علمی و پزشکی

کاهش محدودیت‌های سفری در دانمارک

بر اساس یک گزارش شفاف و به نقل از فوربس ، دانمارک به یکی از کشورهای اروپایی تبدیل شده است که از قبل با کاهش ممنوعیت سفر ، فعالیت های گردشگری را ادامه داده است.

اکنون دانمارک به گردشگران از اتحادیه اروپا و منطقه شینگن اجازه می دهد که مطابق قانون وارد کشور شوند.

تصمیم جدید دانمارک ، که از 14 مه اعمال شد ، به ساکنان کشورهای اتحادیه اروپا و شینگن با وضعیت نارنجی یا زرد اجازه می دهد وارد کشور شوند. پیش از این فقط سفرهای ضروری به دانمارک امکان پذیر بود.

ممنوعیت سفر برای گردشگران قرمز همچنان وجود دارد ، اما در کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن که در حال حاضر در گروه هلال احمر هستند ، اینگونه نیست. در نتیجه ، دانمارک پذیرای گردشگران از تمام کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن است.

با این حال ، مسافران باید قبل از پرواز اثبات نتیجه منفی آزمایش تاج را ارائه دهند. البته این قانون در مورد مسافرانی که از کشورها و مناطق زرد سفر می کنند اعمال نمی شود.

مسافران کشورهای اورنج که مایل به سفر به دانمارک و اثبات واکسن و ایمنی در برابر ویروس کرونا و آزمایش منفی برای کرونا هستند ، مجاز به ورود به دانمارک هستند. کسانی که این امکان را ندارند باید حداقل چهار روز در قرنطینه بمانند تا نتیجه نهایی آزمایش عروق کرونا ثبت شود.

از 12 ماه مه ، تعداد کل افراد آلوده به ویروس در دانمارک 262159 نفر و تعداد کل مرگ و میر ناشی از ویروس 2499 نفر بوده است.

پس از ممنوعیت استفاده از واکسن Astrazenka ، روند واکسیناسیون در دانمارک به تأخیر افتاد. در حال حاضر ، 57.52٪ از دانمارکی ها حداقل یک واکسن کرونا دریافت کرده اند و 16.72٪ نیز کاملا واکسینه شده اند.

دکمه بازگشت به بالا