اقتصادیمطالب کسب و کار

بهترین لاستیک برای آریزو 6

خودرو آریزو ۶ دارای فضایی جادار در کابین خودرو به خصوص عقب خودرو ، مصرف سوخت پایین ، شتاب و عملکرد عالی و بهبود گیربکس نسبت به آریزو ۵ می باشد. از مشخصات فنی این خودرو نیز می توان به: گیربکس CVT با ۹ دنده مصنوعی ، ۴ سیلندر توربو شارژ ، قدرت موتور ۱۴۷ اسب بخاری ، گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر ، سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعتی و … اشاره کرد. لاستیک چری آریزو ۶ در سایز ۲۰۵/۵۰R۱۷ در برندهای ایرانی از جمله: بارز، ایران تایر، کویر تایر، یزد تایر و گلدستون و برندهای خارجی همچون: میشلن ، هانکوک ، تراینگل ، نکسن ، جی تی رادیال و … تولید و روانه بازار می گردد.

مشخصات چری آریزو 6 اکسلنت

چری آریزو 6 یکی از سدان‌های نیمه لوکس شرکت چری است که در سال 2018 میلادی در نمایشگاه خودروی پکن با نام آریزو GX  معرفی شد.  آریزو ۶ بر پایه پلتفرم مشترک با ، یعنی پلتفرم M1X بنا شده است. شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک اصلی چری در ایران، سدان آریزو 6 را در سال 1398 تنها در تیپ اکسلنت تولید و عرضه کرد. نسخه فیس‌لیفت این خودرو یعنی با نشان فونیکس در سال 1401 به جای آریزو 6 روی خط مونتاژ مدیران خودرو قرار گرفت. لوازم یدکی آریزو ۶ را مستقیم از وارد کننده اصلی بخرید.

چری آریزو 6 اکسلنت از همان پیشرانه آریزو 5  با گیربکس CVT بهره می برد. البته گیربکس تیپ‌ترونیک 7 دنده در آریزو 6 به تیپ ترونیک 9 دنده ارتقا یافته که به شتاب بیشتر آریزو 6 منجر شده است.

چری آریزو 6 اکسلنت مجهز به پیشرانه  1.5 لیتری توربو با ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ است. این پیشرانه توانایی تولید 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را دارد. حداکثر سرعت  و شتاب صفر تا صد آن، به ترتیب  210 کیلومتر بر ساعت و  9 ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلومتر به 6.4  لیتر می رسد.

از امکانات و تجهیزات آریزو 6 اکسلنت می توان به 6 عدد کیسه هوا، نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومتر، نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان، سیستم صوتی و تصویری به همراه مانیتور نه اینچی و شش بلندگو، کروز کنترل، سیستم نظارت فشار باد تایرها ، آینه های جانبی برقی ، پنل روشنایی روی درب، سانروف ، مسیریاب ماهواره ای ، سیستم ورود و استارت بدون کلید ، چراغ های روشنایی در روز، سیستم تهویه مطبوع دیجیتال، فرمان برقی، دوربین ۳۶۰، دوربین دینامیک دید عقب و سنسور پارک، گرم‌کن آینه‌های جانبی و صندلی‌های جلو، ترمز پارک برقی و سیستم کمک ترمز در سربالایی (اتوهولد) اشاره کرد.

خرید و فروش لاستیک مناسب چری آریزو 6 اکسلنت

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک،  نحوه رانندگی و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب آریزو 6 اکسلنت در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک آریزو 6 اکسلنت بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است. ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و تهیه و عرضه لاستیک از منابع معتبر تلاش می کنیم تا خریدی مطمئن با بهترین قیمت را برای شما ارائه کنیم. سایز لاستیک مناسب آریزو 6 اکسلنت  205/50R17   است که در انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل یزد تایر، فالکن، دانلوپ، مکسس، یوکوهاما و … تولید و عرضه می شود.

مشخصات فونیکس آریزو 6 پرو

فونیکس آریزو ۶ پرو سدان لوکسی است که از نظر پیشرانه با چری تیگو ۷ یکسان است اما از نظر گیربکس متفاوت است و به جعبه دنده CVT مجهز شده است. این خودرو سال 1401 روی خط مونتاژ مدیران خودرو جایگزین چری آریزو 6 اکسلنت شد. فونیکس آریزو ۶ پرو در طراحی نمای بیرونی و داخلی پیشرفت قابل توجهی کرده و خود را به خودروهای روز کره‌ای و دیگر محصولات معروف دنیا نزدیک‌تر کرده است. این خودرو دارای 5 سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی به همراه ۲ سال سرویس رایگان از سوی مدیران خودرو است.

فونیکس آریزو 6 پرو مجهز به همان پیشرانه  1.5 لیتری توربو با ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ موجود در آریزو 5 توربو است. این پیشرانه توانایی تولید 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را دارد. حداکثر سرعت  و شتاب صفر تا صد آن، به ترتیب  210 کیلومتر بر ساعت و  9 ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلومتر به 6.9  لیتر می رسد.  امکانات و تجهیزات فونیکس آریزو 6 پرو شامل 6 عدد کیسه هوا، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، سیستم هشدار دهنده باز ماندن درب های خودرو، کمربند ایمنی ۳ نقطه ای برای تمام سرنشینان، سیستم ورود و خروج و استارت بدون کلید، فرمان برقی، غربیلک فرمان ۳ شاخه دارای روکش چرمی و مجهز به کلید های کنترلی چند منظوره

دارای سیستم تهویه مطبوع دوگانه اتوماتیک با پنل لمسی، خروجی مجزای تهویه برای سرنشینان عقب،  ۶ بلندگو به همراه ساب ووفر، مانیتور مولتی مدیای ۹ اینچی با قابلیت موبایل مپینگ ، رهیاب و GPS ، صفحه نمایش TFT  سه و نیم اینچی درون صفحه کیلومتر، صندلی های مجهز به روکش چرم دارای تنظیم دستی (6 جهته راننده)، مجهز به روکش چرمی ، قابلیت تا شدن صندلی عقب، دارای سیستم ترمز کمکی BA، سانروف، سیستم کنترل پایداری خودرو ESP ، سیستم کنترل کشش TCS، هر ۴ چرخ دیسک مجهز به ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD است.

خرید و فروش لاستیک مناسب فونیکس آریزو 6 پرو

در هنگام خرید لاستیک جدید دانستن سایز مناسب لاستیک،  نحوه رانندگی و جاده محل تردد بسیار حائز اهمیت است. امروزه لاستیک مناسب فونیکس آریزو 6 پرو در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود. قیمت لاستیک فونیکس آریزو 6 پرو بسته به کیفیت ساخت، کاربری و داخلی یا خارجی بودن متفاوت است.

ما در همپالاستیک با به روز نگه داشتن قیمت لاستیک و تهیه و عرضه لاستیک از منابع معتبر تلاش می کنیم تا خریدی مطمئن با بهترین قیمت را برای شما ارائه کنیم.  فروشگاه لوازم یدکی مدیران تیم دارای تمامی قطعات ماشین آریزو 6 است، و شما قطعاتی را برای انجام هر قسمت از ماشین که به تعمیر نیاز دارد، پیدا خواهید کرد.

سایز لاستیک مناسب فونیکس آریزو 6 پرو205/50R17 است که در انواع برندهای ایرانی و خارجی از قبیل یزد تایر، فالکن، دانلوپ، مکسس، یوکوهاما و … تولید و عرضه می شود. ما در همپالاستیک مجموعه متنوعی از این تایرها را برای پوشش کامل نیاز خودرو و بودجه شما گرد هم آوردیم. شما امکان مقایسه مشخصات این تایرها و استفاده از مشاوره رایگان تیم ما را دارید تا بهترین لاستیک آریزو 6 پرو را برای خودروی خود انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا