عمومی

شهادت فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه

سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

شهادت فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه از جابجایی مواد مخدر بوسیله یک دستگاه سواری در حوزه بخش شیبکوه مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه و همراهان در این راستا به یک دستگاه خودرو سواری که بوسیله یکدستگاه خودروی دیگر اسکورت می‌شد مشکوک شدند و نسبت به توقف آن اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان به دستور ایست پلیس توجه نکرده و فرار کردند، گفت: در این تعقیب و گریز خودروی اسکورت با ضربه زدن به خوردوی مأموران منجر به واژگونی خودروی نیروی انتظامی شده که در این حادثه سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پایگاه انتظامی چارک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: شهادت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: خودروی قاچاقچیان با تلاش مأموران متوقف و در بازرسی از آن ۱۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

سردار جعفری افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر شد و تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی با تبریک و تسلیت به خانواده این شهید گرانقدر و مجموعه انتظامی گفت: مأموان پلیس تا آخرین قطره خون خود برای امنیت ایران اسلامی ایستاده اند و اجازه جولان به هنجارشکنان و قاچاقیان و نخواهند داد.

دیروز نیز پیکر شهید پرکاس فرمانده ستاد مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان که به دست قاچاقچیان مواد مخدر به ضرب گلوله به شهادت رسید، تشییع شد.

دکمه بازگشت به بالا