عمومیمطالب کسب و کار

با ویژگی های سرور قدرتمند g9 dl360 8sff بیشتر آشنا شوید

خرید سرور g9 dl360 در حسابداری، گیمینگ، انجام کارهای سه بعدی و سنگین، هاستینگ، امور گرافیکی و رندرینگ به شما کمک شایانی می کند. اگر شما هم قصد خرید یک سرور همه چیز تمام برای کسب و کارتان را دارید، خرید سرور g9 dl360 8sff را فراموش نکنید.

 برند hp با معرفی سری Hp ProLiant سرور های خود، انقلابی در صنعت سرور به پا کرد. نسل 9 این سری از پر فروش ترین سرور های این برند معتبر می باشد. انعطاف پذیری بالا و بازدهی عالی از ویژگی های این سرور قدرتمند است. اگر کسب و کار آنلاین دارید، از این سرور فوق العاده به راحتی گذر نکنید.

معرفی سرور g9 dl360 8sff

این سرور با نوع رک مونت از نسل 9 سری  Hp PrpLiant  می باشد. نوع چیپست آن Intel C610 Series Chipset است و تا 44 هسته قابلیت پردازش دارد. دارای 24 اسلات رم است  و انواع رم های  DDR4 RDIMM , LRDIMM , NVDIMM را پشتیبانی می کند. از منبع HPE 500W, 800W, 1400W تغذیه کرده و با پردازنده های xeon E5-2600 v3 v4 سازگار می باشد.

قیمت سرور HP DL360 G9

قیمت سرور g9 dl360 8sff از دیگر ویژگی هایی است که با انتخاب کانفیگ درست می توان آن را مدیریت کرد چرا که هر کانفیگ دارای قطعات متعددی است که این قطعات نیز از قیمت هایی برخوردار هستند در نتیجه با جمع آوری این قطعات در کنار یک دیگر می توان مجموعی از قیمت ها را در نظر گرفت که نس توانید آن را قیمت یک سرور  hpe g9 dl360 در نظر بگیرید. جالب است بدانید دو دلیل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت یک سرور از قبیل: نسل تولید آن ها و دلیل دیکر نو بودن با استوک بودن آن ها است که با خرید سرور در نسل های بالا تری شما شاهد قیمت بالا تری هستید چرا که قطعات آن از بروز ترین تکنولوژی روز دنیا برخوردار است.

برعکس اگر محصولی را خریداری نمایید که نسل آن پایین باشد متقابلا از قیمت پایین تری برخوردار است چرا که آن سرور hpe g9 dl360 به نسبت پیشرفت روز افزون دنیا از قطعات قدیمی تری برخوردار است که هم بر عملکرد و هم بر  قیمت آن تاثیر چشم گیری می گذارد. مورد بعدی اینکه شما می توانید با خرید سرور g9 dl360 8sff از نوع سرور استوک dl360 g9، شما می توانید صاحب سرور HP DL360 G9 شوید که دست دوم است اما با مبلغ کمتری نسبت به سرور نو آن را می توانید خریداری نمایید.

خرید سرور g9 dl360 8sff

خرید سرور، با توجه به نوع کسب و کار متفاوت است. باید کانفیگ مورد نظر خود را انتخاب کیند. کانفیگ که همان سخت افزار می باشد در سرورهای برند HP از انعطاف بالایی برخوردار است. با خرید سرور g9 dl360 8sff می توانید کانفیگ مورد نظر را طبق شرایط و ضوابط خود انتخاب نموده و صاحب یک سرور قدرتمند برای کسب و کار خود شوید.

 کارشناسان تجهیز شبکه فیدار در کنارتان هستند تا به سوالات شما در حوزه خرید سرور پاسخ دهند و شما را برای تجربه یک خرید عالی راهنمایی کنند. برای اطلاع از سرورها و قیمت های آنها با ما تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا