بین الملل

رویداد ملی گام دوم بستری برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، دومین رویداد نشست رویداد ملی دانشگاه و نشست تبیین نحوه ارائه زیرساخت های آزمایشگاهی و کارگاهی منتخب در خورستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و استان ایلام آزاد اسلامی. دانشگاه اهواز با حضور علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، سید کمال سیدی صاحبری نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، شهرام شهروی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان استان و نمایندگان استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری و ایلام در محل سالن اجتماعات واحد اهواز برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز در این نشست گفت: فعالیت ملی فاز دوم دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مغتنمی برای ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری توسط استارت آپ ها و شرکت های فناور به منظور توسعه دانش کشور است. اقتصاد مبتنی بر

سید کمال سیدی صاحبری، رئیس آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم، توانمندی تربیت دانشجویان بازرگانی و متخصص در حل مشکلات کشور و ارائه سرمایه گذاران را از دیگر اهداف این دانشگاه دانست. این رویداد گفت: همه شرکت ها و موسسات باید با پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی آشنا باشند و محصول مزایای بسیار خوبی برای دانشگاه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که این رویداد به عنوان تغییر مشارکت دانشگاهی برای تحقق اهداف سند تحول و کارآمدی دانشگاه آزاد اسلامی و معرفی دانشگاه به عنوان معیاری برای «تولید دانش بنیان». “. آزاد اسلامی دانشگاهی پیشرو، مسئله محور و کارآفرین باشد.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا