عمومیمطالب کسب و کار

کیفیت عایق های رطوبتی دلیجان

بهترین عایق رطوبتی دلیجان

بهترین عایق رطوبتی عایقی است که بتوان با استفاده از آن ساختمان خود را ضرر و زیان‌های ناشی از رطوبت حفظ کرد. چرا که رطوبت یک عامل موثر در فرسودگی بنا است و بی‌توجهی به آن هزینه‌های هنگفتی روی دوش ما خواهد گذاشت.
از قدیم تا به حال، مردم به این مسئله توجه زیادی داشته‌اند.
انواع عایق رطوبتی ساخته و مورد استفاده قرار گرفت، خیلی از عایق‌های رطوبتی امروزه کاربرد خود را به کلی از دست داده‌اند. امرزوه انواع عایق رطوبتی مختلقی در بازار موجود است و اجرای عایق رطوبتی توسط متخصصین انجام می‌‍‌شود. هر یک از انواع مختلف عایق، مزایا و معایبی دارند. ما در این مقاله به این مسئله خواهیم پرداخت که بهترین عایق رطوبتی برای ساختمان چه عایقی است؟

بهترین عایق رطوبتی دلیجان – صدف گستر

انواع عایق رطوبتی

از مختلف که امرزوه در ایران و در صنعت ساختمان‌سازی قابل اجرا هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- قیرگونی:

عایق رطوبتی قیرگونی از انواع عایق‌های رطوبتی است که قدمت آن نسبت به عایق ایزوگام و عایق نانوپلیمری بالاتر است. برای اجرای این عایق از دو مواد اصلی قیر و گونی استفاده می‌شود. کیفیت و کارایی این عایق تا حد زیادی به کیفیت مواد اولیه و مجریان آن دارد. عمر قیرگونی با توجه به منطقه آب و هوایی و نحوه اجرای این عایق ممکن است متفاوت باشد.

2- ایزوگام:

عایق رطوبتی پیش‌ ساخته ایزوگام یک عایق رطوبتی است که امتحان خود را برای مصرف‌کنندگان خود پس داده است. چندین سال است که در ایران از این عایق برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به مناطق مختلف ساختمان استفاده می‌شود. کیفیت و کارایی این عایق تا حد بالایی به کارخانه تولید کننده و مشخصات تولید آن دارد. هر چه ایزوگام تولیدی بیشتر استانداردهای تولید ایزوگام را رعایت کرده باشد، کارایی بهتری از خود نشان خواهد داد. عمر مفید ایزوگام حداقل 15 سال برآورد می‌شود.

عایق رطوبتی نانوپلیمری:

عایق نانوپلیمری از انواع عایق‌های جدیدی است که با استفاده از تکنولوژی به وجود آمده است. این عایق رطوبتی با توانایی چسبندگی بالایی که نسبت به هر سطحی دارد، خیلی زود جای خود را در بین انواع عایق رطوبتی پرطرفدار باز کرد. هزینه این عایق نسبت به دو مورد اولی که ذکر کردیم بالاتر است.

7 معیار انتخاب بهترین عایق رطوبتی

برای انتخاب بهترین عایق رطوبتی باید به شرایط مختلفی دقت شود. از جمله معیارهای انتخاب بهترین عایق رطوبتی برای شما، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- عمر مفید

بهترین عایق رطوبتی عایقی است که دارای عمر مفید بالایی باشد. یعنی بتوان از عایق اجرایی برای مدتی طولانی استفاده کرد. چرا که اجرا یا تعمیر عایق ممکن است مشکلاتی نظیر ایجاد مزاحمت برای ساکنین و ریخت‌پاش و هزینه‌های اضافه باشد.

2- میزان خطا در اجرای عایق رطوبتی

میزان خطای احتمالی در حین اجرای عایق رطوبتی باید در نظر گرفته شود. بهترین عایق رطوبتی عایقی است که اجرای آن آسان باشد. البته این مورد را می‌توان با مراجعه به یک متخصص حرفه‌ای در زمنیه اجرای عایق رفع کرد.

3- کارایی

بهترین عایق رطوبتی ، عایقی است که بتواند بنای ساختمان را از هر رطوبت احتمالی حفظ کند.

4- هزینه عایق رطوبتی در کوتاه مدت

هزینه اجرای اولیه عایق یک معیار مهم در انتخاب بهترین عایق رطوبتی محسوب می‌شود. چرا که بهترین عایق رطوبتی برای شما، عایقی است که برایتان هیچ فشار مالی‎‌ای ایجاد نکند.

5- هزینه عایق رطوبتی در بلندمدت

هزینه عایق را باید در بلندمدت نیز مورد بررسی قرار داد. بهتر است یک بازه زمانی مشخص تایین کنید و هزینه هر عایق را در طول این سال‌ها پیش‌بینی کنید. این پیش‌بینی هزینه به شما در انتخاب عایق رطوبتی بسیار کمک خواهد کرد.

6- مشکلات حین اجرای عایق رطوبتی

مشکلات حین اجرای عایق باید بررسی شود. بهترین عایق رطوبتی برای شما، عایقی است که کمترین مشکلات اجرا را به همراه داشته باشد و مشکلی برای ساکنین ایجاد نکند. این مشکلات می‌تواند ناشی از مدت زمان اجرای عایق رطوبتی، بهم‌ریختگی ناشی از اجرای عایق رطوبتی یا تعداد دفعات ترمیم و تعمیر عایق باشد.

7- ضمانت عایق

در انتخاب عایق رطوبتی این مورد را مورد توجه قرار دهید که شرکت تولید کننده عایق رطوبتی ، ضمانتی درباره کار خود به شما ارائه می‌دهند یا نه. بهتر است انتخاب عایق رطوبتی همراه با آینده‌نگری انجام شود و تضمین و گارانتی کیفیت تولید و اجرا مورد توجه قرار گیرد.

عایق رطوبتی ایزوگام پیش ساخته

همانطور که گفتیم با توجه به شرایط شما، انتخاب بهترین عایق رطوبتی ممکن است متفاوت باشد. ما در این قسمت مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین عایق‌های رطوبتی یعنی ایزوگام آشنا کنیم.

بهترین عایق رطوبتی – صدف گستر دلیجان

ایزوگام یک عایق پیش‌ساخته است که بنای شما را برای حداقل 15 سال در برابر رطوبت حفظ خواهد کرد. در انتخاب ایزوگام باید مواردی را مورد توجه قرار دهید:

8 نکته مهم در هنگام خرید ایزوگام

1- خرید از نمایندگی معتبر

خرید ایزوگام را از نمانیدگی فروش معتبر انجام دهید تا بتوانید از گارانتی خرید و بیمه ایزوگام استفاده کنید.

2- خرید ایزوگام مناسب شرایط آب و هوایی

هنگام خرید ایزوگام به منطقه آب و هوایی خود توجه داشته باشید و ایزوگامی مناسب و مطابق با شرایط آب و هوایی منطقه زندگی خود خریداری کنید.

3- هر ایزوگام ارزانی بی حکمت نیست!

برخی از کارخانه‌‌های تولید ایزوگام، به واسطه‌ی استفاده از مواد بی‌کیفیت یا تولید ایزوگام سبک، عایق با قیمت ارزان تولید می‌کنند. استفاده از این ایزوگام‌ها توصیه نمی‌شود.

4- تحقیق در مورد کیفیت ایزوگام

در ادامه نکته قبلی باید این مورد را اضافه نمود که قیمت بالا یا پایین ایزوگام معیاری برای سنجش کیفیت کالا نیست. انتخاب خود را بر اساس مطالعه در کیفیت کالا انجام دهید.

5- ملاحظه ضخامت عایق

ضخامت عایق ایزوگام باید طبق استانداردهای ملی باشد. هر چه ضخامت ایزوگام بیشتر بود، کیفیت آن نیز بیشتر است. برای مصارفی غیر از مصارف صنعتی ویژه، ضخامت 4 میلی‌متر استانداردترین ضخامت است. ضخامت بالاتر نیاز نیست.

6- توجه به وزن ایزوگام

کارخانه باید در وزن عایق رطوبتی ایزوگام حد تعادل را رعایت کرده باشد. این حد تعادل 4 کیلوگرم در هر متر مربع است. بیشتر بودن یا کمتر بودن این وزن کیفیت ایزوگام را تحت تاثیر منفی قرار می‌دهد.

7- توجه به انعطاف عایق رطوبتی

انعطاف و کشش عایق رطوبتی ایزوگام باید خوب باشد. برای بررسی انعطاف و کشش ایزوگام روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید آنها را روی تکه‌ای ایزوگام عملی کنید.

8- نصب ایزوگام توسط متخصصین

ایزوگام باید توسط نیروی متخصص انجام شود که در کار خود خبره باشند. نیروی اجرا و زمان اجرا دو مولفه مهم هستند که در کیفیت نهایی کار اجرای عایق رطوبتی بسیار تاثیرگذار و مهم هستند.

بهترین عایق رطوبتی – ایزوگام صدف گستر

شما سروران گرامی چنانچه نیاز به عایق بندی استخر و یا در مکان های رطوبتی دارید میتوانید بهترین عایق رطوبتی ایزوگام را از شرکت بخواهید – بهترین عایق های رطوبتی استخر همراه با مناسبترین قیمت ایزوگام صادراتی به عنوان 3 دوره صادر کننده نمونه صادرات ایزوگام در ایران در سالهای 95 ، 96 و 97 افتخاری است که میتوانیم با جدیت در این حوزه در خدمت شما عزیزان باشیم.

دکمه بازگشت به بالا