بین الملل

مرگ مشکوک یک فرمانده نیروی هوایی آمریکا در پایگاه هوایی «العدید» در قطر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین نازک نارنجی ، رسانه های آمریکایی روز دوشنبه از مرگ مشکوک فرمانده نیروی هوایی قطر مستقر در قطر خبر دادند.

به گزارش نیروی هوایی تایمز به نقل از پنتاگون ، جسد “جیمز. سی ویلیس ، فرمانده اسکادران اسب قرمز ، شنبه ساعت 7:30 صبح به وقت محلی در محل اقامت خود در پایگاه هوایی العدید ، جنوب دوحه پیدا شد. ، قطر. پنتاگون ادعا کرده است که مرگ فرمانده سالخورده آمریکایی ارتباطی با حوادث نظامی ندارد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

فرمانده ارشد نیروی هوایی ایالات متحده قبلاً ریاست واحد مهندسی گارد هوایی نیومکزیکو را بر عهده داشت. این اسکادران در ماه آوریل در قطر مستقر شد تا از واحدهای هوایی ایالات متحده در عملیات علیه داعش پشتیبانی کند.

RED HORSE مسئول بهبود و ترمیم سریع واحدهای سنگین نیروی هوایی ایالات متحده است.

با ادامه تلفات ارتش آمریكا در منطقه ، دو نظامی آمریكایی ، یكی در كویت و دیگری در سوریه ، هم اكنون كشته شده اند. مقامات نظامی کویت در بیانیه ای گفتند که یک سرباز آمریکایی در یک حادثه غیرنظامی در پایگاه نظامی بوری در کویت کشته شد.

گفته می شود ارتش آمریكا نبرد علیه داعش را در منطقه رهبری می كند و نام و واحد آن به دلایل امنیتی اعلام نشده است.

یکی دیگر از سربازان آمریکایی کیسی هارت ، 42 ساله ، در پایگاه التنف در کویت بر اثر زخم توصیف شده در سوریه درگذشت. یک کارمند ارشد نیروی هوایی ایالات متحده ، جیسون کیافان ، اخیراً در کویت کشته شد. ایالات متحده همچنین در آن زمان ادعا کرد که این سرباز مسن هنگام رانندگی در خارج از پایگاه هوایی السالم در کویت کشته شد.

انتهای پیام / متر


دکمه بازگشت به بالا