اجتماعی

معرفی بهترین دوربین مداربسته ایرانی [با کیفیت بالا]

بهترین دوربین مداربسته ایرانی، دوربینی است که توسط شرکت‌های ایرانی تولید شده باشد و بتواند کیفیتی در حد دوربین‌های خارجی که از گذشته در بازار وجود داشته‌اند ارائه دهد.

باوجود اینکه دوربین‌های مداربسته ایرانی هنوز هم نتوانسته‌اند به پای دوربین‌های معروفی مثل هایک ویژن یا داهوا برسند، اما می‌توان به عنوان دوربین‌های باکیفیت از آن‌ها یاد کرد. درواقع در شرایط کنونی که به دلیل تحریم‌ها و نوسانات ارزی خرید دوربین‌های مداربسته خارجی چندان هم مقرون‌به‌صرفه نیست، می‌توان روی خرید دوربین‌های مداربسته ایرانی و کیفیت آن‌ها از از آبی تِک حساب کرد.

دوربین‌های مداربسته ایرانی از کیفیت و امکانات قابل قبول و استانداردی برخوردارند و با قیمت‌هایی کاملاً مقرون‌به‌صرفه و مناسب به مشتریان عرضه می‌شوند. از همین رو ما تصمیم داریم در این مطلب بهترین دوربین مداربسته ایرانی را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید!

مزایای خرید بهترین دوربین مداربسته ایرانی

اولین سؤالی که در زمان خرید بهترین دوربین مداربسته ایرانی به ذهن می‌رسد این است که اصلاً چرا باید به سراغ برندهای ایرانی برویم؟ همان‌طور که می‌دانید، امروزه شرایط اقتصادی نامساعدی به کشور حاکم است و به دلیل تحریم‌ها و نوسانات ارزی، خرید دوربین‌های مداربسته خارجی مستلزم پرداخت هزینه‌های بالاتری نسبت به گذشته خواهد بود.

این موضوع باعث شده شرکت‌های تولیدکننده ایرانی پیشرفت خوبی درزمینه تولید انواع دوربین مداربسته پیدا کنند. تا جایی که امروزه می‌توان از دوربین‌های مداربسته ایرانی به‌عنوان دوربین‌هایی باکیفیت و استاندارد یاد کرد. برخی از مهم‌ترین مزایای خرید دوربین مداربسته ایرانی عبارت‌اند از:

  • مناسب بودن قیمت‌ها: دوربین‌های مداربسته ایرانی از قیمت‌هایی بسیار مناسب‌تر نسبت به دوربین‌های خارجی برخوردارند و به همین دلیل می‌توانند بهترین گزینه برای خرید دوربین مداربسته ارزان‌قیمت باشند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: بدیهی است که برندهای داخلی خدمات پس از فروش بهتر و طولانی‌تری ارائه می‌دهند و شما می‌توانید در صورت بروز مشکل فنی، به سرعت برای رفع آن اقدام کنید.
  • کیفیت: اگر بخواهیم صادق باشیم، کیفیت دوربین‌های مداربسته ایرانی به پای برندهای بزرگ و پیشکسوت خارجی در این زمینه نمی‌رسد. اما این بدان معنا نیست که دوربین‌های ساخته شده یا مونتاژ شده در ایران از کیفیت پایینی برخوردارند. بلکه می‌توان گفت این دوربین‌ها کاملاً مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده‌اند و کیفیت قابل قبولی دارند.

انواع دوربین مداربسته ایرانی

شرکت‌های تولیدکننده دوربین مداربسته ایرانی، انواع دوربین‌های مداربسته را با شکل‌های ظاهری دام، فیش آی، بولت و… تولید می‌کنند که از تکنولوژی‌های HD، IP و وایرلس بهره می‌برند.

البته باید توجه داشته باشید که به دلیل کمبود امکانات، برخی از این تولیدکنندگان قطعات دوربین‌های خارجی را وارد کرده و آن‌ها را در داخل ایران مونتاژ می‌کنند.

بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی

برخی از معروف‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده بهترین دوربین مداربسته ایرانی عبارت‌اند از:

1 – دوربین مداربسته ریکو:

ریکو یکی از پرفروش‌ترین برندهای ایرانی دوربین مداربسته است. کیفیت بسیار بالای این دوربین در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارد، آن را به بهترین دوربین مداربسته ایرانی تبدیل می‌کند.

از مهم‌ترین مزایای دوربین‌های این برند می‌توان به برد بالای دید در شب اشاره کرد. خدمات پس از فروش این شرکت هم بی‌نظیر بوده و به خوبی توجه مشتریان را به خود جلب کرده است.

2 – دوربین مداربسته اکسوم:

برند اکسوم یک برند بین المللی است و به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین و معتبرترین برندها در زمینه تولید دوربین مداربسته به شمار می‌رود. قطعات این دوربین به کشور ما ارسال شده و در ایران توسط شرکت فوژان مونتاژ می‌شود. این شرکت از سال 1391 تاکنون درزمینه تولید و نصب دوربین مداربسته فعالیت دارد و تاکنون توانسته عملکرد موفقی در این زمینه از خود نشان دهد.

خدمات پس از فروش دوربین مداربسته اکسوم در کشور ایران توسط شرکت فوژان و تحت عنوان فوژان سرویس ارائه خواهد شد. این شرکت از نیروهایی متخصص و ماهر برخوردار بوده و می‌تواند دوربین‌های مداربسته باکیفیتی را به بازار عرضه کند. به همین دلیل این برند هم می­تواند در لیست بهترین دوربین­های مداربسته ایرانی قرار بگیرد.

3 – دوربین مداربسته هیرو:

شرکت هیرو یکی دیگر از بهترین شرکت‌های ایرانی فعال درزمینه سیستم‌های حفاظتی و امنیتی می‌باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و از آن زمان تاکنون توانسته به یکی از معتبرترین شرکت‌ها در این زمینه تبدیل شود. مجموعه هیرو با برندهای بزرگی مثل هایک ویژن هم همکاری داشته و حتی در سال 1396 به‌عنوان یکی از 3 نماینده برتر محصولات این کمپانی در ایران انتخاب شد.

به دنبال موفقیت‌های پی‌درپی این مجموعه و به لطف اعتباری که در این زمینه کسب کرده بود، سرانجام برند هیرو توانست در سال 1397 دوربین مداربسته خود را با نام هیرو تولید کند. دوربین مداربسته ایرانی هیرو با الگوبرداری از دوربین مداربسته هایک ویژن طراحی شده و حتی قطعات اصلی آن هم توسط همین برند تأمین می‌شود. به همین دلیل می‌توان هیرو را به‌عنوان بهترین دوربین مداربسته ایرانی شناخت.

تنوع دوربین‌های مداربسته هیرو بسیار بالاست و از نظر کیفیت و امنیت هم در بالاترین سطح قرار دارند. به همین دلیل شما می‌توانید انواع دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه را از برند هیرو با مناسب‌ترین قیمت تهیه کرده و از کیفیتان اطمینان کامل داشته باشید.

4 – دوربین مداربسته برایتون:

یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای خرید بهترین دوربین مداربسته ایرانی در اختیار شما قرار می‌گیرد، دوربین مداربسته برایتون است. شرکت برایتون یک شرکت ایرانی است که از سال 1392 تاکنون درزمینه تولید دوربین مداربسته فعالیت دارد. دوربین‌های مداربسته این برند جزو پرفروش‌ترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار هستند.

قیمت دوربین برایتون بسیار ارزان‌تر از برندهای خارجی بوده و کیفیت آن هم کاملاً قابل‌قبول و مناسب است. ضمن اینکه این شرکت محصولات خود را با ضمانت 24 ماهه عرضه می‌کند که این موضوع باعث افزایش اعتماد مشتریان شده است.

5 – دوربین مداربسته کی دی تی:

شرکت کی دی تی یکی دیگر از شرکت‌های خوب ایرانی درزمینه تولید دوربین مداربسته و سیستم‌های حفاظتی به شمار می‌رود. این شرکت فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرد و از آن زمان تا کنون دوربین‌های مداربسته بسیار باکیفیتی را با طراحی خلاقانه و زیبا به بازار عرضه می‌کند.

محصولات تولید شده توسط این برند از تنوع بالایی برخوردارند و به دلیل کیفیت بالا، استحقاق این را دارند که در لیست بهترین دوربین مداربسته ایرانی قرار بگیرند.

6 – دوربین مداربسته حارس:

برند حارس یکی از برندهای برتر ایرانی درزمینه دوربین‌های مداربسته می‌باشد. این برند در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار به وجود آمد و از آن زمان تاکنون توانسته توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. دوربین‌های مداربسته برند حارس مطابق با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شوند و به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردارند.

شرکت پارس ارتباط افزار با معرفی برند حارس توانسته گام مهمی در اشتغال‌زایی و همچنین کاهش نرخ تورم بردارد و درزمینه فناوری اطلاعات هم تولیدات داخلی را گسترش دهد. شما پس از خرید دوربین‌های مداربسته این برند می‌توانید لذت خرید یک محصول ایرانی باکیفیت را تجربه کرده و همچنین از 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش بهره‌مند خواهید شد.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته ایرانی

در زمان خرید و انتخاب دوربین مداربسته ایرانی باید فاکتورهای مختلفی مثل خدمات پس از فروش، کیفیت دوربین، قیمت و… را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید از تجربیات دیگران هم کمک کرده و عملکرد دوربین‌های نصب شده برند موردنظر را مشاهده کنید. در نهایت هم با توجه به این فاکتورها می­توانید بهترین دوربین مداربسته ایرانی را مطابق با نیاز و بودجه خود خریداری نمایید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب سعی کردیم برخی از برندهای معتبر ایرانی درزمینه دوربین مداربسته را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس اگر قصد خرید دوربین مداربسته ایرانی باکیفیت و ارزان قیمت را دارید، با مقایسه این برندها و کمک گرفتن از تجربیات دیگران می‌توانید بهترین دوربین مداربسته ایرانی را خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا