عمومیمطالب کسب و کار

سایت هولو چیست؟ + معرفی بهترین فیلم و سریال ها Hulu

Hulu یکی از برجسته ترین شبکه های استریم است که موفقیت های زیادی را تولید می کند. برای بررسی بهترین فیلم ها و سریال های هولو با فیگار همراه باشید.

Hulu یکی از قدیمی ترین سرویس های استریم است که از سال 2008 در آمریکا شروع به کار کرد. در سال های اول تمرکز Hulu بر پخش محتوای تلویزیونی ساخته شده توسط شرکت هایی مانند یونیورسال یا والت دیزنی بود، اما در سال های اخیر Hulu محتوای انحصاری نیز تولید کرده است.

اکنون که نتفلیکس و آمازون پرایم غول های سرویس استریم هستند، Hulu توانسته به آرامی و مخفیانه خود را مطرح کند و محتوای باکیفیت تولید کند. در بیشتر موارد تمرکز تولید محتوای Hulu بر روی داستان های غیر داستانی و غیر تخیلی بوده است و در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

سایت Hulu – هولو چیست؟

وقتی وارد سایت hulu (هولو) شوید، بالای صفحه اصلی نوشته شده “Watch thousands of TV shows and movies“؛ یعنی این سرویس امکان تماشای هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی را برای کاربر فراهم می‌کند. وقتی از افراد بپرسید ک قدیمی‌ترین شبکه خانگی فیلم و سریال کدام است؟ قطعا همه پاسخ می‌دهند نتفلیکس. در صورتی که این چنین نیست و سرویس hulu از نتفلیکس قدیمی‌تر است. 

hulu (هولو) هم مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، یک سرویس فیلم و سریال آنلاین است که برای مشاهده فیلم‌های با کیفیت و نمایش‌های تلویزیونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و محبوبیت زیادی در میان کاربران دارد. البته یکی از برتری‌‌های سرویس hulu (هولو) نسبت به سایر شبکه‌های خانگی مثل نتفلیکس، اجرای زنده برخی برنامه‌ها و قابلیت به روزرسانی لحظه‌ای فیلم و سریال می‌باشد.

وقتی وارد سایت hulu می‌شوید، در بالای صفحه اصلی می‌نویسد: «هزاران برنامه تلویزیونی و فیلم تماشا کنید». این بدان معناست که این سرویس به کاربر امکان تماشای هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی را می دهد. وقتی از مردم بپرسید قدیمی ترین شبکه خانگی فیلم و سریال کدام است؟ البته همه جواب نتفلیکس را می دهند. اگر اینطور نیست و سرویس hulu قدیمی تر از نتفلیکس است.

Hulu مانند سایر شبکه های اجتماعی یک سرویس آنلاین فیلم و سریال است که برای تماشای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی با کیفیت استفاده می شود و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. البته یکی از مزیت های سرویس hulu نسبت به سایر شبکه های خانگی مانند نتفلیکس، اجرای زنده برخی از برنامه ها و امکان آپدیت آنی فیلم و سریال است.

ویژگی های HULU شامل موارد زیر است:

  • دسترسی به فیلم ها و انیمیشن های کودکان
  • دسترسی به فیلم و سریال بدون محدودیت زمانی
  • مشاهده فیلم ها و قسمت های جدید آپلود شده در Hulu
  • امکان تماشای فیلم بر روی پلتفرم های مختلف مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و ….
  • امکان امتیاز دهی به فیلم های مختلف در Hulu

نحوه خرید اکانت hulu

پس از دانستن اینکه سرویس hulu چیست، باید بدانید که چگونه یک حساب بخرید و هزینه شارژ حساب چقدر است؟ همانطور که گفته شد hulu نیز مانند نتفلیکس یک سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال است و یکی از قدیمی ترین سرویس ها در زمینه تماشای فیلم و سریال به حساب می آید. حساب HULU یک ماه خدمات رایگان دارد، اما برای استفاده از خدمات بیشتر، باید اشتراک خریداری کنید. هزینه اشتراک بدون تبلیغات 12 دلار در ماه است. البته کاربران می توانند با قیمتی کمتر از قیمت اصلی (یعنی مبلغی در حدود 5 دلار) از اکانت پریمیوم استفاده کنند. علاوه بر این، HULU شامل پخش زنده اخبار، برنامه های ورزشی محبوب و برخی از کانال های ماهواره ای است.

مالک هلو کیست؟

برنامه هلو در حال حاضر متعلق به شرکت والت دیزنی و Comcast است. با این حال، دیزنی کنترل کامل پلتفرم را در اختیار دارد و Comcast موافقت کرده است که سهام خود در Hulu را در سال 2024 به دیزنی بفروشد.

بهترین فیلم ها و سریال های Hulu

مهم ترین ها و محبوب ترین ها را بشناسید

می‌توانید فهرست بهترین فیلم ها و سریال های Hulu را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

  1. The Great
  2. Nine Perfect Strangers
  3. Only Murders in the Building
  4. Shrill
  5. Boss Level
  6. False Positive
  7. The Ultimate Playlist of Noise
  8. Little Monsters

این لیست به روز رسانی می‌شود…

این سرویس استریم نه تنها شامل انواع ژانرها از کمدی تاریک گرفته تا درام های جذاب است، بلکه فیلم ها و سریال های بزرگ و معروف را در عین حال دارد و علاوه بر آن محتوایی دارد که استعدادیابی بازیگران، کارگردانان، نویسندگان دارند. و عوامل دیگری که شاید به کیفیت ساخت آثار دیگر نرسد اما راه را برای افراد جدیدی در عرصه فیلمسازی و سریال سازی باز می کند. این لیست شامل تعدادی از بهترین فیلم های هولو به همراه بهترین سریال های هولو است که قطعاً نمی خواهید آنها را از دست بدهید. با فیگار همراه باشید.

برنامه هلو چه تفاوتی با دیگر برنامه ها دارد؟

تفاوت بین Netflix و Hello چیست؟ کدام برنامه بهتر است؟ با وجود بسیاری از خدمات پخش ویدیوی ممتاز که امروزه در دسترس هستند، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای شما مناسب است دشوار است. اگر همه آنها در حال ساخت فیلم و نمایش هستند، واقعاً چگونه اینقدر متفاوت هستند؟ مگر همان فیلم ها را بازی نمی کنند؟

تفاوت اصلی بین Hulu و Netflix و سایر سرویس‌هایی مانند Sling TV، انتخاب محتوای آنها، هزینه پخش، ویژگی‌ها و دستگاه‌ها و مکان‌هایی است که می‌توانید از آنها پخش کنید.

چه چیزی در Hulu موجود است؟

قابلیت ها و کاربردهای هلو چیست؟ نمایش هولو چیست؟ هلو دارای ژانرهای زیادی است که به شما کمک می کند فیلم ها و نمایش های خاصی را پیدا کنید، مانند اکشن، جنایی، آخر شب، لاتین، ترسناک، کمدی، اخبار، کلاسیک، ورزشی، آشپزی و غذا، هیجان انگیز. الهام بخش، نوجوانان، علم و فناوری، انیمیشن برای بزرگسالان، کمدی و غیره.

اگر نمی‌خواهید وقت خود را صرف مرور ژانرهای Hulu کنید، می‌توانید فیلم‌ها و نمایش‌های موجود را بر اساس محبوب‌ترین عناوین تازه اضافه‌شده، Hulu Originals و دیگر دسته‌های سرگرم‌کننده فیلتر و مشاهده کنید.

Hello همچنین مجموعه هایی مانند Quick Bites، Binge-Worthy TV، For The Family، 80s Binge، Indies، Terrifying TV، Cult و Staff Picks را ارائه می دهد.

راه دیگری برای یافتن و دسترسی به محتویات هلو چیست؟ و آنچه در برنامه Hulu تماشا می کنید استفاده از صفحه شبکه است. اینجاست که می‌توانید کانال‌هایی را که در آنها مشترک هستید، مانند افزونه‌ها و دسته‌های برتر برای کودکان، اخبار و کانال‌هایی مانند Cartoon Network، Adult Swim، A&E، Discovery، Bravo، Disney Channel، CMT، HGTV، Lifetime، History مشاهده کنید. ، و بیشتر. کانال های زیادی را که در آنها مشترک هستید مرور کنید.

برای دیدن آنچه می توانید تماشا کنید نیازی به پرداخت هزینه برای Hulu ندارید. صفحه محتوای Hulu را برای مرور کتابخانه باز کنید. با این حال، برای پخش واقعی هر چیزی، به یک حساب Hulu نیاز دارید. برای مدتی رایگان است تا بتوانید احساس کنید که از آن چه چیزی به دست خواهید آورد.

دلیل تبلیغات Hulu چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دلیل وجود تبلیغات در سلام چیست؟ چرا برای تبلیغات زیاد در hulu پول پرداخت کنید؟ اگر برای طرح اشتراک (بدون آگهی) Hulu ثبت‌نام کرده‌اید، اما همچنان تبلیغات می‌بینید، ممکن است به این دلیل باشد که نمایشی حذف شده را تماشا می‌کنید که همیشه قبل و بعد از هر قسمت یک استراحت تجاری کوچک پخش می‌کند.

اگر مشترک Hello (بدون آگهی) + تلویزیون زنده شوید، به بسیاری از محتوای شبکه درخواستی دسترسی خواهید داشت که همچنان تبلیغات را نشان می دهد. تلویزیون زنده در Hulu همان تبلیغاتی را پخش می کند که بینندگان کابلی می بینند.

دکمه بازگشت به بالا