فرهنگ و هنرمطالب کسب و کار

نقد و بررسی سریال یاغی، سریال بی گناه و سریال خون سرد + دانلود

سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۱ تا به اینجا بسیار عالی عمل کرده و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده اند. در ادامه قصد داریم با سه سریال جدید ایرانی که در سال ۱۴۰۱ منتشر شده است آشنا شویم. در ادامه به معرفی سریال یاغی و سریال بی گناه و سریال خون سرد میپردازیم. با  گزارشی از جار مووی همراه باشید.

معرفی سریال یاغی

سریال یاغی ساخته محمد کارت کارگردان 36 ساله جوان و جوایای نام شیرازی که با فیلم سینمایی شنای پروانه به گیشه سینما پا گذاشت و توانست با این فیلم نگاه و نظرات منتقدین و تماشاگران را به خود جذب نماید این کارگردان جوان حال تصمیم گرفته با یاغی پا به عرصه شبکه نمایش خانگی بگذارد او در فیلم ها و سریال های خود سکانس های جذابی را روایت می کند و میتواند از توانایی های بازیگر خود به خوبی استفاده کند این را میتوان در شنای پروانه به خوبی مشاهده کرد. دانلود سریال یاغی از جار مووی.

در سریال یاغی بازیگر نقش اول سریال پارسا پیروزفر است که مدت هاست به دلیل نامعلوم تصمیم گرفته که کمتر جلوی دوربین برود اما محمد کارت توانسته پیروزفر را قانع نماید که در سریال خود به ایفای نقش بپردازد. در سریال یاغی پیروزفر تنها ستاره این سریال نمی باشد و طناز طباطبایی هم مانند پیروز فر کم کار تر از همیشه اینبار در این سریال ایفای نقش کرده اند آخرین سریالی که طباطبایی در شبکه نمایش خانگی در آن جلوی دوربین رفته است شاهگوش بود اما پس از چند سال حال دوباره به عرصه نمایش خانگی بازگشته است.

از بازیگران سریال یاغی میتوان به طناز طباطبایی در نقش طلا، پارسا پیروزفر بازیگر نقش بهمن، علی شادمان ایفاگر نقش جاوید، الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا، امیر جعفری ایفاگر شخصیت اسی قلک، مه لقا باقری بازیگر نقش مادر ابرا، آبان عسکری در نقش عاطفه، مهدی حسینی نیا ایفاگر نقش حمید، افشین حسنلو بازیگر نقش لالی، جواد خواجوی بازیگر نقش خواننده، با حضور افتخاری نیکی کریمی اشاره کرد.

در قسمت‌های گذشته یاغی چه گذشت؟

در قسمت‌های پیشین یاغی دیدیم که جاوید بالاخره توانست به اردوی تیم ملی کشتی ملحق شود. در آن جا مربی و سرپرست تیم از وی به شدت حمایت کرده. تا جایی که بهمن خان او را به منزل خود برده و در آن جا تحت حمایت خود و همسرش یعنی طلا خانوم قرار می‌گیرد. به این ترتیب جاوید وارد فصل جدیدی از کتاب زندگی خود شده و سرانجام به نظر می‌رسد که با دیدن مشقت‌ها و سختی‌های فراوان، زندگی روش خوش به او نشان داده است. گرچه همه این‌ها برای جاوید شاید نه که هدف بلکه تنها وسیله ای هستند تا او بتواند خودش را به ابرا برساند؛ دختر مورد علاقه او که اکنون باید در آلمان مشغول به زندگی باشد. باید دید که آیا ابرا در این همه مدت به انتظار او نشسته است یا خیر!

قسمت پیشین نیز با حمله افراد مزدور اسی قلک به طلا خانوم پیگیری شده. آن‌ها در یک نقشه از پیش تعیین شده سعی کردند که با پاشیدن اسید به چهره وی از بهمن خان زهر چشم بگیرند! نقشه در حال اجرا بود که به ناگهان جاوید از راه رسیده و ناجی جان طلا مطلا می‌شود. در قسمت هشتم نیز بهمن خان و افرادش با طعمه قرار دادن طلا خانوم سعی در یافتن فرد سوقصدکننده می‌کنند ولی با همه تمهیداتی که از پیش چیده بودند نمی توانند که کاری از پیش ببرند و فرد مورد نظر از مهلکه جان سالم به در می‌برد.

در انتهای این اپیزود نیز اتفاق عجیب دیگری می‌افتد و آن هم این که شخصی با بازی نیکی کریمی به سریال وارد شده و به بهانه این که پسرش با جاوید تصادف کرده و اکنون حال جاوید وخیم و در بیمارستان بستری است، عاطی را در واقع دزدیده و اقدام به بیهوشی وی می‌کند. هنوز مشخص نیست که ربط و ارتباط معنایی این خانم به داستان چیست و یا این که وی از چه سمت و سویی خط می‌گیرد.

معرفی سریال خون سرد

 سریال خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه ‌کنندگی بهمن کامیار در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر پلیسی جنایی می‌باشد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی و نیما شعبان نژاد به ایفای نقش میپردازند.

سریال خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار یک سریال ایرانی در ژانر پلیسی جنایی میباشد. لین سریال محصول کشور ایران میباشد که یکی از پربازیگرترین سریال های نمایش خانگی میباشد از جمله بازیگران این سریال میتوان به نیما شعبان‌نژاد، امیر آقایی، شهرام حقیقت ‌دوست، سارا بهرامی و دانلود سریال خون سرد از جار مووی اشاره کرد.

بازیگران سریال خون سرد:

امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، سارا رسول‌زاده، بهار قاسمی، نیما شعبان نژاد، باحضور: لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، احسان عباسی، باهنرمندی: فرخ نعمتی، حسن زارعی، نادر فلاح، حسین سحرخیز، جلال فاطمی، نیلوفر کوخانی، پیام اینالویی، مرتضی تقی‌زاده، مهدی محرابی، امیرحسین شام‌بیاتی، الهام ایمانی، عارفه معماریان، مرتضی علی‌آبادی، باسط رضایی و سارا امیری گروه بازیگران «خون سرد» را تشکیل داده اند.

درباره سریال خون سرد:

سریال خون سرد کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه ‌کنندگی بهمن کامیار در سال 1400 ساخته شده است.. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر پلیسی و جنایی می‌باشد.

داستان سریال خون سرد:

سریال پلیسی‌جنایی خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی داستان فردی است که عاملین پرونده‌های زن آزاری را در دام انداخته و به مجازات می‌رساند.

معرفی سریال بی گناه

سریال خانگی بی گناه عنوان سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است، که در فضایی اجتماعی با محوریت خانوادگی دنبال میشود. سناریوی سریال خانگی بی گناه توسط محسن کیایی به رشته تحریر درآمده است. برای دانلود سریال بی گناه و مطالعه حواشی این سریال اجتماعی ایرانی در ادامه با لوین فیلم همراه باشید. سریال بی گناه با حضور مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی از جدیدترین کارهای شبکه نمایش خانگی است که بزودی پخش می‌شود.

خلاصه داستان:

داستان سریال بی گناه از این قرار است که بهمن مردانی به ایران بازمی گردد تا راز چیزی که بیست و پنج سال پیش باعث فرارش به خارج از کشور شد، خانواده رشید فرشباف، طراح فرش معروف در موقعیتی جدید را کشف کند. وضعیت بسیار عجیب …

درباره ی سریال ایرانی بی گناه

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی جدیدترین اثر این هنرمند است که این روزها شلوغتر شده است. سریال بی گناه مهران احمدی در شبکه خانگی عرضه می‌شود اما مهران احمدی که این روزها فیلم سگ بند را که به تازگی در نوروز ۱۴۰۱ اکران شده روی اکران سینما دارد، توانست پربیننده ترین فیلم نوروز ۱۴۰۱ باشد.
برارداران کیایی همیشه تهیه کننده فیلم یا سریال بوده است اما این بار تصمیم گرفتند در به سینه با مهران احمدی همکاری کنند و مصطفی کیایی تهیه کننده این سریال باشد و محسن کیایی نقش اول این سریال را بازی کند. در فیلم‌ها و سریال‌های احمدی همیشه این است که او در تمام تولیداتش ایفای نقش می‌کند و این بار نقشی متفاوت جلوی دوربین خواهد برد.

بازیگران سریال

بازیگرانی که در سریال «بی گناه» مهران احمدی حضور داشتند عبارتند از: مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه محین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود بهترین فیلم ایرانی و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

با انتخاب یک وبسایت خوب  مثل جار مووی می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

https://jarmovie.com/

دکمه بازگشت به بالا