اجتماعیمطالب کسب و کار

افزایش لایک در اینستاگرام چگونه است؟

محتوای این مطلب پنهان
6 چگونه به لایک‌های بیشتری برسیم: ۲۲ روش هوشمندانه برای گرفتن لایک‌های رایگان در اینستاگرام

خرید لایک ایرانی

افزایش و خرید لایک ایرانی همیشه در اینستاگرام یکی از مهم ترین دغدغه های فعالان اینستاگرام بوده است. برای این کار راه های زیادی وجود دارد. یکی از این راه ها خرید لایک اینستاگرام می باشد. خرید لایک اینستاگرام انواع مختلفی مانند خرید لایک ارزان، خرید لایک ایرانی و خرید لایک واقعی دارد که هر کدام از این لایک ها ویژگی های مخصوص خودش را دارد.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

خرید فالوور 100 درصد واقعی یکی از راه های دیگری است که با استفاده از آن می توان لایک پست ها را بالا برد. وقتی که تعداد فالوور پیج بالا باشد به صورت طبیعی لایک پست ها نیز بالا خواهد بود.

البته ناگفته نماند که خرید فالوور انواع مختلفی مانند خرید فالوور ارزان، خرید فالوور واقعی، خرید فالوور واقعی فعال ایرانی، خرید فالوور ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش و خرید فالوور اینستاگرام ارزان دارد. خرید هر کدام از این فالوورها می تواند به همراه خود تعداد لایک زیادی به پیج شما بیاورد.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام و لایک اینستاگرام

مهم تر از انواع لایک و فالوور سایتی است که از آن خدمات اینستاگرام را خریداری می کنید. خرید از وب سایتی که علاوه بر کیفیت قیمت مناسبی داشته باشد می تواند یک خرید کاملا مطمئن و خوب باشد. وب سایت مای ممبر بهترین سایتی است که شما می توانید از آن تمام خدمات اینستاگرام حتی خرید ویو اینستاگرام را نیز انجام دهید.

خرید بازدید اینستاگرام از انواع مختلف مانند خرید ویو پست اینستاگرام و خرید استوری اینستاگرام از خدماتی است که شما می توانید از وب سایت مای ممبر با کیفیت بالا تهیه کنید.

افزایش لایک اینستاگرام با ۲۲ راهکار کاربردی

این روزها که همه مردم به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در قرنطینه‌ هستند و بیشتر زمان‌شون رو در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرونند، اهمیت اینستاگرام مارکتینگ در برندینگ، افزایش آگاهی از برند کسب‌وکارها و همچنین پرسنال برندینگ پررنگ‌تر از قبل شده است. در مقاله زیر ۲۲ راهکار کاربردی افزایش لایک اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.

چگونه می‌توان تعداد لایک‌های هر پست در اینستاگرام را افزایش داد؟ ( این مسئله هنوز اهمیت دارد)

مرحله‌ی اول: لایک نخرید. (به ما اعتماد کنید.)

مرحله‌ی دوم: از مخاطبان اینستاگرام نپرسید که چه کاری می‌توانند برایتان انجام دهند، بلکه بپرسید شما چه کاری می‌توانید برای آنها انجام دهید.

به این شکل به این قضیه نگاه کنید: چگونه می‌توانید کاری کنید که پست‌های اینستاگرامتان لایک‌های بیشتری بگیرند؟

چون هدف اینستاگرام نمایش بهترین وجه شما با اشتراک‌گذاری محتوای باارزش برای مردم است. باید تلاش کنید اما اگر آمادگی دارید که بازی را شروع کنید، ۲۲ نکته در اینجا برای شروع به شما ارائه می‌دهیم.

اما صبر کنید، اینستاگرام قرار است لایک‌ها را پنهان کند. با این وجود، آیا هنوز این مسئله اهمیت دارد؟

پاسخ بله است. در اینستاگرام تعداد لایک‌ها هنوز مثل قبل حائز اهمیت است. شاید حتی بیشتر از قبل زیرا برخی از سازندگان گزارش می‌دهند که فالوورها دکمه‌ی قلب را کمتر لمس می‌کنند چون لایک ها پنهان شده‌است.

(احتمالأ نمی‌دانید: در آوریل سال ۲۰۱۹ اینستاگرام شروع به آزمایش پنهان کردن تعداد لایک‌ها (به اصطلاح شمارش لایک‌ها) پست‌ها برای کاربران کانادایی کرد. در جولای، اینستاگرام این آزمایش را در استرالیا، برزیل، ایرلند، ایتالیا، ژآپن و نیوزیلند نیز گسترش داد.)

درحالیکه هنوز تعداد لایک‌های پست‌هایتان را می‌بینید، اما نمی‌توانید تعداد لایک‌های بقیه را مشاهده کنید. ایده‌ی اصلی این بود که کل تجربه‌ی کاربران در اینستاگرام سالم‌تر و کمتر رقابتی شود. اینستاگرام توضیح داد: «می‌خواهیم دوستانتان بر تصاویر و ویدیوهایی که به اشتراک می‌گذارید تمرکز کنند، نه اینکه چه تعداد لایک گرفته‌اید».

فعلأ در حال اجرای آزمایشی هستیم که تعداد کل لایک‌ها و بازدیدهای ویدیوها را برای کاربران کشورهای زیر پنهان می‌کند:

  • استرالیا
  • برزیل
  • کانادا
  • ایرلند
  • ایتالیا
  • ژاپن
  • نیوزیلند

اما چه بتوانید لایک‌های اینستاگرام را ببینید، چه نبینید، الگوریتم اینستاگرام مثل قبل کار می‌کند.

بنابراین این مسئله چه تأثیری بر برندهایی که به موفقیت اینستاگرام تکیه می‌کنند می‌گذارد؟ بر اساس بررسی اینفلوئنسرهای کانادایی اینستاگرام، وقتی از آنها پرسیده شد که بدترین بخش این تغییر چیست، ۴۱% گزارش دادند که این امر منجر به مشارکت کمتری شده است. (بدترین پیامد: ۱۶% بیان کردند که این تغییر برندهایی که کمتر در دسترس قرار گرفته‌اند را گیج کرده‌است.)

از جنبه ی مثبت، ۳۷% از اینفلوئنسرها در همین مطالعه گزارش دادند که عدم مشاهده‌ی تعداد لایک‌های پست‌های دیگران و عدم نگرانی نسبت به دسترسی عموم به پست‌های دیگران فشار کمتری را برای آنها متحمل کرده و خلاقیتشان را بهبود بخشیده‌است.

اما چه بخواهید چه نخواهید، لایک‌ها هنوز مقیاس کلیدی موفقیت، مشارکت و در دسترس بودن در اینستاگرام به شمار می‌روند.

چگونه به لایک‌های بیشتری برسیم: ۲۲ روش هوشمندانه برای گرفتن لایک‌های رایگان در اینستاگرام

۱.تصاویر خارق‌العاده پست کنید

مبادا فراموش کنید که عکاسی قبل از اینکه به یک ابزار بازاریابی تبدیل شود یک هنر بود. همگی باید این حقیقت را بپذیریم که گاهی اوقات ذائقه‌مان فراتر از مهارتمان پیش می‌رود.

در اینستاگرام، هیچ فضایی برای تصاویر «خوب» وجود ندارد. وقت آن رسیده که سطحتان را بالا ببرید. چه مسئله به این معنی باشد که یک دوره ی عکاسی را سپری کنید، چه به این معنا باشد که پول خرج کنید تا تجهیزاتتان را ارتقا دهید، به مزایای آن فراتر از سرگرمی نگاه کنید.

۲.از هشتگ‌های درستی در پست هایتان استفاده کنید

در اینستاگرام، بیش از هر بستر رسانه‌ی اجتماعی دیگری، هر هشتگی که استفاده می‌کنید پتانسیل آن را دارد که آن پست – و برندتان به طور کلی – را برای مخاطبان جدیدی باز کند. به استراتژی هشتگتان فکر کنید:

          خیلی کلی هشتگ نگذارید (یعنی #سگ) اما خیلی هم جزئی نشوید (یعنی labradoodlesofgreenpoint#).

          از تعداد موثری هشتگ استفاده کنید (مطالعات نشان می‌دهد که پست‌هایی با 9 هشتگ بیشترین مشارکت را دریافت می‌کنند).

          آنها را در جای درستی قرار دهید (یعنی در بخش کامنت‌ها).

          یک هشتگِ برند شده درست کنید.

هشتگ‌ها به مهارت نیاز دارند زیرا مخاطبان با یک نگاه به هشتگ‌ها متوجه می‌شوند که شما زرنگ و دانا هستید یا ناامید و مستأصل شده‌اید.

۳.از هشتگ‌ها در استوری و بیو نیز استفاده کنید

این مسئله صحت دارد که استوری‌ها و بیوها مستقیمأ لایک اینستاگرام دریافت نمی‌کنند اما با استفاده‌ی استراتژیک از هشتگ‌ها در هر دو بخش می‌توانید طرفداران جدیدی به طور رایگان دریافت کنید.

نکته مثبت: اگر می خواهید همه چیز را خوب جلوه دهید، می توانید هشتگ‌ها را در استوری‌ اینستاگرام پنهان کنید.

۴.مخاطبتان را بشناسید

آیا تحقیق بازار هدف را انجام داده‌اید؟ بیش از آن، آیا بین مخاطبان اینستاگرام و مخاطبان رسانه‌های اجتماعی‌تان به طور کلی تمایز برقرار کرده‌اید؟ آگاهی از  بازاریابی شبکه های اجتماعی  به شما کمک می‌کند تا مخاطبانتان را به درستی درک کنید. برای این كه بدانید مخاطبتان چه چیزهایی را دوست دارد، باید او را بشناسید.

۵.در صورت ارتباط، افراد و برندها را تگ کنید

از هر دستی بدهید، از همان دست پس می‌گیرید و این مسئله به توجه نیز برمی‌گردد. وقت یک همکار، یک آشنا یا قهرمان کودکی‌تان را تگ می‌کنید، هدفتان این است که نشان دهید چقدر برای آنها ارزش قائلید و این ارزش را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارید.

البته، اگر مخاطب نیز تمایل داشته باشید ارزش شما را ببیند همه چیز بهتر خواهد شد.

۶.کپشن‌های بهتری بنویسید

نوشتن کپشن‌های فوق‌العاده در اینستاگرام امری محرز است. سخت‌ترین بخش آن پیدا کردن بهترین کپشن برای برندتان است که البته فرق دارد.

مثلأ وقتی نوبت به نوشتن کپشن می‌رسد، کپشن کوتاه‌تر ضرورتأ بهتر نیست. اگر یک اینفلوئنسر مثل اینفلوئنسرهایی با اخبار زرد هستید، تعریف کردن یک روایت شخصی پیچیده در ده‌ها پست می‌تواند به شما کمک کند تا روابط عمومی خود را با فالوورهایتان را به حداکثر برسانید. در ضمن، اگر سخنگوی یک جنبش جهانی هستید، مثل گرتا تانبرگ، آنگاه مخاطبانتان به توضیحات زیادی نیاز دارند برای اینکه شروع به اقدام کنند.

۷.مکانتان را تگ جغرافیایی کنید

علاوه بر تگ غذاها یا فضاهای کاری، تگ جغرافیایی محلی که در آن حضور دارید نیز می تواند افراد زیادی را به سمت شما و لایک کردن تصاویرتان بکشاند.

در ضمن، اگر یک برند با لوکیشن فیزیکی هستید، تگ جغرافیایی به شدت سودمند است است زیرا یک حس صمیمیت را ایجاد می‌کنید.

فقط بخاطر داشته باشید که از مختصات فیزیکی‌تان بر روی نقشه اطمینان حاصل کنید.

۸.به طور ثابت و پیوسته پست منتشر کنید

به عنوان یک برند در اینستاگرام، دوست ندارید فالوورهایتان را اذیت کنید اما نباید در ذهن آنها کمرنگ شوید. یک تقویم محتوا ابزار فوق‌العاده‌ای برای کمک به زمانبندی تعداد پست‌های لازم برای جلب توجه دیگران است، بدون اینکه کیفیتتان پایین بیاید.

اما بجای اینکه همه چیز را کنار بگذارید تا دو بار در روز پست منتشر کنید، پیشنهاد می‌کنیم از یک ابزار مدیریت رسانه‌ی اجتماعی استفاده کنید که پست‌های اینستاگرامتان را زمانبندی می‌کند. بدین ترتیب، می‌توانید فقط چند ساعت در هفته را صرف جمع آوری پست کنید و بقیه‌ی زمانتان را ذخیره نمایید و تعداد لایک‎های اینستاگرام را تماشا کنید. (یا هر کار دیگری که در این فهرست است را انجام دهید و کسب و کارتان را مدیریت کنید.)

۹.وقتی پستتان را منتشر کنید که فالوورهایتان تماشا کنند

اینستاگرام پست‌ها را به ترتیب وقایع تاریخی نشان نمی‌دهد، بلکه الگوریتم آن جدیدترین پست را نمایش می‌دهد. یعنی اگر بخواهید جلوی چشم باشید، باید بدانید که مخاطبتان چه زمانی واقعأ در این اپلیکیشن حضور دارد.

۱۰.یک مسابقه لایک کنید و برنده شوید به راه بیندازید

مسابقه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی هستند. اما یک مسابقه لایک کنید و برنده شوید یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش مشارکت در یک دوره‌ی زمانی مشخص است. کلید این مسابقه اطمینان از ارزشمندی جایزه‌تان برای مخاطبان است. جایزه‌تان باید به حدی خاص باشد که فقط طرفداران واقعی را جذب کند، نه افراد فرصت طلب را (یعنی پول نقد، تلفن همراه آیفون یا سفر به دبی را به عنوان جایزه در نظر نگیرید).

۱۱.از دیگران بخواهید دوستانشان را تگ کنند

این کار را برای پست‌هایی استفاده کنید که کاربران واقعأ می‌خواهند دوستانشان آن پست را تماشا کنند. همچنین شاید مجبور باشید یک دلیل نیز برای درخواستتان مطرح کنید.

۱۲.پست‌های کاربران دیگر را نیز لایک کنید و کامنت بگذارید

الگوریتم اینستاگرام که به طور پیوسته سعی دارد چیزی که مردم می‌خواهند را عرضه کند اکانت‌های فعال را نسبت به اکانت‌های بسته شده در اولویت قرار می‌دهد. اینستاگرام چگونه بسته شدن یک اکانت را محاسبه می‌کند؟ با نظارت بر میزان تعامل بین اکانت‌ها.

بنابراین، اگر می‌خواهید دسترسی‌تان را بیشتر کنید و در نتیجه احتمال گرفتن لایک‌ها را بالا ببرید، جلو بروید و تعامل کنید.

۱۳.در تب اکسپلور ر بدرخشید

تب اکسپلورر قرنیه‌ای از تمام محتواهای زیبا و سرگرم کننده‌ای است که اینستاگرام برایتان شخصی‌سازی کرده‌است. برندهایی که در آنجا نمایش داده می‌شوند به شدت مورد بازدید قرار می‌گیرند.

اما برندها چگونه در تب اکسپلورر اینستاگرام ظاهر می‌شوند؟ به طور خلاصه می‌توان گفت که برای شروع باید نرخ مشارکت بسیار بالایی داشته باشید.

قضیه مثل مسئله‌ی معروف مرغ و تخم مرغ است، به ویژه اگر کارتان را به تازگی شروع کرده باشید. اینستاگرام تب اکسپلورر را در جولای سال ۲۰۱۹ ارائه داد.

۱۴.حضورتان در اینستاگرام را در کانال‌های دیگر تبلیغ کنید

البته برند شما هرگز محتوای یکسانی را در تمام کانال‌های رسانه‌های اجتماعی منتشر نخواهد کرد یا کارهایی که برندهای دیگر انجام می‌دهند و مردم از آنها متنفرند را انجام نخواهد داد. هنوز هم فالوورهای توییتر یا مشترکین ایمیلتان که از پیج اینستاگرام شما بی‌خبرند را فراموش نکنید.

۱۵.محتوای تولید شده توسط کاربران را پست کنید

محتوای تولید شده توسط کاربران در اینستاگرام جالب است زیرا واقعی است. این یک فرصت برای نمایش میزان علاقه ی مخاطبان به شما است.

۱۶.محتوای پشت صحنه را پست کنید

مردم کنجکاو هستند. البته آنها دوست دارند همه چیز را درباره‌ی شما و سازمانتان بدانند. به آنها دوشنبه‌های دوست داشتنیتان را نشان دهید، نه شلوغی و کلافگی‌های روز شنبه را.

۱۷.بررسی کند که رقبایتان چه کارهایی انجام می‌دهند

این کار جاسوسی نیست، بلکه الهام گرفتن است. (البته اگر خواستید اسمش را جاسوسی بگذارید.)

حالا که لایک‌های اینستاگرام پنهان شده، در یک نگاه به راحتی نمی‌توان متوجه شد کدام پست ها موفق هستند: به ویژه در اکانت‌هایی که به دست رقبایتان اداره می‌شوند. اما با در دست داشتن ابزار درست می‌توانید فهرست‌بندی اجتماعی انجام دهید تا احساسات و گرایشات شخصی را اندازه بگیرید.

۱۸.از دیگران نظرسنجی کنید

«مطرح کردن یک سئوال در کپشن» یک توصیه‌ی رایج برای افزایش مشارکت است. اما اکنون که اینستاگرام لایک‌ها را پنهان کرده، انجام یک نظرسنجی غیررسمی در میان مخاطبان می‌تواند فالوورها را تحریک کند تا دکمه‌ی لایک را لمس کنند. همچنین، می‌توانید به طور رایگان بازخورد جمع کنید!

۱۹.میزبان تبلیغات شوید

تبلیغات اینستاگرام – نوعی ترویج که در آن برندها و اینفلوئنسرهای مختلف اکانت های یکدیگر را تبلیغ می‌کنند – یک روش هوشمندانه برای جلب توجه فالوورها است. به طور ایده آل، همکاران شما ارزش‌های مشابهی با شما دارند، اما همچنین مخاطبان جدیدی را به پیج شما روانه می کنند.

۲۰.انواع مختلف محتوا را تست کنید

آیا مخاطبانتان نقل قول های انگیزشی یا اینفوگرافیک را ترجیح می دهند؟ آیا ویدیو دوست دارند؟ آیا بومرنگ نظرشان را جلب می کند؟ از ابزارهای تحلیل شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا این موضوعات را تست کنید.

۲۱.طبق گرایشات و مد پیش بروید

از قبل برنامه‌ریزی کنید، طوری که تقویم محتواتان تاریخ‌های بزرگ را اعلام کند. چه جمعه سیاه باشد یا روز جهانی سگ، باید مطابق با آنها پیش بروید.

البته، ممکن است گرایشات بصورت آنی ایجاد شوند، بنابراین اگر یک روز بیدار شدید و دیدید همه در مورد مثلأ بیگانگان صحبت می‌کنند، شما نیز در این بحث شرکت کنید.

۲۲.دسترسی تان را با تبلیغات پولیِ اینستاگرام افزایش دهد

خب این یکی رایگان نیست. اینستاگرام لیگ بزرگی است، همراه با ۲۵ میلیون کسب‌وکار و ۲ میلیون تبلیغ‌کننده و فیدها به شدت اشباع شده‌اند. اکنون مطمئن نیستید که بهترین محتواتان آنگونه که باید مورد بازدید افراد زیادی قرار گرفته، صرف هزینه برای پست‌های برتر یک استراتژی معتبر جهت رشد دسترسی‌تان می‌باشد.

لایک اینستاگرام و کامنت چگونه برای کسب و کارتان معجزه میکند؟!

در حال حاضر افراد زیادی با ایجاد یک پیج اینستاگرامی کسب درآمدمی‌کنند. البته بهتر است بدانید که کسب درآمد از اینستاگرام به همین راحتی نیست و برای داشتن یک پیج پربازدید با تعداد فالوورهای زیاد، باید زمان و هزینه بسیاری صرف کنید. یکی از نشانه‌های موفقیت در اینستاگرام علاوه بر داشتن فالوورهای زیاد، این است که پست‌های منتشرشده در پیج‌تان لایک و کامنت زیادی داشته باشد؛ اما برای خرید لایک ایرانی اینستاگرام باید چه کارهایی انجام بدهید؟ تبلیغات در اینستاگرام می تواند یکی از راه های شما باشد؟ آیا با روش‌های افزایش تعداد لایک‌های اینستاگرام آشنایی دارید؟ برای یافتن پاسخ این قبیل سؤالات به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با شرکت تبلیغاتی نمادین همراه باشید.

آشنایی با بهترین روش‌های افزایش لایک اینستاگرام

یکی از نشانه‌های محبوبیت پست‌هایی که در پیج‌های مختلف منتشر می‌شوند، تعداد لایک‌های آن‌ها است؛ به همین دلیل تمام مدیران پیج‌های اینستاگرامی به دنبال راهی برای افزایش تعداد لایک‌ها در اینستاگرام هستند و طراحی پست اینستاگرام با کیفیت مورد توجه آنها قرار می گیرد. همچنین زمانی که تعداد لایک‌های یک پست زیاد باشد، احتمال نمایش داده شدن آن در اکسپلورر اینستاگرام نیز بسیار بیشتر خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید وقتی پستی در اکسپلور قرار می‌گیرد، افرادی که شما را فالو ندارند هم نیز می‌توانند آن پست را ببینند، که این ویژگی باعث جذب فالوورهای جدید می‌شود. در ادامه به معرفی برخی از روش‌های آسان و کارآمد برای افزایش تعداد لایک در اینستاگرام می‌پردازیم.

از اهمیت هشتگ‌ها غافل نشوید

استفاده از هشتگ‌ها یکی از روش‌های بسیار خوببرای بیشتر دیده شدن پست‌های اینستاگرامی است. برخی از افراد بدون توجه به این که کدام هشتگ با موضوع پست‌هایشان مرتبط است اقدام به هشتگ‌گذاری می‌کنند. در واقع این طور فکر می‌کنند که استفاده از هشتگ‌های ترند شده اما بی‌ربط نیز می‌تواند به بیشتر دیده شدن پست‌هایشان کمک کند؛ درحالی که این باور کاملاً اشتباه است و اینستاگرام در آپدیت‌های جدید خود سعی کرده است تا با استفاده از الگوریتم‌های مختلف، پست‌هایی که دارای هشتگ‌های بی‌ربط هستند را از داخل پست‌هایی که با سرچ کردن هشتگ دیده می‌شوند حذف‌کند؛ بنابراین اگر کسی آن هشتگ را سرچ کند، پست شما را نخواهد دید.

به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که در انتخاب هشتگ‌ها دقت کافی را داشته باشید، و اگر می‌خواهید از هشتگ‌های ترند شده استفاده کنید، پست‌هایی را تهیه و منتشر کنید که با آن هشتگ در ارتباط باشند. البته بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که پیدا کردن هشتگ‌های مناسب برای کسانی که دانش کافی درباره شبکه‌های اجتماعی ندارند بسیار دشوار خواهد بود و نمی‌توانند صرفا با تعدادی سرچ ساده هشتگ‌های خوبی را برای پست‌ها انتخاب کنند. انتخاب هشتگ مناسب فالوور واقعی اینستاگرام پیج شما را افزایش میدهد.

زمان انتشار پست ها مهم است

هنگامی پست‌های شما می‌توانند لایک بیشتری بگیرند که فالوورهای بیشتری آن را ببینند، به همین دلیل زمانی که برای انتشار پست‌هایتان انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. سعی کنید زمانی را برای منتشر کردن پست‌هایتان انتخاب کنید که می‌دانید تعداد بیشتری از فالوورهای شما آنلاین هستند. به عنوان مثال اگر اکثر فالوورهای شما افراد کم سن و سال هستند، انتشار پست‌ها بعد از زمان تعطیلی مدارس می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد؛ اما به طور کلی برای پست‌هایی که مخاطبانی در رده‌های سنی متنوعی دارند، توصیه می‌شود تا در بین ساعات پنج تا هفت بعد از ظهر و یا در ساعات پایانی روزپست‌ها را منتشر کنید.

نکته دیگری که بهتر است در مورد زمان مناسب برای انتشار پست‌ها به‌ آن توجه کنید، این است که برای پیدا کردن بهترین زمان، باید از روش آزمون و خطا استفاده کنید. به این معنی که در ساعات مختلف شبانه‌روز پست‌های مختلفی را منتشر کنید و منتظر بازخورد فالوورهایتان باشید. همچنین اینستاگرام امکانات ویژه‌ای را برای مدیریت پیج‌های بیزینسی فراهم کرده است که با توجه به آن‌ها شما می‌توانید زمان و روزهای مناسب برای منتشر کردن پست‌ها در پیجتان را مشاهده کنید؛ و از این طریق پست‌هایتان را در بازه زمانی که بیشترین مخاطب را داشته باشد، منتشر کنید

افزایش لایک اینستاگرام را با انتشار پست‌های جذاب تجربه کنید

اولین کاری که می‌تواند به پیج شما برای افزایش لایک اینستاگرام کمک کند، تولید محتوای جذاب است. پست‌های اینستاگرامی از دو بخش عکس یا ویدئو و کپشن تشکیل شده‌اند. عکس‌ها یا ویدئوهایی که برای پست‌هایتان انتخاب می‌کنید باید باکیفیت و جذاب باشند؛ به نحوی که بتوانند در نگاه اول فالوورها را مشتاق به خواندن کپشن کنند. همچنین ویدئوها قابلیت بیشتری برای وایرال شد، ندارند؛ بنابراین اگر امکان تولید ویدئو برای اینستاگرام را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً برخی از پست‌های خود را به ویدئوهای تبلیغاتی برای محصولات یا خدماتتان اختصاص دهید.

متنی که به عنوان کپشن نوشته می‌شود نیز نباید طولانی یا غیرجذاب باشد. سعی کنید تمام اطلاعات لازم را به صورت مختصر و مفید در اختیار فالوورهایتان قرار دهید و در صورت امکان در کپشن سؤالی مطرح کنید و ازفالوورهایتان بخواهید تا به آن پاسخ بدهند. با انجام این کار تعداد کامنت‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. تمام این اقدامات می‌تواند به شما در افزایش تعداد فالوورها و محبوبیت پیجتان کمک کند؛ پس زمان و هزینه کافی را برای تولید محتوا پیج‌تان اختصاص دهید. تبلیغات اینفلوئنسری اینستاگرام نیز میتواند به راحتی لایک های شما را افزایش دهد.

در اینستاگرام فعال باشید

هر چه قدر میزان فعالیت شما در اینستاگرام بیشتر باشد، به همان میزان نیز تعداد لایک‌های پست‌های شما هم بیشتر خواهد شد؛ پس سعی کنید در پیج افراد مشهور حضور داشتهباشید، پست‌هایشان را لایک کنید یا برایشان کامنت بگذارید. پیج‌هایی که زمان‌بندی مشخصی برای انتشار پست‌هایشان ندارد، اغلب موفق نخواهد شد، به همین دلیل نباید پیج شما برای یک مدت طولانی بدون فعالیت باشد و یا دریک بازه زمانی بسیار فعال باشد. نکته دیگری که می‌تواند به شما در افزایش تعداد فالوورها و به دنبال آن افزایش تعداد لایک‌ها کمک کند، لینک کردن پیج اینستاگرامتان به سایر شبکه‌های اجتماعی است که در آن عضو هستید. با این کار دنبال‌کنندگان شما در سایر شبکه‌های اجتماعی می‌توانند شما را به راحتی در اینستاگرام پیدا کنند.

برگزاری مسابقات اینستاگرامی راهی برای افزایش لایک اینستاگرام

حتماً تاکنون تجربه شرکت در مسابقات اینستاگرامی گوناگون را داشته‌اید و می‌دانید که نحوه برگزاری این گونه مسابقات چگونه است. با این حال بهتر است بدانید که مهم‌ترین هدف در برگزاری مسابقات اینستاگرامی افزایش تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها است؛ بنابراین شما می‌توانید در ازای اهدای جوایز مختلفی به فالوورهایتان از آن‌ها بخواهید که تعداد مشخصی از پست‌های شما را لایک کنند، و یا برای پست مسابقه کامنت بگذارند. همچنین در بسیاری از این مسابقات از شرکت‌کنندگان خواسته می‌شود تا تعداد از دوستانشان را در زیر پست مسابقه تگ کنند، که این کار می‌تواند به شما در افزایش تعداد فالوورهایتان نیز کمک کند.

تعداد لایک‌هایتان را با خرید لایک اینستاگرام افزایش دهید

حتماً تاکنون تبلیغات اینفلوئنسری و یا انواع تبلیغات زیادی را در وب‌سایت‌های مختلف درباره خرید لایک اینستاگرام واقعی، فیک و حتی لایک خارجی اینستاگرام مشاهده کرده‌اید و احتمالا این سؤال برایتان به وجود آمده است که چرا برخی باید بابت لایک شدن دراینستاگرام پول پرداخت کند؟ یا افزایش تعداد لایک‌ها در اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟ بهتر است بدانید که لایک کردن در این فضا به معنی دوست داشتن است و زمانی که تعداد زیادی از دنبال کنندگان یک پیج در اینستاگرام، پستی را لایک می‌کنند یعنی آن پست را پسندیده‌اند. همه کسانی که در اینستاگرام فعالیت‌های تجاری انجام می‌دهند، علاقه‌مند هستند تا محتواهایی که در قالب پست‌های اینستاگرامی منتشر می‌کنند، مورد توجه فالووها و دیگر کاربران قرار بگیرد یا به عبارتی بیشتر لایک شود.

یکی از معیارهای محبوبیت پیج‌ها در اینستاگرام، تعداد فالوورها و لایک‌هایی است که پست‌ها می‌گیرند. شاید دیده باشید که بسیاری از بلاگرها به بهانه‌های مختلف مانند شرکت در قرعه‌کشی از فالوورها می‌خواهند که پست‌های به‌خصوصی را لایک کنند یا برای آن‌ها کامنت بگذارند. لایک کردن باعث می‌شود تا محبوب‌تر به نظر برسید، به همین دلیل تمام ادمین‌های پیج‌های اینستاگرامی تلاش می‌کنند تا با روش‌های مختلفی مانند پرداخت هزینه و خرید لایک اینستاگرام تعداد لایک‌های پست‌های‌شان را افزایش دهند.

خرید لایک اینستاگرام چه تأثیری بر روی پیج‌های اینستاگرامی می‌گذارد؟

همان‌طور که در بخش قبلی اشاره کردیم؛ لایک کردن به معنای دوست داشتن است و زمانی که پست‌های شما لایک زیادی از فالوورهایتان بگیرند به این معنی است که پست‌های شما را دوست دارند و پیجتان نزد افراد زیادی از محبوبیت برخوردار است؛ به همین دلیل بیشتر کاربران اینستاگرام زمانی که با یک پیج جدید آشنا می‌شوند پس از نگاه کردن به تعداد فالوورها، به تعداد لایک و کامنت های که در زیر پست‌های منتشر شده وجود دارد دقت می‌کنند. اگر پست‌ها تعداد زیادی لایک گرفته باشند و کامنت‌های زیادی در زیر پست‌ها نوشته شده باشند، به آن پیج اعتماد می‌کنند و علاقمند می‌شوند تا آن را دنبال کنند. پس می‌توان گفت که خرید لایک اینستاگرام نقش بسیار مهمی در افزایش تعداد فالوورهای واقعی دارد.

همچنین ما به پیج‌هایی که فالوورهای فیک دارند پیشنهاد می‌کنیم که حتماً لایک نیز خریداری کنند زیرا اگر تعداد فالوورهای یک پیج اینستاگرامی بسیار زیاد باشد؛ اما تعداد لایک‌ها یا کامنت‌ها بسیار کم باشد احتمال این که کاربران اینستاگرام و یا حتی خود اینستاگرام متوجه حضور تعداد زیادی فالوور فیک در میان فالوورهایتان شوند بیشتر خواهد شد. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران پیج های اینستاگرامی، جلب اعتماد فالوورها است؛ زیرا فقط از این طریق می‌توان آن‌ها را تشویق کرد تا محصولی را خریداری کنند و یا از خدماتی که شما ارائه می‌دهید استفاده کنند. اگر به هر دلیلی فالوورها اعتمادشان را نسبت به پیج شما از دست بدهند، آن را ترک می‌کنند و شما با ریزش فالوور مواجه خواهید شد.

بازخورد اینستاگرام در برابر پست‌هایی که لایک زیادی می‌گیرند چیست؟

زمانی که شما یک پست را در اینستاگرام منتشر می‌کنید، تمام کاربران شما در همان لحظه قادر به تماشای آن نیستند بلکه در دقایق ابتدایی انتشار پست، اینستاگرام بر اساس الگوریتم‌های مختلفی که دارد فقط پست را به حدود ده درصد از فالوورهای شما نشان می‌دهد. اگر بازخورد همین مقدار از فالوورها نسبت به پست شما مثبت باشد و ایمپرشن خوبی بگیرید، افراد بیشتری می‌توانند آن را ببینند. همچنین جالب است بدانید که عکس‌العمل مثبت فالوورهای شما نسبت به یک پست می‌توانداحتمال نمایش دادن آن را در اکسپلورر اینستاگرام افزایش دهد؛ به همین دلیل است که لایک کردن یا کامنت گذاشتن فالوورها در اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است.

در واقع با لایک کردن یک پست این پیام برای اینستاگرام فرستاده می‌شود که فالوورها از دیدن آن پست لذت برده‌اند، بنابراین اگر افراد بیشتری بتوانند آن پست را ببینند احتمالا آن‌ها نیز از دیدن آن لذت خواهند برد. لایک کردن فرصت دیده شدن را برای پیج‌های اینستاگرامی به ارمغان می‌آورد.

لایک ایرانی اینستاگرام با لایک خارجی چه تفاوتی دارد؟

شاید در ابتدا اینگونه به نظر برسد که تفاوتی میان لایک ایرانی اینستاگرام و لایک خارجی وجود ندارد، در حالی که به هیچ وجه این طور نیست. اگر از لایک‌ های خارجی برای پیجی استفاده کنید که در ایران فعالیت دارد و به دنبال مخاطبان ایرانی است در واقع پولتان را هدر داده‌اید! استفاده از لایک‌های خارجی باعث می‌شود تا پست‌های شما به جای این که در اکسپلورر اینستاگرام کاربران ایرانی به نمایش دربیایند، در اکسپلوررکاربران غیر ایرانی نمایش داده شوند و این یعنی خرید لایک هیچ کمکی به شما برای جذب فالوور نکرده است؛ زیرا فالوورهای خارجی برای اکثر پیج‌های اینستاگرامی کارایی ندارند.

همچنین اینستاگرام در آپدیت‌های جدیدی که ارائه کرده همواره تلاش می‌کند تا از بروز هر گونه تقلبی در زمینه لایک و کامنت فیک جلوگیری کند؛ بنابراین داشتن تعداد زیادی لایک خارجی در پیج اینستاگرامی که در ایران فعالیت می‌کند می‌تواند بسیار شک برانگیز باشد. اگر اینستاگرام بر روی فعالیت‌های شما در اینستاگرام حساس شود ممکن است مشکلات مختلفی برای پیج شما به وجود بیاید. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که لایک‌های خارجی اغلب فیک هستند، به همین دلیل احتمال این که لایک‌های خارجی از پست‌های شما توسط اینستاگرام حذف شوند بیشتر خواهد شد.

آیا لایک‌های ارزان قیمت خارجی باکیفیت هستند؟

برای بسیاری از افراد قیمت مهم‌ترین معیار برای خرید لایک است؛ به همین دلیل بسیاری از وب‌سایت‌هایی که به ارائه خدمات اینستاگرام می‌پردازند، با فروش لایک‌های خارجی فیک و ارزان قیمت کسب درآمد می‌کنند. نکته‌ای که در این قسمت باید به آن توجه داشته باشید، این است که لایک ایرانی اینستاگرام با توجه به مزیت‌هایی که برای پیج شما به همراه خواهد داشت، از نظر اقتصادی به صرفه است و قیمت بسیار بالایی ندارد؛ به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای خرید لایک‌های فیک، با صرف هزینه بیشتری لایک‌های ایرانی خریداری کنید؛ تا از این طریق بتوانید فالوورهای بیشتری به دست بیاورید.

خرید لایک خارجی اینستاگرام

آخرین و البته یکی از بهترین روش‌های افزایش لایک، خرید لایک اینستاگرام است. البته شما می‌توانید هم لایک ایرانی و هم لایک خارجی خریداری کنید. نوع لایک انتخابی تنها به نوع کسب و کار و صفحه اینستاگرامی شما بستگی خواهد داشت؛ اما با خرید لایک خارجی اینستاگرام می‌توانید به سرعت به اهداف حرفه‌ای خود در این شبکه اجتماعی دست پیدا کنید. در ادامه به مزایای خرید لایک خارجی در اینستاگرام نیز خواهیم پرداخت.

خرید لایک فیک در اینستاگرام

تا این قسمت از مقاله به اهمیت بالا بودن تعداد لایک ها از نگاه دیگر کاربران و حتی خود شرکت اینستاگرام پرداختیم و گفتیم که چگونه خرید لایک می‌تواند به شما در جذب فالوور واقعی و در نتیجه بیشتر شدن تعداد لایک‌ها کمک کند. روش‌های خرید لایک اینستاگرام به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

روش اول خرید لایک از سرویس های فروشنده لایک

یکی از متداول‌ترین روش‌های خرید لایک، کمک گرفتن از سرویس‌های فروش آن است، به این صورت که اکانت‌های فیک وارد پیج شما می‌شوند و برای ؛ اما این اکانت‌ها به احتمال زیاد فیک هستند و طبیعتا تعداد پست کمی دارند و یا این‌که عکس پروفایل ندارند. همچنین در مواقعی، عجیب بودن نام کاربری این اکانت‌ها از معایب این روش محسوب می‌شوند؛ زیرا ممکن است که فیک بودن این اکانت‌ها مشخص شوند؛ اما در هر حال، این اقدام در روزهای اول فعالیت پیج، برای رفع این اختلاف و همچنین جلب اعتماد کاربران جدیدی که با پیج شما برخورد می‌کنند، می‌تواند بسیار مفید باشد.

روش دوم استفاده از ربات اینستاگرام

روش دیگری که به شما در افزایش تعداد لایک‌ها کمک می‌کند، استفاده از ربات‌ها یا برنامه افزایش فالوور اینستاگرام است که از طرف شما وارد پیج‌های مرتبط می‌شوند و با آن‌ها تعامل می‌کنند. از این طریق می‌توانند به بالا بردن لایک‌ها هم کمک کنند؛ که این سرویس‌ها را با عناوینی مانند لایک خودکار اینستاگرام، لایک فالوور ایرانی و غیره می‌توانید خریداری کنید. این روش در حقیقت همان کاری است که بعضی افراد با به‌کار گیری شکل ساده آن، برای جذب فالوور و بالابردن تعداد لایک‌ها استفاده می‌کنند؛

اما در این روش ربات‌های هوشمند کار شما را انجام می‌دهند. اگر بتوانید از یک سرویس کاملاً مطمئن برای استفاده این روش استفاده کنید، که ربات‌های آن پیشرفته باشد، اینستاگرام متوجه این حرکت شما نخواهد شد، و حتیمی‌تواند تعامل پیج شما را هم به‌صورت کاملاً واقعی افزایش دهد. برای اطلاعات بیشتر در حوزه افزایش فالوور اینستاگرام می توانید مقاله آموزشی را در این لینک مطالعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا