بین الملل

ترامپ یک جایزه خیالی تولید کرد: من جایزه خلیج خوک‌ها را گرفته‌ام!/واکنش فضای مجازی:ترامپ جایزه اسامه بن‌لادن را دریافت کرده است؟

وی در توئیتی نوشت: “جو بایدن 47 سال را در سیاست گذرانده است ، جایی که به شدت با اسپانیایی ها درگیر بوده است. اکنون او فکر می کند برنی سندرز ، معشوق کاسترو به او کمک می کند. جوابی ندارید! به یاد داشته باشید ، کوبایی ها در میامی به خاطر تمام کارهایی که برای جمعیت کوبا انجام داده ام ، جایزه افتخار خلیج به من اهدا شد.

با این حال ، ترامپ ظاهراً این جایزه را اختراع کرد ، زیرا بلافاصله توسط کاربران اینترنت آموخته شد که چیزی به عنوان “جایزه خلیج خوک ها” وجود ندارد. آنچه ترامپ دریافت کرد تأیید انجمن آسیب خلیج خوک ها در سال 2016 بود. خلیج خوک ها منطقه اسیران کوبایی مورد حمایت ایالات متحده است که در برابر دولت فیدل کاسترو شکست خورده اند.

کاربران توییتر ترامپ را به دلیل “اختراع” جایزه مسخره کردند و خلیج خوک ها را حمله به “فاجعه سیاست خارجی” خواندند و اظهار داشتند این افتخاری است که ترامپ باید از آن برخوردار شود.

یکی از کاربران توییتر نوشت: چیز کوچکی در مورد “افتخارات” – بدون آن! اما اگر وجود داشته باشد ، دادن آن به ترامپ درست است زیرا این ضرر بزرگی است و تهدیدی برای سیاست خارجی است.

کاربر دیگری می نویسد: اگر بهترین قسمت مربوط به خلیج خوک را بدانید ، می دانید که این رویدادی نیست که در کنار یک جایزه اهدا شود.

مردم گفتند که ترامپ شرکت کنندگان کوبایی متولد این حمله را تأیید کرد ، اما گفتند که این تأیید افتخاری نیست.

یکی از کاربران نوشت: علاوه بر این ، برادرزاده اسامه بن لادن ، نور بن لادن ، ترامپ را تأیید کرد. آیا این بدان معنی است که ترامپ جایزه اسامه بن لادن را دریافت کرده است؟

کاربر دیگری نوشت: در سال 2016 ، وی از انجمن آسیب دیدگان خلیج خوک مجوز دریافت کرد. این افتخاری نیست ترامپ یک راه طولانی در پیش دارد تا دیگران را پاداش بیشتری بخشد!

یکی از کاربران همچنین عکسی با افتخارات فراوان از جمله نژادپرستی ، تجاوز به عنف ، سرقت و جنون برای ترامپ به اشتراک گذاشته است.

310 310

دکمه بازگشت به بالا