج دارند و در نتیجه 4700 نفر جان خود را از دست داده اند.

دکمه بازگشت به بالا