فرهنگ و هنرمطالب کسب و کار

سریال بی گناه چند قسمت اومده؟

دانلود سریال بی گناه با بهترین کیفیت از سایت هت فیلم

پخش دانلود سریال ایرانی بی گناه جدیدترین محصول فیلیمو از روز یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ آغاز شده و از این به بعد یکشنبه‌ها به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود.

مشخصات سریال بی گناه

نام سریال  بی گناه (Bigonah)

ژانر         اجتماعی

سال انتشار               1401

زبان سریال               فارسی

کشور سازنده           ایران

کارگردان مهران احمدی

تهيه کننده                مصطفی کیایی

سرپرست نویسندگان               محسن کیایی

نويسندگان                عماد رضائی نیک و رضا علیپور

رده سنی  PG | مناسب برای تمامی سنین

لیست بازیگران و عوامل سریال بی گناه

  • مهران احمدی در نقش عطا معصومی
  • محسن کیایی
  • شبنم مقدمی در نقش فروغ فرشباف
  • مسعود رایگان در نقش رشید فرشباف
  • رویا تیموریان
  • ماهور الوند نقش جانا نباتی
  • ویشکا آسایش در نقش مهتاب جودکی
  • مهرانه مهین ترابی در نقش ابریشم قلی‌خان
  • آتیلا پسیانی در نقش فرهنگ کثرتی
  • نسرین نصرتی در نقش پروین فرشباف
  • هدیه بازوند در نقش یلدا فرشباف
  • مبینا طبایی در نقش کیانا
  • احسان معجونی در نقش سینا معصومی
  • باران احمدی در نقش سارینا معصومی
  • نوید لایقی در نقش وحید منفرد
  • حسین پورکریمی در نقش سهراب فرشباف

عوامل سریال بی گناه

  • کارگردان: مهران احمدی
  • تهیه کننده: مصطفی کیایی
  • سرپرست نویسندگان: محسن کیایی
  • نویسندگان: عماد رضایی نیک، رضا علیپور
  • مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی
  • تدوین: نیما جعفری جوزانی
  • موسیقی: آرمان موسی پور
  • جلوههای بصری: فرید ناظر فصیحی
  • مدیر تولید: شهاب علی بخشی
  • مدیر هنری صحنه و لباس: سیامک احصایی
  • طراح صحنه و لباس: مهدی قوچانی
  • طراح چهرهپردازی: عباس عباسی
  • صدابردار: امیر نوبخت
  • صداگذار: امین شریفی
  • برنامهریز: زینب نصرالهی
  • دستیار اول کارگردان: محمد مهدی رسول‌زاده
  • جلوههای ویژه میدانی: آرش آقابیک
  • مدیر تبلیغات: میلاد کیایی
  • منشی صحنه: سعیده دلیریان
  • عکاس: محسن کرمانی
  • مدیر تدارکات:مرتضی اسکندری
  • مجری طرح: محسن کیایی.

معرفی کارگردان سریال بی گناه

مهران احمدی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ شمسی با بازی در فیلم آدم به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، به تهیه‌ کنندگی علی واجدسمیعی و به نویسندگی عبدالرضا کاهانی و حسین مهکام آغاز کرد.

وی در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی، به نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو و به تهیه‌ کنندگی سید امیر پروین حسینی، هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی، به تهیه‌ کنندگی رضا رخشان و به نویسندگی امیر برادران، حسن سالارمنشی و مصطفی زندی، مصادره به نویسندگی علی فرقانی و به تهیه‌ کنندگی محمدحسین قاسمی، کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی منوچهر هادی و به نویسندگی پدرام کریمی، واسطه و بی خود و بی جهت به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی عبدالرضا کاهانی نقش آفرینی داشته است.

مهران احمدی به جز کارگردانی سریال بی گناه به عنوان بازیگر در نقش عطا معصومی در این سریال بازی کرده است.

لینک مستقیم دانلود فیلم ترسناک

داستان سریال بی گناه

اگرچه هنوز با توجه به عدم انتشار مجموعه نمی‌توان به بررسی سریال بی گناه پرداخت ولی خالی از لطف نیست که روند ساخت سریال و تیم بازیگری را معرفی کنیم. در خلاصه داستان سریال ایرانی بی گناه آمده که بهمن مردانی حدود 25 سال قبل به دلایل نامعلومی مجبور به فرار از کشور شده است. حالا بهمن برای کشف اتفاقاتی که منجر به فرار او شده دوباره به ایران بازمی‌گردد. ارتباطات قدیمی بهمن با رشید فرشباف، استاد مشهور طراحی فرش، خانواده فرشباف را در یک موقعیت بسیار عجیب قرار می‌دهد.

طبق داستان سریال ایرانی بی گناه و اطلاعات منتشرشده توسط تیم سازنده، بخش مهمی از این اتفاقات این سریال در دهه شصت رخ می‌دهد. ظاهرا بازگشت به دهه شصت و القای یک حس نوستالژی به مخاطبان نسل جوان که تصوری از آن دوران ندارند، برای کارگردان‌های ایرانی خیلی جذاب است. اگرچه همواره تلاش می‌کنیم تا با قرار دادن تریلر رسمی سریال‌ها، اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار دهیم، از آنجایی که هنوز تیزر سریال ایرانی بی گناه منتشر نشده، اطلاعات ما نیز درباره این درام جذاب محدود است.

در این فیلم بهمن مردانی با بازی محسن کیایی که ۲۵ سال قبل به خارج از کشور فرار کرده، برای پیدا کردن رازی که باعث این فرار شده است به ایران باز می‌گردد و خانواده رشید فرشباف با بازی مسعود رایگان، استاد مطرح طراحی فرش را در موقعیت بسیار عجیبی قرار می‌دهد که باعث دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت متفاوتی را برایشان رقم میزند. در این سریال رفت و برگشت‌هایی به دهه ۶۰ دیده می‌شود که بیننده را با لایه‌های درونی و انگیزه‌های فعلی شخصیت‌ها آشنا می‌کند و به جذابیت داستان می‌افزاید.

لوکیشن سریال بی گناه

فیلم برداری این سریال در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده است.

آشنایی با بازیگران سریال بی گناه و نقش آن ها

محسن کیایی در نقش بهمن مردانی

وی متولد سال ۱۳۶۰ در تهران نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. او دانش آموخته رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می‌ باشد. محسن کیایی برادر مصطفی کیایی کارگردان و تهیه کننده سینمای ایران است و علاوه بر بازیگری نویسندگی نیز انجام می‌ دهد. او هم چنین در فیلم‌های موفقی نظیر ضد گلوله و سریال مهمانان ویژه بـه ایفای نقش پرداخته اسـت.

شبنم مقدمی در نقش فروغ فرشباف

وی متولد ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی است، جالب بدانید دو ترم هم پرستاری خوانده است ولی بدلیل عدم علاقه تغییر رشته داد، او عاشق شعر و رمان و دستی در نوشتن نیز دارد.

ویشکا آسایش در نقش مهتاب جودکی

او متولد ۱۳۵۱ تهران، فارغ التحصیل طراحی صحنه از انگلستان است. وی پس از بازگشت علاوه بر بازی در فیلم ها به طراحی صحنه و لباس در سینما، تئاتر و تلویزیون پرداخت. نخستین فعالیت هنری او بازی در سریال «امام علی (ع)» به کارگردانی داوود میرباقری می باشد.

مسعود رایگان در نقش رشید فرشباف

وی متولد ۱ بهمن ۱۳۳۳ در خرم‌آباد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران و همسر رویا تیموریان بازیگر است که بازیگری را از کودکی با پرده خوانی در کار‌های پدرش آغاز کرد. سپس در دانشکده هنر‌های دراماتیک در رشته کارگردانی تئاتر تحصیل کرده و فارغ‌ التحصیل شده است. او همچنین در مدرسه فیلم سوئد تحصیل کرده است. وی از اصلی ترین بازیگران سریال بی گناه می باشد.

مهرانه مهین ترابی در نقش ابریشم قلی‌ خان

خانم بازیگر در سال ۱۳۳۶ در شهر کرج متولد شد. وی لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران سال ۱۳۶۵ می باشد. بازی در تئاتر را سال ۱۳۶۵ و بازی در سینما را هم همان سال با «گلبهار»، کارگردانی «تهمینه اردکانی» شروع به کار کرد.

ماهور الوند نقش جانا نباتی

او متولد تیر ۱۳۷۳ بازیگر ایرانی است. او فرزند کارگردان سرشناس ایرانی سیروس الوند است و مدرک لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران دارد. ماهور الوند فعالیت سینمایی خود را با فیلم «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی آغاز کرد.

آتیلا پسیانی با کاراکتر فرهنگ کثرتی

وی متولد ۱۳۳۶ در تهران است. او لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۷ و همچنین بازی در فیلم را از سال ۱۳۶۷ با کشتی آنجلیکا کاری آغاز کرد.

هدیه بازوند در نقش یلدا فرشباف

بازیگر جوان متولد مرداد ۱۳۶۶ بازیگر است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی معماری می‌ باشد و اصالتا کرد است ولی در بندرعباس به دنیا آمده است.  او از سن ۳۰ سالگی به طور جدی وارد حرفه بازیگری شد و در کلاس‌ های بازیگری را در آموزشگاه امین تارخ و زیرنظر نیما تارخ در یک دوره‌ی ۹ ماهه آغاز کرد.

نسرین نصرتی در نقش پروین فرشباف

وی ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم فنی حرفه ای هنر دارد و دانشجوی انصرافی رشته طراحی پارچه و لباس در مجارستان است، ابتدا منشی صحنه بود اما بعد ها به بازیگری روی آورد. مهم ترین کاراکتر نسرین نصرتی، کماکان همین فهیمه است.

حسین پورکریمی در نقش سهراب فرشباف

او در سریال تلاطم نقش آزاد رستمی را بازی کرده هنرمندی به تمام معناست که در زمینه سینما، تئاتر و تلویزیون و موسیقی فعالیت دارد. حسین پورکریمی فعالیت‌ های هنری خود را از کودکی آغاز کرد. او بعد از ورود به دانشگاه علاقه‌ اش به موسیقی را دنبال کرد و در کنار آن در تئاتر نیز فعالیت داشت.

 نوید لایقی در نقش وحید منفرد

این بازیگر جوان نوید لایقی مقدم (زادهٔ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۲) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است. بازی در فصل باران‌ های موسمی نخستین تجربهٔ بازیگری او بود. او همچنین بازیگر نقش اول فیلم مردن به وقت شهریور بود.

مبینا طبایی در نقش کیانا

مبینا طبایی از هنرمندان جوان و تازه کاری است، که به تازگی در مجموعه  جالب جزیره به ایفای نقش پرداخته است. وی از بازیگران سریال بی گناه می باشد و دومین کار هنری خود را بعد از سریال جزیره در شبکه نمایش خانگی تجربه کرده است.

معرفی سریال بی گناه

شاید نام سریال بی گناه برای شما نیز خیلی آشنا باشد. احتمالا بعد از شنیدن نام سریال بی گناه بلافاصله به یاد سریال نمایش خانگی محبوب  ساخته برادران کیایی بیفتید. تشابهات این دو سریال صرفا به تشابه اسمی خلاصه نمی‌شود و تعداد زیادی از بازیگران و عوامل سازنده هم‌گناه در ساخت سریال بی گناه نیز حضور دارند. از جمله مهم‌ترین وجوه مشترک هر دو اثر، حضور برادران کیایی می‌باشد. محسن کیایی که نویسنده و بازیگر سریال هم‌گناه بود در این سریال نیز به عنوان بازیگر و سرپرست نویسندگان حضور دارد. همچنین مصطفی کیایی نیز که کارگردان مجموعه هم‌گناه بود، تهیه کننده سریال ایرانی بی گناه می‌باشد.

محسن کیایی که سابقه نگارش سریال‌های مطرحی چون هم‌گناه را در کارنامه دارد، در این سریال نیز به همراه عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور داستانی پر پیچ و خم و پر قصه را به نگارش در آورده است که مخاطب را با تمام شخصیت‌های داستان همراه می‌کند. در قسمت نخست حتما با اتفاق‌هایی غافلگیر می‌شوید که در قسمت‌های بعد باید معماهای آن را در تار و پود شخصیت‌ها و روابط میان آن‌ها جست‌وجو کنید.

خلاصهٔ داستان و دانلود فیلم ایرانی بی گناه

اگرچه هنوز با توجه به عدم انتشار مجموعه نمی‌توان به بررسی سریال بی گناه پرداخت ولی خالی از لطف نیست که روند ساخت سریال و تیم بازیگری را معرفی کنیم. در خلاصه داستان سریال ایرانی بی گناه آمده که بهمن مردانی حدود 25 سال قبل به دلایل نامعلومی مجبور به فرار از کشور شده است. حالا بهمن برای کشف اتفاقاتی که منجر به فرار او شده دوباره به ایران بازمی‌گردد. ارتباطات قدیمی بهمن با رشید فرشباف، استاد مشهور طراحی فرش، خانواده فرشباف را در یک موقعیت بسیار عجیب قرار می‌دهد.

طبق داستان سریال ایرانی بی گناه و اطلاعات منتشرشده توسط تیم سازنده، بخش مهمی از این اتفاقات این سریال در دهه شصت رخ می‌دهد. ظاهرا بازگشت به دهه شصت و القای یک حس نوستالژی به مخاطبان نسل جوان که تصوری از آن دوران ندارند، برای کارگردان‌های ایرانی خیلی جذاب است. اگرچه همواره تلاش می‌کنیم تا با قرار دادن تریلر رسمی سریال‌ها، اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار دهیم، از آنجایی که هنوز تیزر سریال ایرانی بی گناه منتشر نشده، اطلاعات ما نیز درباره این درام جذاب محدود است.

ژانر سریال نمایش خانگی بی گناه

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

سریال بی گناه چند قسمت است؟

فیلمبرداری سریال به پایان رسیده ولی تدوین آن همچنان ادامه دارد. در نتیجه امکان تغییراتی در سریال و تعداد آن وجود دارد. ولی قسمت‌های این سریال ۲۲ قسمت در نظر گرفته شده است که می‌توانید هفتگی در فیلیمو مشاهده کنید.

دکمه بازگشت به بالا