عمومیمطالب کسب و کار

5 تا از برترین سریال های گرگینه ای جهان که حتما باید ببینید

در بین جوانان و نوجوانان ژانر گرگینه ای همیشه جز محبوب ترین و پرطرفدارترین ها بوده است و همه در اوایل فکر میکردند این ژانر یک روز محبوبیت خودش را از دست بدهد و این نوع موضوع تبدیل به  یک موضوعی تکراری شود. این نوع سریال ها که به دلیل توجه زیاد مخاطبین همیشه با قسمت های زیاد و فصل های طولانی همراه بوده است و شاید کمتر سریالی با موضوع گرگینه ای سراغ داشته باشیم که کنسل شده باشد و همین توجه و پیگیری زیاد مخاطبین باعث شده است که ما بخواهیم در ادامه چند مورد از محبوب ترین های این ژانر را برای شما معرفی کنیم.

1- تین ولف Teen Wolf

قطعا هر جا سخنی از سریال گرگینه ای زده شود اولین اسمی که به ذهن مخاطب می آید سریال تین ولف می باشد. سریالی دوست داشتنی و خوش ساخت که توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. داستان سریال که عناصر طنز ، هیجانی ، خطر و جدی را در خود گنجانده است که همین باعث خاص و مخاطب پسند بودن آن شده است. و یکی از خوش ساخت ترین و به دلیل بازیگران اصلی کم سن و سال خود ، نوجوان پسندترین سریالی گرگینه ای می باشد.

2- گریم Grimm

شاید کمتر کسی انتظار چنین موفقیتی را توسط سریال گریم داشت. سریالی با شرح حال و پیچیدگی زندگی یک پلیس همراه با شخصیت های افسانه ای، که بارها به دلیل استقبال مخاطبین فصل های بعدی آن تمدید شد و بالاخره در فصل 6 به پایان رسید . همین موفقیت سریال باعث شد شبکه NBC تولید اسپین آفی از گریم را در دستور کار خود قرار دهد.

3- خاطرات یک خون آشام The Vampire Diaries

درست است که سریال خاطرات یک خون آشام محبوب ترین سریال در ژانر خون آشامی می باشد اما به دلیل وجود گرگینه های موجود در آن می توان آن را در این دسته هم قرار داد. شاید سریال خاطرات یک خون آشام جز محدود سریال هایی باشد که در ژانر خود اکثریت نظرات در مورد آن مثبت می باشد.

4- اصیل ها The Originals

این سریال بیشتر از سریال خاطرات یک خون آشام دارای مضامین گرگینه ای می باشد و تا توانسته است توقعات کاربران را برای ادامه خاطرات یک خون آشام برآورده کند. در سریال اصیل ها شاهد رقابت ها و درگیرهای شخصیت های داستان می باشیم. اولین قسمت این سریال در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۱۳ منتشر شد و توانست پس از 5 فصل پر از فراز و نشیب در تاریخ  ۱ اوت ٢۰۱٨ به کار خود پایان دهد.

5- بیتن Bitten

شاید آنچنان از لحاظ معروفیت به اندازه دیگر سریال ها نباشد اما میشود از آن به عنوان سریال خوب در این زمینه از آن نام برد سریالی کانادایی که بر اساس رمان زنان در سرزمینی دیگر به نویسندگی کلی آرمسترانگ تولید شده است.

شاید تعداد زیادی سریال دیگه نیز میتونست توی این لیست باشد که توجه مخاطبان زیادی را به خودش جلب کرده باشذ ولی به دلیل محدود بودن تعداد و طولانی نشدن این مطلب سعی کردیم چند مورد از محبوب ترین های آن را در این پست معرفی کنیم و حتما در مطالب آینده تعداد دیگری از سریال های گرگینه ای را معرفی خواهید کرد و این پست بروز خواهد شد تا شما کاربران عزیز بتوانید تعداد سریال بیشتری از این ژانر دوست داشتنی را تماشا کنید.

دکمه بازگشت به بالا