اقتصادیمطالب کسب و کار

فرش ارزان قیمت شگی

فرش شگی ارزان | خرید، قیمت فرش فلوکاتی کاشان تک رنگ و ساده

محصولات فرش شگی پرز بلند فانتزی کاشان توانسته است جای خود را در بازار پیدا کند. مشتریان این دسته از فرشها کسانی هستند که می خواهند قالی با طرح شاد و جذاب و البته راحت تهیه کنند. شگی در زبان انگلیسی به معنای مو بلند یا پرز بلند است. مهمترین ویژگی ظاهری محصولات کارخانه فرش شگی را می توان پرزهای بلند آن دانست. در این صورت دلیل نامگذاری آن به اسم شگی را می توان فهمید. مکانهایی که می توان از فرش شگی فلوکاتی در آنها استفاده کرد. محیط اداری، محیط های خانگی و غیره است که بستگی به شما دارد که می خواهید چه استفاده ای از آن داشته باشید تا اقدام به خرید آن از سرای فرش قالیکده البرز کنید.

خرید فرش شگی پرز بلند فلوکاتی کاشان

فروشگاه قالیکده البرز عرضه کننده مستقیم انواع محصولات فرش شگی پرز بلند است. کفپوش های عرضه شده توسط فروشگاه به صورت 320 شانه با بهترین کیفیت با تراکم 700 عرضه می‌گردد. در صورتی که قصد خرید هر کدام از محصولات فرش فانتزی شگی را دارید می توانید از طریق افزودن به سبد خرید اقدام به سفارش کفپوش مد نظر خود نمایید.

توجه داشته باشید که بر روی محصولات فرش ریش ریشی فروشگاه گارانتی بهترین کیفیت به همراه ضمانت 10 ساله برای رضایت مشتریان قرار داده شده است. شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید فرش شگی مد نظر خود با 37 درصد تخفیف فرش شگی برای دکور خانه نمایید. از دیگر ویژگی فرشهای شگی می توان به رنگ و طرح جذاب اما ساده آن اشاره کرد . یعنی شما اگر یک فرش خاص و در عین حال ساده می خواهید ، قالی شگی کاشان می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

قیمت فرش شگی 6 متری ، 4 ، قالیچه و 9 متری ( تک رنگ )

فروشگاه قالیکده البرز عرضه کننده انواع فرش فانتزی شگی در طرح های متنوع و جدید می باشد. در بخش قرار داده شده قیمت فرش شگی کاشان بر اساس سایزبندی که دارا می باشد مشخص شده است. قیمت فرش شگی تک رنگ با نوع طرحدار آن متفاوت نبوده و قیمت فرش شگی 6 متری به طور مثال با فرش شگی ۹ متری متفاوت خواهد بود. این محصولات از نظر رنگ بندی نیز بسته به طرح آن می تواند متفاوت باشد . شگی سفید ، تک رنگ و دو رنگ و همچنین چند رنگ نیز وجود دارد . که بسته به دکوراسیون منزل انواع مختلف آن انتخاب می شود ( اما قیمت یکی می باشد ) .

نکته مهمی که وجود دارد لیست قیمت شگی قرار داده شده ، برای محصولات فلوکاتی شگی می باشد. ( این محصول نسبت به شگی معمولی و سه بعدی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و به صورت نرم و لطیف می باشد که این موضوع در هنگام راه رفتن بر روی محصولات فلوکاتی کارخانه قالیکده البرز قابل مشاهده خواهد بود. )

قیمت فرش ریش ریشی بسیار مناسب است و از نظر کیفیت فرش شگی طرح دار و ساده دارای راحتی است و پاخور راحتی دارد. یعنی اگر شما روی فرش پرزی راه بروید می توانید احساس راحتی کنید ، چون دارای پرز بلند و نرم است. پس یکی از پیشنهادات ما برای استفاده از فرش فانتزی شگی ، استفاده در اتاق بازی کودکان یا اتاقی که می خواهید در آن استراحت کنید می باشد.

اندازه و ابعاد اینگونه قالی ها کوچک است و وزن تقریبا سبکی دارند ، الیافی که در اینگونه قالی ها استفاده می شود ، پلی پروپین ، آکریلیک ، پلی استر و غیره می باشد. برای بافت فرش مدرن شگی از نخ های پایل یا تکه تکه شده استفاده می شود . از نظر قیمتی قیمت فرش شگی تک رنگ با قیمت فرش پرزدار سفید یا انواع دیگرش خیلی تفاوتی نمی کند و تقریباً همانند یکدیگر هستند. ما یک لیست قیمت آماده کرده ایم که می توانید این لیست را در ادامه فرش شگی قیمت را می توانید ببینید.

لیست قیمت فرش پرز دار در ابعاد مختلف :

    قیمت یک متر مربع فرش شگی کاشان معادل : 300 هزار تومان می باشد .

    قیمت 80*50 = 160.000 هزار تومان

    قیمت 1*1.5 = 510.000 هزار تومان

    ( قیمت فرش شگی ۴ متری ) 1.5*2.25 = 1.050.000 هزار تومان

    قیمت فرش پرز بلند 6 متری : 1.790.000 هزار تومان

    قیمت فرش شگی ۹ متری : 2.700.000 تومان

لیست قیمت فرش پرزدار

یک متر مربع شگی            80X50   قالیچه شگی

 1X1.5   1.5X2.25           قیمت فرش پرز بلند 6 متری قیمت 9 متری

287.000 تومان   160.000 تومان   490.000 تومان   1.050.000 تومان             1.790.000 تومان           2.700.000

انواع فرش شگی فلوکاتی

قالی شگی دارای انواع مختلفی است که بسته به انتخاب و سلیقه شما می تواند دارای طرح ها و رنگ های متنوع باشد.

نوع اول فرش پرزدار ، فرش شگی تک رنگ است که برای بافت آن فقط یک از رنگ شاد و جذاب استفاده می شود. رنگهای مختلفی چون بنفش، سرخ، آبی و رنگ های دارای روح می توانند جز رنگهای مورد استفاده در قالی شگی باشند که عکس فرش شگی نیز می توانید از محصولات قرار داده شده مشاهده کنید.

نوع دوم ، فرش شگی سه بعدی است. این قالی همانطور که از نامش پیدا است ، دارای طرح های سه بعدی و جذاب است که می تواند در منزل شما مورد استفاده قرار بگیرد.

حال در اینجا به نظر می رسد اگر برخی نکات را که برای تمیز کردن این فرش لازم است رعایت شود برای شما بیان کنیم ، بسیار می تواند مفید باشد.

  • برای تمیز کردن این فرش می توانید آن را روی بندی در هوای آزاد آویزان کنید و با چوب به آن ضربه بزنید که کثیفی ها از آن خارج شود .
  • استفاده از جارو برقی های پر قدرت و با مکش مناسب نیز از روش های مفید دیگر است .
  • از آب بیشتر و شامپو فرش نیز باید در شستشوی آن استفاده کرد .
  • در نهایت بهترین روش این است که شستن آن را به حرفه ای آن یعنی قالی‌شویی های معتبر و دارای مجوز بسپاریم .

معایب فرش شگی

از محصولات پر طرفدار فرش فانتزی که بازار عرضه شده است ، فرش پرز بلند می باشد که از پرز های بلندی هم برخوردار است. در صورتی که قصد خرید این فرش را دارید بهتر است با معایب فرش شگی نیز آشنایی پیدا کنید. توجه داشته باشید اصیلترین عیب فرش شگی به دلیل پرز های بلند آن می باشد که هرچه این پرزها بلند تر باشد مشکلات آن نیز برای شما افزایش پیدا میکند.

توجه داشته باشید بسیاری از این مشکلات از فرش شگی فلوکاتی رفع شده است. البته ناگفته نماند که پرزهای بلند باعث زیبایی چشمگیری در آن می‌شود. در صورتی که از عیب هایی که در ادامه برای شما میگوییم این فرش برای شما انتخابی عالی خواهد بود.

همانطور که گفته شد پرز بلند فرش شگی مهمترین عیب این فرش می باشد که باعث شده کثیفی ها در این پرز های بلند گیر کرده و به سختی از لا به لای آن خارج شود. این محصولات الیاف بلندی وجود دارند و به همین دلیل عمق ریشه های به کار رفته شده بالاتر شده و خیلی راحت کثیف خواهد شد. ( پس در صورتی که خانواده شلوغی هستید تمیز نگه داشتن این فرش کار سختی خواهد بود).

در صورتی که فرش شگی دچار کثیفی بشود و این کثیفی را شما بر طرف نکنید می تواند باعث حساسیت هم بشود. ( البته این مشکل برای فرش نبود و به دلیل ماندگار شدن آلودگی در فرش خواهد شد ). از دیگر مشکلات می توان به سختی را جارو کشیدن و همچنین پایین رفتن کثیفی ها در عمق فرش اشاره داشت.

آموزش رفع مشکلات فرش شگی

همانطور که مشخص است ، اصلی‌ترین عیب فرش شگی کثیفی زود به زود آن به علت پرز های بلند می باشد. برای رفع این مشکل می توانید در ادامه راهنمای تمیز کردن فرش شگی را مطالعه کنید.

در صورتی که قادر هستید می توانید فرش را به قالی‌شویی ها بدهید و دیگر نیازی به تمیز کردن خانگی نداشته باشید. ولی اگه می‌خواهید این تمیز کردن را خودتان انجام دهید می توانید روش های زیر را تست کنید :

  • فرش شگی را به حیاط خانه برده و بر روی بند آویزان کنید و با یک وسیله مانند چوب به پشت آن ضربه بزنید تا کثیفی ها از داخل آن خارج بشود.
  • با استفاده از سری های جدید جارو برقی و همچنین یک قدرت مناسب می توانید کثیفی ها را از فرش خارج کنید.
  • با احتیاط می توانید به شست و شوی تابلو فرش و با شامپو بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا