فرهنگ و هنرمطالب کسب و کار

خرید فرش تشریفات قرمز از سجاده کارپت کاشان با بهترین قیمت

خرید فرش تشریفات قرمز از سجاده کارپت کاشان با بهترین قیمت: یکی از اصلی ترین اجزای دکوراسیون هر هتل یا سالن تشریفات می باشد. همانطور که هر سالنی یا مراکز همایش های بزرگ به فرش تشریفات نیاز دارند. و با وجود آن، رنگ و حس و حال آن فضا را، به کلی تغییر می دهد.

سالن، هتل ها، راه پله های هتل ها، رستوران ها و یا سالن های اجلاس و کنفرانس نیز به فرش تشریفات نیاز دارند. خرید فرش تشریفات قرمز را می توان یکی از نیازهای اصلی فضاهایی اینگونه دانست. فرش یکی از زیبایی های هر فضا و جلوه ای از هویت آن به حساب می آید.

در مورد فرش تشریفات قرمز بیشتر بدانیم

یکی از انواع فرش ماشینی، فرش تشریفات است. فرش قرمز نیز زیر مجموعه فرش تشریفات است. این نمونه فرش را به سادگی طرح می شناسند. پیچیدگی و شلوغی در نقش و نگار فرش تشریفات نیست. اینگونه فرش ها تک رنگ بوده و با حاشیه ای ساده در دو طرف بافته می شود.

 تولید فرش تشریفات قرمز به صورت رولی بوده و در ابعاد دلخواه خریداران قابل تولید است. البته لازم به ذکر است که علاوه بر سالن ها و هتل ها، بسیاری از حسینیه ها و بقاع متبرکه نیز به جای سجاده فرش ترجیح می دهند از فرش تشریفات استفاده کنند. بعضی از افراد هم برای راه پله های منزل مایلند فرش قرمز پهن کنند. رنگ قرمز نماد تجمل، جلال و شکوه است و زیبایی دوچندانی به منزل می دهد.

انتخاب شانه و تراکم در خرید فرش تشریفات قرمز کاشان

تولید فرش تشریفات با انواع شانه و تراکم های مختلف انجام می شود. 320 شانه، 500 شانه، 700 شانه و 1200 شانه. اما رایج ترین و پرطرفدارترین نوع، فرش تشریفات 700 شانه با تراکم 2100 و یا با تراکم 2550 است. هر چقدر شانه و تراکم بالاتر باشد، فرش نازک تر است. انتخاب نوع شانه و تراکم کاملا سلیقه ای است. با توجه به میزان پاخور بوده فضای مدنظرتان می توانید انتخابی صحیح داشته باشدی.

کاربرد خرید فرش تشریفات قرمز چیست؟

برای احترام به مراجعین هتل ها، مراکز خرید، سالن ها و رستوران ها، می توان از این فرش ها استفاده کرد. با پهن کردن فرش تشریفات در بدو ورود، مراجعه کننده متوجه احترامی که میزبان به او می گذارد و ارزش و احترامی که برای او قائل است می شود. این کار برای مشتری یا مدعوین بسیار جذاب و خاص است.

خرید فرش تشریفات با بهترین قیمت از سجاده کارپت کاشان

قیمت فرش تشریفات مانند فرش ماشینی تخته ای، به عوامل بسیاری بستگی دارد. از جمله ابعاد انتخابی، تعداد شانه و تراکم، نوع الیاف و نخ انتخابی، دستگاهی که با آن فرش بافته می شود.

برای مثال انتخاب نخ هایی چون پلی استر، بی سی اف، ویرجین قیمت بسیار پایین تر و ارزان تری نسبت به نخ صد در صد اکرولیک دارند. ویژگی های خاص و منحصر به فرد فرش اکرولیک باعث می شود تا انتخاب اکثر خریداران، این نوع الیاف باشد.

ماندگاری بالا، بدون پرز بودن، مقاومت در برابر گرما، حرارت و رطوبت، فرش تشریفاتی اکرولیک را به محبوب ترین نوع این دسته از فرش تبدیل کرده است.

شما برای خریدی خوب با بهترین قیمت میتوانید با شرکت سجاده کارپت کاشان ارتباط بگیرید و با خیال راحت و بدون دغدغه خرید کنید. با خرید مستقیم فرش تشریفات از درب کارخانه و بدون واسطه، بهترین و پایین ترین قیمت به شما اعلام خواهد شد.

نکات مهم قبل از خرید فرش تشریفات کاشان باید بدانید

  • توجه به جنس نخ و الیاف
  • بررسی شانه و تراکم فرش تشریفات
  • خرید مستقیم فرش تشریفات از کارخانه
  • بدون پرز بودن فرش
  • عدم کوبیدگی در دراز مدت
  • جمع نشدن فرش
  • اندازه گیری دقیق ابعاد فضا
  • تضمین کیفیت فرش تشریفات و دارا بودن گارانتی و ضمانت محصول

چرا خرید آنلاین فرش تشریفات قرمز؟

ما به شما پیشنهاد می دهیم به صورت اینترنتی فرش تشریفات دلخواهتان را بخرید. چرا؟ چون به راحتی از طریق وبسایت رسمی سجاده کارپپت می توانید تمامی طرح ها را یک جا ببینید، مقایسه کنید، در وقت و زمان خود صرفه جویی نمایید، رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید، در هر ساعت از زمان اداری خریدتان را پیگیری کرده و با سرعت و دقت لازم کارتان را پیش ببرید.

از کجا فرش تشریفات قرمز کاشان بخریم؟

فرش ماشینی کاشان از دیرباز زبانزد ایرانیان و جهانیان بوده است. فرش تشریفات نیز یکی از انواع فرش ماشینی است که با توسعه صنعت فرش بسیار پرطرفدار و محبوب شد. تعداد محدودی از کارخانه ها به طور خاص فرش تشریفات و فرش قرمز تولید می کنند. یکی از این کارخانه ها سجاده کارپت کاشان است که با نام محراب نقش کاشان سالهاست مشغول کار و فعالیت است و توانسته رضایت مشتریان و خریداران خود را در پی داشته باشد.

برای ثبت سفارش فرش سجاده ای و فرش تشریفات می توانید به صورت تلفنی، اینترنتی و یا مراجعه حضوری اقدام کنید. یا با مشاورین متخصص ما با شماره 09133617256 آقای مهندس سلمانی تماس حاصل فرمایید.

منبع: خرید فرش تشریفات قرمز (https://sajadecarpet.com/خرید-فرش-تشریفات/)

دکمه بازگشت به بالا