علمی و پزشکی

تحریم‌های جدید علیه شورای عالی فضای مجازی و ابرآروان

اتحادیه اروپا از اعمال دهمین بسته تحریمی خود علیه چهار شخص و ۶ نهاد در ارتباط با ایران با ادعای نقض حقوق بشر خبر داد. در این دور جدید تحریم‌های شورای اروپا نام نهاد شورای عالی فضای مجازی به چشم می‌خورد.

وزارت امور خارجه بریتانیا نیز در بیانیه‌ای که شب گذشته منتشر کرد در دور جدید تحریم‌های خود شرکت ابرآروان، ارائه‌دهنده خدمات ابری اینترنتی را در لیست تحریم قرار داده است.

همچنین خبرگزاری آنلاین فارس، نازک نارنجی و پرس‌تی وی نیز توسط آمریکا در لیست جدید تحریم‌ها قرار گرفته‌اند و این کشور شرکت یافتار پژوهان پیشتاز رایانش و چند فعال دیگر حوزه فناوری را نیز در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

اتحادیه اروپا در دور جدید تحریم‌ها، مرکز ملی فضای مجازی را تحریم کرده است.

آمریکا نیز چندین مدیرعامل شرکت‌های فناوری محور را تحریم کرده است. در فهرست تحریم‌های جدید آمریکا نام مدیرعامل دوران «علیرضا عابدی‌نژاد» و «سهیلا کسائی»، نایب رئیس هئیت مدیره شرکت دوران و نام «عامر نجفیان» مدیرعامل شرکت هوش‌ مصنوعی عامراندیش و رئیس هئیت مدیره شرکت دوران چشم می‌خورد. همچنین دولت بریتانیا نیز در آخرین تحریم‌های خود اعلام کرده شرکت ابر آروان را تحریم کرده است.

۵۸۵۸

گروه تحریریه مطالب پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا