اقتصادی

آمادگی دانشگاهیان برای همکاری پژوهشی با نیروی انتظامی کهنوج

عبدالله یزدی به همراه هیئت مدیره و مسئول بسیج دانش آموزی پنج شهر جنوبی استان کرمان با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهنوج دیدار و با اهدای لوح سپاس به ناجا تبریک گفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در این جلسه از تلاش نیروهای انتظامی تشکر کرد و گفت: “این که ما نگران امنیت داخلی و بین المللی نیستیم که اکنون به لطف تلاش های مداوم نظامی به دست آمده است. نیروها. “

یزدی در تشریح مسائل اجتماعی و جنایات اجتماعی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج با توجه به ظرفیت های موجود در زمینه فعالیت های تحقیقاتی و فرهنگی و آسیب شناسی ناهنجاری های اجتماعی آمادگی ارائه راهکارهای لازم را دارد. در شهر نیاز به همکاری پلیس است.

امنیت و سلامت برای زندگی اجتماعی مهم است

حیدر احمد یوسفی ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهنوج نیز با تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج گفت: جامعه ای که در آن امنیت وجود نداشته باشد ، روح مردم در معرض استرس و درد است.

وی ایمنی و سلامتی را از ضروریات زندگی اجتماعی مردم دانست و افزود: مجموعه پلیس به طور شبانه روزی برای امنیت و آسایش شهروندان خدمات ارائه می دهد و در انجام این وظیفه مهم ، با تلاش نیروهای خود امنیت را در شهر ایجاد کرده ایم. کارمندان. “

در توافق با آنا ، در این جلسه ، مقرر شد که تفاهم نامه ای برای همکاری هر دو طرف در زمینه های پژوهشی-فرهنگی و اجتماعی در شناسایی مشکلات اجتماعی و راه حل هایی برای حل آنها امضا شود.

انتهای پیام / 4117 /4062 /

دکمه بازگشت به بالا