بین الملل

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز مهران از جمله پارکینگ 15 هکتاری این دانشگاه بازدید کرد. در هزاران خودرو در روز اربعینمهمانزیبیر سازنده مهمانسرای مهران در دیدار با اعضای هیات علمی و کارکنان و حضور در نقطه صفر مرزی پایانه مرزی مهران بر ضرورت بسیج امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برای تسهیل خدمات رسانی به زائران تاکید کرد. . مخصوصا در ایام اربعین.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

وی در دیدار با امام جمعه و فرماندار مهران نیز گفت: کربلا در ایام اربعین ایلام و مهران به عنوان دروازه ارتفاعات و پیشانی ایران زمین میزبان میلیون ها عاشق و دوستدار خواهد بود و در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با تمامی امکانات در خدمت شما عزیزان می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: در ماموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رفع مشکلات استان ایلام در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است و با نگاه بلند استاندار کوشا استان ایلام و سایر نهادها و ادارات. . نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان پررنگ تر خواهد بود.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

ناصری خاطرنشان کرد: خدمت به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین بزرگترین افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه بلند و انقلابی دکتر دکتر به کار خود ادامه خواهد داد. طهرانچی.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین با سایر تشکل ها و نهادهای انقلابی در خدمت مردم خواهد بود، ادامه داد: برای حل مشکل استان ایلام

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: اربعین موجب ارتقای وضعیت معنوی و توسعه این استان می شود و مردم ایلام همچون گذشته میزبان شایسته ای برای زائران خواهند بود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار اظهار داشت: حکومت انقلابی دکتر. طهرانچی منجر به تحول و ایجاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام عبدالله امینی گفت: اربعین ابروی نظام است و این روزها شهر 20 هزار نفری مهران میزبان زائران میلیونی است در حالی که همه باید تلاش کنند و مردم ایلام و مهران امسال حماسه خواهند بود. اربعین.

وی تصریح کرد: مطمئنم مدیریت جهادی و انقلابی دکتر. طهرانچی و دانشگاه آزاد اسلامی یاران استان ایلام در ایام اربعین بودند.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

زیرساخت های شهرک مهران هم اکنون برای حضور میلیونی بازدیدکننده تکمیل شده است

فرماندار مهران همچنین گفت: با تلاش های انجام شده دو جلسه در ستاد اربعین کشور در مهران برگزار شده و مسئولان استانی به ویژه استاندار ایلام بر فعالیت ها نظارت داشته اند و امسال به دلیل تعداد زیاد از زائران و خدمات رسانی، خدمات بهتر و بیشتری ارائه خواهد شد.»

علی عباس شفیعی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان مهران با جدیت در تلاش است و استان ایلام نیز چشم به راه همکاری و استقرار امکانات دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمت رسانی به زائران است.

وی بیان کرد: زمین لازم برای فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در راستای کمک به توسعه شهرستان و طراحان پژوهشی و علمی آماده است.

استاندار مهران گفت: توسعه استان ایلام بدون حضور مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه انقلابی بهتر است و برای هر فعالیت و اقدامی پیوند علمی و فرهنگی لازم است.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا