فرهنگ و هنرمطالب کسب و کار

بهترین فروشگاه اینترنتی تابلو فرش ماشینی در کاشان

بهترین فروشگاه اینترنتی تابلو فرش ماشینی در کاشان: خرید اینترنتی تابلو فرش ماشینی یکی از بهترین راه هایی است که بتوانید از طرح های محدود نمایشگاه های حضوری فراتر بروید و به طرح های متنوع تر و جدیدتر دسترسی داشته باشید. اما بهترین فروشگاه اینترنتی تابلو فرش کدام است؟ چه فروشگاهی را برای خرید تابلو فرش انتخاب کنم؟ فرشخونه بهترین فروشگاهی است که دسترسی شما به زیباترین و جدیدترین طرح های تابلو فرش را فراهم کرده است.

انواع طرح تابلو فرش ماشینی در فرشخونه

فروشگاه فرشخونه به عنوان مرکز تخصصی تابلو فرش ماشینی کلکسیون بی نظیری از طرح های تابلو فرش را جمع آوری کرده که همه موضوعات تابلو فرش را از مدرن گرفته تا کلاسیک و از طرح های رایج گرفته تا طرح های جدید و خاص در دسترس شما قرار داده است. تنوع محصولات فرشخونه باعث شده شما با هر سلیقه ای بتوانید طرحی از میان تابلو فرش فرانسوی، مینیاتوری، ورزشی، حیوانات، پرتره، تابلو فرش منظره، گل و گلدان، خوشنویسی، تابلو فرش چهره و … انتخاب کنید که هم با روحیات شما همخوانی داشته باشد و هم با دکوراسیون منزل شما هماهنگ شود.

به طور مثال، انواع طرح های تابلو فرش فرانسوی از هنرمندان بزرگ غربی مثل داوینچی و رامبراند تا هنرمندان کمتر شناخته شده ولی برجسته را می توانید در فرشخونه مشاهده کنید. طرح های جدید تابلو فرش از هنرمندان معاصر یا هنرمندان کلاسیک که کمتر دیده شده اند نیز در فرشخونه موجود است.

تابلو فرش خوشنویسی یکی از محصولات جدید فرشخونه است که هنر خطاطی ایرانی را به صورت تابلو فرش عرضه می کند. این محصول غالبا با طرح های گرافیکی و مدرن خوشنویسی تولید می شود و برای خانه های مدرن و هنری عالی است. شما می توانید شعر مورد علاقه خود را برای تولید به صورت تابلو فرش ماشینی فرشخونه سفارش دهید.

نکات خرید تابلو فرش ماشینی از فرشخونه

وب سایت فرشخونه دارای گواهی ssl است که باعث می شود هیچ شخص ثالثی به جز شما و فرشخونه به اطلاعات شما هنگام مراجعه به سایت فرشخونه دسترسی نداشته باشد و حریم خصوصی شما به طور کامل محافظت شود. اگر می خواهید از برخورداری یک وب سایت از این گواهی اطمینان پیدا کنید کافی است آدرس سایت را روی مرورگرتان بررسی کنید. در صورتی که آدرس با https آغاز شود آن وب سایت امن است و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید اما اگر ابتدای آدرس http باشد یعنی آن وب سایت امن نیست و امکان دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شما وجود دارد.

داشتن درگاه های امن بانکی

برخی از وب سایت های فروش اینترنتی به درگاه های بانکی متصل نیستند و از شما درخواست می کنند مبلغ را به کارت بانکی واریز کنید. باید به این نوع وب سایت ها مشکوک شوید و اعتبار آن ها را بیشتر بررسی کنید. درگاه های امن بانکی فقط در اختیار وب سایت هایی قرار می گیرد که احراز هویت شده اند و مجوزهای لازم را برای کسب و کار مجازی دارند. فروشگاه اینترنتی فرشخونه هم به چند درگاه معتبر بانکی متصل است که می توانید پرداخت امن و آسان را از این طریق انجام دهید.

کاربری آسان سایت فرشخونه

بهترین فروشگاه اینترنتی تابلو فرش فروشگاهی است که به راحتی بتوانید با آن کار کنید با کمترین کلیک ها سفارش خود را ثبت کنید. فرشخونه وب سایتی کاملا به روز با کاربری آسان است که می توانید به آسانی طرح، سایز و در صورت نیاز قاب مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس از طریق درگاه بانکی در کوتاه ترین زمان خرید خود را انجام دهید و سفارشتان را ثبت کنید. امکان استفاده آسان از یک آنلاین شاپ خود دلیل حرفه ای بودن و اعتبار یک فروشگاه است.

امکان ارسال تابلو فرش ماشینی به سراسر کشور

دفتر مرکزی فروشگاه فرشخونه در کاشان قرار دارد و محصولات را از درب کارخانه برای شما به سراسر کشور ارسال می کند. با وجود روش های متنوع حمل و نقل که فرشخونه شناخت خوبی از مزایا و معایب و همین طور سرعت هر کدام دارد بهترین روش را برای ارسال سفارش شما انتخاب می کند؛ به طوری که هم محصول را در مدت زمان بسیار کوتاهی دریافت کنید و هم هزینه ارسال بالایی به شما تحمیل نشود. کیفیت ارسال و حمل و نقل محصول به گونه ای که محصول سالم به دست شما برسد هم دغدغه دیگری است که فرشخونه هنگام انتخاب شیوه ارسال مدنظر قرار می دهد.

منبع: تابلو فرش ماشینی فرشخونه (https://farshkhooneh.com/)

دکمه بازگشت به بالا