علمی و پزشکی

میزان همراهی اصناف در محدودیت‌های ساعت ۱۸/کرونا همچنان بدون دارو و درمان

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ما انتظار داریم اصناف و مردم با هم همکاری کنند تا محدودیت های جدید را اعمال کنند تا بتوانیم این محدودیت ها را به طور مثر اجرا کنیم و در نهایت خطر ویروس کرونا را از طریق افرادی که در مراکز خرید هستند به جامعه انتقال دهد. ”

در مصاحبه ای با نازک نارنجی ، دکتر سیما سادات لاری در مورد روند نظارت بر اعمال محدود کننده های جدید بیماری کرونا ، یعنی بستن کارهای غیرضروری هر روز از ساعت 6 بعد از ظهر ، صحبت می کند: “مدیریت اعمال ممنوعیت ها در تهران مسئول استانداری است. ” در تهران ، گروه هایی از جمله پلیس ، معاون فرماندار ، نماینده وزارت صنعت ، معدن و تجارت و نماینده تعزیرات برای نظارت بر اعمال محدودیت ها از ساعت 6 عصر ایجاد شدند.

وی افزود: به طور کلی به نظر می رسد سطح همکاری مردم و اصناف در طرح مناسب باشد. البته سه روز از اجرای این طرح می گذرد و شاید برخی از آنها دانش کافی نداشته باشند. با این حال ، مدیریت پروژه به عهده استانداران و فرمانداران است.

لاری اظهار داشت: وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی انتظار دارد اصناف و مردم برای اجرای این طرح همکاری کنند تا بتوانیم این کنترل ها را به طور م effectivelyثر اجرا کنیم ، به طوری که بخشی از خطر گسترش ویروس کرونا در جامعه است به دلیل حضور مردم در مراکز. خرید ، رها نکنید.

وی افزود: در چارچوب سایر محدودیت ها ، ستاد ملی ضد تاج نیز باید تصمیمی اتخاذ كند و در صورت تأیید این ستاد ، توسط سخنگوی ستاد ملی ضد كرونا اعلام می شود.

به گفته وی ، هر نوع ممنوعیت نیاز به همکاری و پشتیبانی جامعه دارد و در پایان این کنترل ها برای از بین بردن زنجیره انتقال ویروس انجام می شود.

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان گفت: “در حال حاضر ، هیچ درمان قطعی یا واکسن م effectiveثر برای کووید 19 وجود ندارد و تنها راه مقابله با آن دور نگه داشتن خود ، استفاده از ماسک است. و خیلی جاها نیست. ”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا