اقتصادی

قطار پر شتاب رکوردهای فولادمبارکه متوقف شدنی نیست / رکورد تولید بیش از 7 میلیون تن تختال و 10 میلیون تن فولادخام لبیکی دیگر در سال جهش تولید

حمیدرضا عظیمیان ، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از دستیابی به رکورد مهم در ساعات پایانی سال 1399 خبر داد و گفت: شرکت فولاد مبارکه با یک سری مشکلات در آستانه ورود به قرن امید و آخرین ساعات سالها است. و محدودیت ها با یک رکورد دیگر ، با وجود چهار دور مجازات و رهبری تروریسم در اقتصاد ایالات متحده ، او توانست در مقابله با بادهای شدید و انرژی مورد نیاز برای مقابله با نیرو ، حمله هوایی و کمبود مواد اولیه کار درستی انجام دهد. و انرژی مورد نیاز

وی افزود: فولاد مبارکه ثابت کرده است کودکی که از انقلاب اسلامی حمایت می کند امروز در زمینه صنعت و اقتصاد به شکوفایی کامل دست یافته است و می تواند با عبور از محدودیت های تولید و به دست آوردن رکوردهای متعدد ، یک سری تاریخچه کند.

تولید ثبت شده 7 میلیون اسلب و 10 میلیون تن نفت خام

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان این مطلب گفت: رکورد تولید بیش از 7 میلیون تن اسلب در کارخانه اصلی و مادر فولاد مبارکه و 10 میلیون تن روغن خام توسط گروه فولاد مبارکه در روزهای آخر سال به دست آورد. به نام “جهش تولید” تمام شد. LeBec قلب مشتاق رئیس و فولاد فولاد مبارکه است که یک بار دیگر ثابت کرده است ، هر حاشیه ای که باشد ، آنها دریایی از شور و شوق و کوه عزم هستند ، و تلاش آنها آنها را سفیران امید می کند تا جامعه.

جهش تولید در کارستان با سوابق فراوان

عظیمیان به تلاش های قابل تقدیر کارشناسان فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: “کادر حرفه ای گروه فولاد مبارکه تصمیم گرفته اند از ابتدای سال جاری عزم مضاعف داشته و گرد هم آیند و سوابق پی در پی را نشان دهند. با ایمان ملی ، پایداری و اتحاد همه چیز امکان پذیر است. “کار غیرممکن انجام شد و آنها این فولاد را تا آخرین روزهای مارس نشان دادند تا نام فولاد مبارکه در چشم افراد ناخواسته در مرز و بوم خاردار باشد. .

وی همچنین به بسیاری از سوابق گروه فولاد مبارکه در سال جهش تولید اشاره کرد و افزود: سوابق روزانه و ماهانه را برای ثبت رکورد 140 ذوب روزانه در زمینه فولاد سازی و عبور مداوم ، رکورد بی سابقه تولید 700 هزار و 165 تن گندله در منطقه آهن ساز ، رکورد تولید سالانه 1 میلیون و 372 هزار تن واحد نورد سرد پشت سرهم مداوم ، رکورد تولید 134 هزار تن قوطی محصولات روکش دار در خط نورد دو قفسه ، شکستن رکورد هر سال میلیون و 152 هزار تن خط جعبه آنیل نورد سرد و 123 هزار تن خط آسیاب دما ، بیش از ظرفیت اسمی سالانه 1.5 میلیون تن اسلب و ثبت پنج رکورد متوالی در شش ماه فولاد هرمزگان ، ثبت رکورد تولید سالانه یک میلیون و 3000 تن اسفنج با کیفیت رکورد 3.8 درصد واحد کاهش مستقیم در مجتمع فولاد صبا ، فولاد سنگان با تولید 3 میلیون تن گندله ، ركورد ماهانه تولید ورق گالوانیزه شركت فولاد تراز چهارمحال و بختیاری را ارتقا داد و به تولید 18 میل و 549 تن رسید. تولید 98،325 تن سنگ آهک دانه بندی شده توسط شرکت فولادسنگ و همچنین رکورد ماهانه تولید آهن اسفنجی در شرکت فولاد سفیددشت ، انتقال 3 رکورد به فولاد امیرکبیر کاشان و همچنین 2 رکورد به متیل استیل و … گوشه ای از این رکوردها در سال جهش تولید است.

سرانجام ، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: “من به همه دستاوردها و سوابق همه متعهدان به آزادی و استقلال این نظام مقدس و این مناسبت های باشکوه تبریک می گویم ؛ با افتخار و افتخار از تلاش همکارانم در گروه بزرگ فولاد مبارکه ، من از همه کسانی که در قالب یک تیم بزرگ این موفقیت بزرگ را کسب کرده اند ، تقدیر و تشکر می کنم و از آنها تشکر می کنم ، و مطمئن هستم که شرکت فولاد مبارکه دیدگاه خود را برای خود دارد که نویدبخش آینده بهتر است آستانه قرن جدید و سال 1400 سال فولاد مبارک و تمام اراده های فولاد است.

دکمه بازگشت به بالا