عمومی

قاچاقچی چوب جنگلبان اصفهانی را با خودرو زیر گرفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سرهنگ علیرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به اینکه قاچاقچیان چوب بامداد جمعه ۲۴ شهریور در جنگل‌های تاغ منطقه سجزی با خودرو به یک مأمور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان حمله کردند، اظهار داشت: این سرباز منابع طبیعی استان دچار آسیب‌دیدگی جدی از ناحیه استخوان لگن، مهره‌های کمر و پاها شده و هم‌اینک در بیمارستان بستری است.

وی با بیان اینکه پنج نفر از نیروهای یگان منابع طبیعی استان روز جمعه در گشت و پایش تاغزارهای شرق استان متوجه حضور قاچاقچیان چوب شدند، افزود: نیروهای ما برای توقیف متخلفان اقدام می‌کنند که قاچاقچیان در حین فرار یک مأمور یگان حفاظت را با خودرو زیر گرفتند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با بیان اینکه قاچاقچیان سه نفر بودند که یک نفر از آنان دستگیر شده است، اضافه کرد: قاچاقچیان قصد داشتند محموله چوب‌های تاغ را با یک‌خودروی سمند جابه جا کنند که خودروی آنان نیز توقیف شده است.

سرهنگ‌طاهری ابرار داشت: یک متهم به مراجع قضائی معرفی شده است و پیگیر دستگیری دو متخلف دیگر هستیم.

به گزارش آنلاین، قاچاقچیان چوب بامداد روز جمعه ۲۴ شهریور در جنگل‌های تاغ منطقه سگزی به یک مأمور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان و سرباز اداره منابع طبیعی شهرستان برخوار حمله کردند.

پس از کمین چند ساعته برای به دام انداختن قاچاقچیان چوب، حدود ساعت چهار بامداد امروز قاچاقچیان در حین فرار، مأمور یگان حفاظت اداره کل و سرباز اداره شهرستان برخوار را با خودرو زیر گرفتند که منجر به مصدومیت آن‌ها شد.

دکمه بازگشت به بالا