عمومیمطالب کسب و کار

ربات اینستاگرام چیست و چطور کار می کند؟

استفاده از ربات های اینستاگرام امری مرسوم در گذشته بین کاربران اینستاگرام بوده است اما امروز با به روز شدن الگوریتم های اینستاگرام و سختگیرانه تر شدن قوانین آن کمتر کسی به سراغ استفاده از ربات برای خدمات اینستاگرام می رود. اما اینکه ربات اینستاگرام چیست و چه وظایفی دارد و همچنین این موضوع که چرا استفاده از ربات ها کمتر شد موضوعی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

ربات اینستاگرام چیست؟

با روی کار آمدن ربات های اینستاگرامی روند افزایش فالوور برای افراد بسیار راحت شد در حقیقت یکی از راهکار های بدون دردسر افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده از ربات اینستا بود.ربات ها به شما کمک می کنند بسیاری از فعالیت های خود را در این شبکه اجتماعی بسیار راحت تر و سریع تر انجام دهید. فعالیت هایی همچون فالو آنفالو کردن، لایک و کامنت، ارسال پیام به مخاطبین و…

چرا نباید از ربات ها در حال حاضر استفاده کنیم؟

هر چند استفاده از ربات ها موجب افزایش فالوور پیج شما می شود و حتی فالوورهایی که اضافه می شود در اکثر مواقع فالوورهای واقعی و فعال هستند اما نباید منکر این موضوع شد که استفاده از ربات یعنی عملی خلاف الگوریتم های اینستاگرام انجام دادن و دور زدن قوانین اینستاگرام برای رقابت سالم و مساوی بین فعالان این شبکه اجتماعی است. اینستاگرام مخالف سر سخت استفاده از ربات برای فریب کاربران خود است بنابر این جریمه را برای آن در نظر گرفته است.

معایب ربات اینستاگرام

متاسفانه به دلیل وجود قوانین سختگیرانه اینستاگرام و همچنین الگوریتم های دقیق این پلتفرم استفاده از برنامه های جانبی مثل همین ربات های اینستاگرامی در کنار خود اینستاگرام ایجاد دردسر می کند و گاهی اوقات می تواند برای شما بسیار دردسر ساز باشد. پس می توانیم بگوییم که معایب استفاده از این برنامه ها از مزایا آن بیشتر بوده و بهتر است راه های مطمئن تری در این راستا استفاده کنیم.

حال چند مورد از معایب استفاده از این برنامه ها را نیز در زیر بازگو می کنیم:

۱تاثیر چندانی بر بهبود عملکرد پیج ندارد

۲تعامل های واقعی کاهش پیدا می کند

۳ربات ها با ربات ها ارتباط می گیرند

معرفی چند ربات اینستا

در واقع ربات های اینستاگرام دارای عملکرد های مشابهی می باشند و فقط در برخی از جزئیات با یکدیگر متفاوت هستند. ما در این قسمت چند ربات اینستاگرام را معرفی کرده و برخی از مزایا و معایب آن ها را برای شما شرح می دهیم تا با چشمی باز بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.

ربات اینستا فالوجت

فالوکمپ

ربات اینبو

ربات نینجاگرام

ربات روبوکلیک

ربات اینستا ساز

مزایای ربات اینستاگرام

در صنعت، هر تکنولوژی و مورد جدیدی که از آن رونمایی و پرده برداری می شود قطعا یک سری مزایا و معایبی در کنار هم دارد، از این رو رویکرد های مثبت و منفی را نیز با خود به همراه دارد. اما اکثر این فناوری ها باعث راحت تر شدن کار انسان ها در مورد موضوعات مختلف می شوند و گاهی اوقات نیز بعضی از آن ها به رشد و پیشرفت کسب و کار ها نیز کمک می کنند.

فالو و آنفالو کردن خودکار

یکی از روش های افزایش فالوور، پیدا کردن افراد علاقه مند به حوزه کاری خودتان و همچنین فالو کردن آن ها می باشد. شما پس از انجام این کار و فالو کردن افراد مختلف، پس از اینکه درخواست فالو شما را پذیرفتند شما می توانید آن ها را آنفالو کنید. اما نکته قابل توجه در اینجا این است که با داشتن یک ربات اینستا دیگر نیاز به فالو و آنفالو کردن دستی وجود ندارد و این ربات ها این کار را برای شما به صورت خودکار انجام خواهند داد.

لایک و کامنت گذاری خودکار

یکی دیگر از مواردی که برای پیج های شما اعتماد و بازدید به همراه می آورد داشتن تعداد بالا لایک و کامنت می باشد. به این منظور نیز با استفاده از ربات اینستا می توانید برای پست های خود لایک و کامنت جور کنید و این کار را به ربات های اینستاگرامی محول کنید.

منتشر کردن محتوا در ساعاتی خاص

حذف فالوور های فیک

آشنایی بیشتر با الگوریتم اینستاگرام

پاسخگویی دایرکت ها

صرفه جویی در هزینه ها

عملکرد مستقل

ارائه گزارش

قابلیت هدف گیری یک محدوده خاص

ویژگی بهترین ربات های اینستاگرامی چیست؟

  1. دارای انواع تعامل مثل لایک کردن، کامنت گذاشتن و دیگر تعامل ها باشد.
  2. رباتی را انتخاب کنید که دارای ویژگی هدف گیری خاص در برخی از موارد باشد.
  3. حواستان به سرعت انجام فعالیت های ربات باشد.
  4. ربات باید طبق تنظیماتی که شما به آن محول می کنید دقیقا عمل کند.
  5. ربات باید یک برنامه هدف و هوشمندانه برای فالو کردن افراد داشته باشد.
  6. باید از نظر امنیت کاملا قابل اطمینان باشد.
  7. باید از نظر تعامل با کاربران دارای یک تعامل طبیعی باشد.
  8. باید بتواند از عملکرد خود یک گزارش و کامل و دقیق ارائه دهد.
  9. باید دارای قابلیت پاسخگویی خودکار به دایرکت ها باشد.
  10. باید فالوور های فیک و راکد در پیج را شناسایی کند و آن ها را آنفالو کند.
  11. باید دارای پشتیبانی آنلاین و پاسخگویی آنلاین باشد.
  12. بتواند برای شما Buy Instagram comments  کند

سخن پایانی

این مقاله یک مطلب کامل در مورد 0 تا 100 ربات های اینستاگرامی، نحوه کار کردن آن ها، معایب و مزایا آن ها و حتی معرفی چند نمونه از آن ها می باشد. برای اطلاع کامل از ربات های اینستاگرام و آشنا شدن با آن ها حتما از اول این مطلب را مطالعه کنید و از پیشنهادات ارائه شده در آن، در جهت افزایش فالوور پیج خود استفاده کنید.

سوالات متداول

ربات های اینستاگرامی چه هستند؟
ربات های اینستاگرامی، نرم افزار هایی خودکار هستند که کامنت می گذارند، لایک می کنند، افراد را به صورت خودکار فالربات اینستاگرام یکی از ده‌ها سرویس قابل استفاده در این شبکه اجتماعی پرطرفدار است که می‌تواند برای امور مختلف از جمله افزایش لایک، کامنت و به طور کلی به منظور رشد تعداد فالوئرها مورد استفاده قرار بگیرد.

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام به سرویسی گفته می‌شود که کاربران این شبکه اجتماعی از آن برای بهبود قدرت پیج در جهت رشد فالوئر خود استفاده می‌کنند. شما برای افزایش تعداد دنبال‌کنندگان خود می‌توانید از چندین روش مختلف کمک بگیرید. اما یکی از ساده‌‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای افزایش تعداد کامنت، بالا بردن شمار لایک‌های هر پست یا رشد تعداد دنبال‌کنندگان، استفاده از ربات اینستاگرام است.

آیا ربات اینستاگرام مضر است؟

همانطور که گفتیم یک ربات اینستاگرامی می‌تواند رشد فالوئر را برای شما به دنبال داشته باشد. اما اگر بیش از حد یا به شکل نادرست از آن‌ها استفاده کنید، ممکن است با مسدودی از سمت اینستاگرام مواجه شوید. از سوی دیگر اگر شما صفحه‌ای پرمخاطب در اینستاگرام دارید و از آن برای بازاریابی یا فروش استفاده می‌کنید، بهتر است کمتر از ربات‌های اینستاگرام کمک بگیرید.

ارائه نظرات بی‌احساس

فید اینستاگرام آشفته

نقض قوانین اینستاگرام

کاهش کیفیت عملکرد

بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام

در نظر داشته باشید که یک ربات اینستاگرام صرفاً برای افزایش دنبال‌کننده کار نمی‌کند. برخی از ربات‌ها ممکن است عملکرد متفاوت‌تری داشته باشند و البته به صورت غیرمستقیم منجر به رشد فالوئرهای شما شوند. برای مثال رباتی که به صورت خودکار پاسخ پرسش‌های مخاطبان شما را می‌دهد یا نمونه‌هایی که پست‌های شما را به صورت خودکار و زمان‌بندی شده منتشر می‌کنند، در این دسته جای می‌گیرند.

ربات اینستاگرام (Growthoid)

از جمله‌ ربات‌های شناخته شده اینستاگرام که می‌تواند در جذب دنبال‌کنندگان واقعی مؤثر باشد، می‌توانیم به ربات اینستاگرام (Growthoid) اشاره کنیم. ویژگی برتر این ربات اینستاگرامی ایمنی بالای آن است که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. شما می‌توانید از این ربات به منظور طراحی یک استراتژی رشد طولانی‌مدت در اکانت خود استفاده کنید.

ربات (More Likes)

ربات لایک بیشتر (More Likes) از دیگر سرویس‌های خوب برای جذب فالوئر واقعی محسوب می‌شود. یکی از بهترین معیارهای موفقیت در اینستاگرام داشتن تعامل به موقع و مناسب است. شما به کمک این سرویس می‌توانید تعداد لایک‌های واقعی بیشتری دریافت کنید و به کمک آن برند خود را بیشتر در معرض دید عموم قرار دهید. ضمن اینکه داشتن لایک بیشتر به معنای تأیید بیشتر حساب شماست که در نهایت منجر به رشد دنبال‌کننده می‌شود.

بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام ایرانی

بسیاری از کاربران اینستاگرام با این پرسش مواجه هستند که با وجود مضرات برخی از ربات‌های اینستاگرام، آیا همچنان آن‌ها خوب کار می‌کنند؟ در پاسخ باید بگوییم که اگر یک چنین سرویس‌هایی عملکرد خوبی نداشتند، تا این اندازه مورد استقبال قرار نمی‌گرفتند. از سوی دیگر هر روز شاهد روی کار آمدن ربات‌های بهتر و باکیفیت‌تری هستیم که می‌توانند در رشد دنبال‌کنندگان بسیار مؤثر باشند.

ربات ایران سوشال

ربات پک

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام رادیب

نحوه استفاده از ربات اینستاگرام

اگر از ربات‌ها درست استفاده کنید و جمعیت تارگت برای آن درست تعریف شده باشد، می‌تواند به افزایش نرخ تعامل و فالوورهای پیج کمک زیادی کند. ربات اینستاگرام توسط برنامه‌نویس‌ها طراحی می‌شود و درست مثل یک دستیار مجازی برای مدیریت پیج عمل می‌کند. البته توسط ادمین انجام می‌شود و ربات تنها وظیفه تعامل با کاربران و افزایش فالوور را بر عهده دارد.

ویژگی های بهترین ربات اینستاگرامی

تا اینجا درباره نحوه استفاده از ربات اینستاگرام صحبت کردیم. اما بهترین ربات‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟ از نظر ما ربات‌هایی که این ویژگی‌ها را داشته باشند، برای مدیریت پیج اینستاگرام مناسب هستند:

  • توانایی دنبال کردن فالوورهای متناسب با کسب و کار
  • توانایی مشاهده استوری کاربران
  • توانایی ارسال پاسخ برای کاربران در دایرکت
  • اجرای دستورات به طور دقیق و طبق تنظیمات انجام شده

چرا نباید از ربات ها در حال حاضر استفاده کنیم؟

برخی از افراد معتقدند با وجود مزیت‌هایی که یک ربات اینستاگرام به همراه دارد، استفاده از آن می‌تواند به صرفه‌جویی در زمان کمک کند. فردی که متخصص پیج اینستاگرام است و مدیریت چندین پیج را با هم برعهده دارد، با استفاده از این ربات‌ها قادر است همزمان همه پیج‌های خود را مدیریت کند.

مزایا و معایب استفاده از ربات اینستاگرام

مزایای ربات اینستاگرام

استفاده از این ابزارهای هوشمند مزیت‌های زیر را دارد:

  • پاسخ دادن به دایرکت‌ها: وقتی کاربران به طور مداوم یک سوال تکراری می‌پرسند، می‌توانید از طریق ربات به آن‌ها پاسخ دهید. برای مثال سوال «قیمت تبلیغات چقدر است؟» بارها از سوی فالوورها تکرار می‌شود که پاسخ دادن به آن شما را خسته می‌کند.
  • کامنت گذاری: اگر می‌خواهید خیلی سریع برای فالوورها کامنت بگذارید و یا در زیر پست‌های خود نظر دهید، یک راه راحت استفاده از ربات اینستاگرام است.
  • مقرون به صرفه بودن: از دیگر مزیت‌های استفاده از ربات اینستاگرام ارزان بودن است که نسبت به روش‌هایی مثل استخدام ادمین می‌تواند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها شود.

معایب ربات اینستاگرام

با وجود تمامی مزیت‌هایی که نحوه استفاده از ربات اینستاگرام به همراه دارد، نباید از معایب آن غافل شد. برخی از معایب این ابزارهای هوشمند عبارتند از:

  • نداشتن نتیجه مطلوب
  • کاهش تعامل در پیج
  • ارتباط با سایر ربات‌ها
دکمه بازگشت به بالا