بین الملل

ترامپ: بحران مرزی، یک فاجعه ملی است که دولت بایدن ایجاد کرده

ترامپ وزیر امنیت داخلی و دولت بایدن را مقصر بحران فعلی در مرزهای جنوبی ایالات متحده دانست و گفت که برای رفع مشکل باید دیوار مرزی مکزیک تکمیل شود.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در بیانیه ای در توئیتر گفت ، “ما افتخار می کنیم که امن ترین مرز مرزی در تاریخ دولت بایدن را ارائه می دهیم” ، اسپوتنیک موافقت کرد. تنها کاری که باید انجام دهند این است که وضعیت را به همین شکل حفظ کنند. با این حال ، فقط در طی چند هفته ، دولت رئیس جمهور بایدن یک افتخار ملی را به یک فاجعه ملی تبدیل کرد.

ترامپ همچنین الخاندرو ماجوركاس ، وزیر امنیت میهن را مقصر دانست و گفت كه پنهان کاری زیادی برای پنهان كردن اوضاع بد وجود دارد.

وی همچنین بحران مرزی فعلی را یک شکست کامل برای دولت بایدن دانست و افزود: آنها نیاز دارند این بحران مرزی را در اسرع وقت تکمیل کنند ، عملیاتی که ظرف چند هفته انجام می شود. آنها نباید دست از این کار بردارند زیرا این امر می تواند منجر به مرگ و فاجعه انسانی شود.

مائورکاس از عملکرد ایالت در قبال بحران مهاجرت توسط ایالت دفاع کرد و گفت این خانواده ها خانواده ها و دیگر بزرگسالان را بیرون کرده و تسهیلاتی را برای اسکان کودکان مهاجر یتیم ایجاد کرده است.

مایکل گاست ، یکی از اعضای کنگره ایالات متحده ، اوایل ماه مارس گفته بود که تقریباً 100،000 مهاجر غیرقانونی در فوریه امسال تلاش کردند از مرز مکزیک به ایالات متحده عبور کنند ، در حالی که در سال گذشته 36،000 نفر بود.

داده های وزارت گمرک و حفاظت از مرز ایالات متحده نشان داد که 9457 کودک مهاجر بی سرپرست در ماه فوریه در مرزهای جنوبی دستگیر شدند ، که از 5858 کودک مهاجر بی همراه دستگیر شده در ژانویه افزایش قابل توجهی دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا