اجتماعیمطالب کسب و کار

دانلود حلقه های اینستاگرام

حلقه های اینستاگرام چیست؟

مطمئن نیستم چی حلقه های اینستاگرام در واقع است؟ Instagram Reels یک ویژگی جدید اینستاگرام (نه یک برنامه مستقل) است که به عنوان یک برنامه ساخته شده است جایگزین TikTok. در ادامه این مقاله در مورد instagram video download توضیحات جامعی خواهد داد.

کاربران می‌توانند کلیپ‌های ویدیویی ۱۵ ثانیه‌ای را با موسیقی بسازند و آن‌ها را با خود به اشتراک بگذارند استوری های اینستاگرام، Explore Feed و برگه Reels جدید در نمایه آنها. این ویژگی در هند، برزیل، ایالات متحده و حدود 50 کشور دیگر در دسترس است.

Explore Feed نسخه حلقه‌های اینستاگرام است صفحه برای شما TikTok. در Explore Feed، می‌توانید حلقه‌های حساب‌های محبوب و پرطرفدار در اینستاگرام را پیدا کنید. حلقه‌های اینستاگرام را از افرادی که دنبال می‌کنید در کنار سنتی پیدا خواهید کرد پست های اینستاگرام در فید خبری شما

الگوریتم قرقره های اینستاگرام تا به حال کمی مرموز است، اما اگر از الگوریتم اینستاگرام پیروی کند، می توانیم فرضیاتی داشته باشیم. صفحه For You TikTok به صورت الگوریتمی بر اساس نحوه تعامل کاربران TikTok با ویدیوها ایجاد می‌شود و کار فوق‌العاده‌ای در ارائه محتوا به کاربران بر اساس علایق و فعالیت آنها در برنامه انجام می‌دهد

. TikTok با ارسال محتوای جدید به نمونه‌ای از کاربران شروع می‌کند و در صورت مثبت بودن پاسخ، آن را برای کاربران بیشتری عرضه می‌کند. این کار را برای سازندگان نسبتاً آسان می کند در TikTok ویروسی شوید اما احتمال چرخه سریع ویروسی را نیز بسیار بیشتر می کند.

الگوریتم اینستاگرام کمی متفاوت است، اولویت دادن به محتوا بسته به حساب هایی که دنبال می کنید و بیشتر با آنها درگیر هستید. بنابراین، اگر Reels از همان الگوریتم استفاده کند، خسته کننده است.

خوشبختانه معاون محصول اینستاگرام، ، گفته است که توصیه‌ها برای حلقه‌های اینستاگرام با سایر محتوای اینستاگرام در فید کاوش متفاوت خواهد بود و پیدا کردن محتوا و سازندگان جدید را آسان‌تر می‌کند.

نحوه ایجاد حلقه

قبل از اینکه بتوانید آنها را دانلود کنید، باید بدانید

با انتخاب حلقه ها در پایین دوربین اینستاگرام شروع کنید. در اینجا، انواع ابزارهای ویرایش را در سمت چپ صفحه نمایش خود خواهید دید تا به ایجاد حلقه کمک کنند.

سمعی

می توانید آهنگ ها را در کتابخانه موسیقی اینستاگرام جستجو کنید یا با ضبط یک حلقه با صدا از صدای اصلی خود استفاده کنید. اگر یک حلقه را با استفاده از صدای اصلی خود به اشتراک بگذارید، آن صدا به شما نسبت داده می شود. با این حال، اگر یک حساب عمومی دارید، سایر کاربران می توانند با استفاده از صدای شما با ضربه زدن روی «استفاده از صدا» از حلقه خود حلقه ایجاد کنند.

جلوه ها

گالری افکت شامل افکت هایی است که هم توسط اینستاگرام و هم توسط سازندگان در سراسر جهان ایجاد شده است.

تایمر و شمارش معکوس

برای ضبط هندزفری کافیست تایمر را برای ضبط تنظیم کنید. وقتی ضبط را فشار می دهید، قبل از شروع ضبط، شمارش معکوس از سه دریافت خواهید کرد.

تراز کردن

اگر از چند کلیپ استفاده می کنید، می توانید از ویژگی Align برای ردیف کردن اشیاء از کلیپ قبلی خود قبل از ضبط کلیپ بعدی خود استفاده کنید. این به کاربران کمک می‌کند تا برای آن تغییرات سرگرم‌کننده لباس، انتقال‌های یکپارچه ایجاد کنند یا بتوانید عناصر جدیدی را به حلقه خود اضافه کنید.

سرعت

 می‌توانید بخش‌هایی از ویدیو یا صوتی را که انتخاب کرده‌اید، سرعت بخشیده یا کاهش دهید. این برای ثابت ماندن یا ساخت ویدیوهای اسلوموشن عالی است.

آماده برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت خود در اینستاگرام و دیگران هستید پلتفرم های رسانه های اجتماعی? نه خیلی سریع. در حالی که TikTok بارگیری و اشتراک‌گذاری ویدیوها را بسیار آسان کرده است، حلقه‌های اینستاگرام آنقدرها هم ساده نیستند.

چگونه حلقه های اینستاگرام را در برنامه ذخیره کنیم؟

در اینجا مراحل ذخیره حلقه های اینستاگرام در برنامه اینستاگرام آمده است.

با باز کردن اینستاگرام و زدن دکمه جستجو شروع کنید. از آنجا، ویدیوی Reels را که می‌خواهید دانلود کنید باز می‌کنید.

شما همچنین می توانید این کار را از نمایه یک کاربر انجام دهید. فقط روی برگه حلقه‌های جدید در کنار آن ضربه بزنید IGTV برگه را انتخاب کنید و ویدیوی Reels را که می‌خواهید دانلود کنید انتخاب کنید تا باز شود.

هنگامی که حلقه را باز کردید، روی نماد سه نقطه در منوی پایین صفحه ضربه بزنید و سپس روی ذخیره ضربه بزنید.

برای دسترسی به حلقه ذخیره شده، به صفحه اصلی اینستاگرام برگردید و روی نماد نمایه خود > نماد منوی همبرگر > تنظیمات > حساب > ذخیره شده ضربه بزنید. در اینجا ویدیوهای ذخیره شده خود را در پوشه همه پست ها پیدا خواهید کرد.

نحوه دانلود حلقه های اینستاگرام در اندروید

اگر گوشی اندرویدی دارید، به این صورت است که Reels اینستاگرام را دانلود کنید. این شامل دانلود برنامه دیگری از فروشگاه Google Play است.

به Google Play بروید و Video Downloader for Instagram – Repost Instagram را دانلود کنید.

برنامه را نصب کنید، آن را باز کنید و راه اندازی کنید. این شامل دسترسی برنامه به عکس‌ها، رسانه‌ها و فایل‌های دستگاه شما می‌شود. پس از راه‌اندازی Video Downloader، به اینستاگرام برگردید و حلقه‌ای را که می‌خواهید دانلود کنید انتخاب کنید. روی نماد سه نقطه > کپی پیوند ضربه بزنید.

به Video Downloader برگردید و URL حلقه‌ای که هم‌اکنون کپی کرده‌اید به‌طور خودکار در آنجا جای‌گذاری می‌شود.

به تصاویر گوشی خود بروید و حلقه را در آنجا پیدا خواهید کرد. می‌توانید آن را ویرایش کنید و در برنامه‌های دیگر به اشتراک بگذارید.

نحوه دانلود حلقه های اینستاگرام در آیفون

برای دانلود حلقه های اینستاگرام در آیفون خود، ابتدا باید به اپ استور مراجعه کرده و اپلیکیشن InSaver را برای اینستاگرام دانلود کنید.

برنامه را باز کنید و آن را راه اندازی کنید و به آن اجازه دسترسی به تصاویر و رسانه های خود را بدهید. بعد، به اینستاگرام برگردید و ویدیوی Reels را که می‌خواهید دانلود کنید انتخاب کنید. سپس، روی نماد سه نقطه > کپی پیوند ضربه بزنید.

به InSaver برگردید و لینکی که از اینستاگرام کپی کرده اید به طور خودکار در آنجا جایگذاری می شود.

روی تماشای آن ضربه بزنید! > Options > Share > Save Video برای ذخیره ویدیو در برنامه Photos دستگاهتان.

نحوه دانلود حلقه های اینستاگرام از طریق ضبط صفحه

اگر نمی‌خواهید یک برنامه شخص ثالث را دانلود کنید، در اینجا نحوه دانلود حلقه‌های اینستاگرام از طریق ضبط صفحه نمایش داده شده است.

آیفون

مطمئن شوید ضبط صفحه در مرکز کنترل در دسترس است. برای این کار به Settings > Control Center > Customize Controls رفته و Screen Recording را اضافه کنید.

سپس به اینستاگرام بروید و حلقه ای را که می خواهید دانلود کنید باز کنید. انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا مرکز کنترل آیفون شما نشان داده شود. سپس روی Start Recording ضربه بزنید و شروع به پخش ویدیو در اینستاگرام کنید. هنگامی که فیلم را ضبط کردید، با ضربه زدن روی نوار قرمز در بالا و سپس توقف، ضبط صفحه را متوقف کنید. ویدیو در برنامه Photos شما ذخیره خواهد شد. احتمالاً می‌خواهید ویدیو را ویرایش کنید تا مطمئن شوید که فقط بخش قرقره‌ها را دارید و هیچ‌کدام از آن‌ها با مرکز کنترل و شروع یا توقف ضبط خود دست و پنجه نرم نمی‌کنید.

اندروید

در تلفن های اندرویدی، یا از ضبط کننده صفحه داخلی (اگر گوشی شما دارای یک ضبط کننده صفحه نمایش است) یا از برنامه شخص ثالثی که برای ضبط صفحه استفاده می کنید استفاده می کنید. هنگامی که روش ضبط صفحه نمایش خود را آماده کردید، اینستاگرام را باز کنید و ویدیویی را که می خواهید دانلود کنید پخش کنید.

وقتی کارتان تمام شد، روی دکمه توقف ضربه بزنید تا ضبط شما متوقف شود. ضبط صفحه شما در گالری گوشی شما ذخیره می شود.

با پیدا کردن حلقه مورد نظر برای دانلود در اینستاگرام شروع کنید، روی دکمه سه نقطه ضربه بزنید و Copy Link را انتخاب کنید. اکنون Kapwing.com را باز کرده و Start Editing را انتخاب کنید.

پیوند حلقه‌های اینستاگرام را که کپی کرده‌اید در Kapwing قرار دهید. اگر می‌خواهید ویرایش کنید، می‌توانید همین الان این کار را انجام دهید. وقتی آماده شدید، روی Export Video ضربه بزنید.

پس از پردازش، روی Download ضربه بزنید و ویدیوی شما ذخیره خواهد شد. برای کاربران آیفون، باید روی فلش در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید، روی ویدیوی خود کلیک کنید و روی نماد در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید. سپس از بین گزینه ها گزینه Save Video را انتخاب کنید.

محتوای حلقه‌های اینستاگرام خود را تغییر دهید

اکنون که می‌دانید چگونه حلقه‌های اینستاگرام را دانلود کنید، زمان آن رسیده است که از آن دانلودها استفاده کنید. شما می توانید این کار را انجام دهید

استفاده مجدد از محتوا مزایای متعددی دارد. برای شروع، اگر بتوانید از محتوای خود استفاده مجدد کنید، زمان بیشتری برای اختصاص دادن به آن خواهید داشت ایجاد محتوای با کیفیت بالا زیرا نیازی به صرف زمان و انرژی برای ایجاد یک ویدیوی کاملا متفاوت برای هر یک از پلتفرم های رسانه اجتماعی خود ندارید.

تغییر کاربری محتوای اینستاگرام نیز می تواند به شما کمک کند تقویت سئو از آنجایی که داشتن چندین قطعه محتوا بر اساس یک مفهوم یا موضوع یکسان می تواند شانس های متعددی را برای هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی خاص ایجاد کند. و هنگامی که محتوای تغییر کاربری شما در خارج از سایت شما منتشر می شود، می توانید موارد فوق العاده ای داشته باشید فرصت های بک لینک.

محتوای تغییر کاربری همچنین به شما این فرصت را می دهد که به مخاطبان کاملاً جدیدی دست پیدا کنید. چگونه؟ افراد مختلف از پلتفرم های مختلف استفاده می کنند. هنگامی که محتوای خود را در پلتفرم‌های مختلف پست می‌کنید، می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید مخاطب هدف جایی که آنها قبلاً آنلاین بودند. به علاوه، حتی اگر مخاطبان هدف شما در چندین پلتفرم همپوشانی داشته باشند، استفاده مجدد از محتوای شما همچنان به تقویت پیام شما کمک می کند.

استفاده مجدد از محتوای خود نیز می تواند به شما در ایجاد قدرت در یک موضوع کمک کند. وقتی محتوای باکیفیت شما در مدت زمان کوتاهی در مکان‌های مختلف نمایش داده می‌شود، به ارتقای مشخصات خود در صنعت کمک می‌کند و به دیگران نشان می‌دهد که شما یک رهبر فکری در حوزه کاری خود هستید.

بنابراین، چگونه می‌توانید محتوای حلقه‌های اینستاگرام خود را تغییر کاربری دهید؟ در اینجا سه ​​راه برای تغییر کاربری محتوایی که دوست داریم وجود دارد.

نکات مهم اینستاگرام

می توانید محتوای حلقه های اینستاگرام خود را به عنوان هایلایت در پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید. نکات مهم اینستاگرام مکانی دائمی برای شما هستند استوری های اینستاگرام. بسیاری از سازندگان از آنها به عنوان سؤالات متداول یا برای ذخیره محتوا در مجموعه ها استفاده می کنند. و، هایلایت ها مکانی عالی برای حلقه های اینستاگرام شما هستند. می‌توانید آنها را به برجسته‌سازی حلقه‌ها اضافه کنید یا آن‌ها را به نکات برجسته درباره موضوعات خاص تقسیم کنید.

پینترست

پینترست به شما امکان می دهد پین های ویدیویی را با محدودیت 15 ثانیه اضافه کنید. آیا نمی دانید، قرقره های اینستاگرام نیز محدودیت 15 ثانیه ای دارند، که آنها را به فرمتی عالی برای گنجاندن در پین های ویدیوی خود تبدیل می کند. استفاده مجدد از حلقه‌های اینستاگرام خود به‌عنوان پین‌های ویدیویی در Pinterest می‌تواند به شما کمک کند تا برند خود را در پلتفرم بسازید.

سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی

می توانید از محتوای حلقه های اینستاگرام خود در موارد دیگر استفاده کنید پلتفرم های رسانه های اجتماعی. برای مثال، اگر از TikTok استفاده می‌کنید، می‌توانید از محتوایی که قبلاً برای حلقه‌های اینستاگرام ایجاد کرده‌اید، برای استفاده از الگوریتم TikTok و افزایش پتانسیل ویروسی خود استفاده کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ هاب همچنین راهنمای نحوه دانلود ویدیوهای TikTok را تهیه کرده است.

حلقه های اینستاگرام را دانلود کنید تا به راحتی محتوا را تغییر دهید

Instagram Reels یک پلت فرم عالی برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام که قبلاً در پلتفرم طرفدارانی دارند. اما شما نمی خواهید سرنوشت برند خود را در یک پلتفرم قرار دهید. اکنون که می‌دانید چگونه حلقه‌های اینستاگرام را دانلود کنید، می‌توانید محتوای خود را در همه پلتفرم‌ها تغییر کاربری دهید و خود را به عنوان یک مرجع و رهبر فکر در جایگاه خود قرار دهید.

حلقه‌های اینستاگرام در حال حاضر بازاری گسترده برای کاربران است و فرصتی عالی برای اینفلوئنسرها و برندها فراهم می‌کند تا شروع به حضور یا گسترش دسترسی خود در پلتفرم کنند، فالوورهای بیشتری به دست آورند و قبل از اینکه حلقه‌های اینستاگرام اشباع شوند، جامعه خود را ایجاد کنند.

در عرض 3 دقیقه به صورت رایگان به یک تأثیرگذار باهوش تر تبدیل شوید.

در خبرنامه شماره یک اینفلوئنسر مارکتینگ در جهان مشترک شوید که هر دو هفته یکبار در پنج شنبه ارائه می شود.

دکمه بازگشت به بالا