علمی و پزشکی

تولید گوشی مشهور متوقف نمی‌شود/ شایعات تکذیب شد

ایسوس در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که تولید گوشی‌های سری ذن‌ فون متوقف نمی‌شود. روز گذشته یک نشریه‌ی تایوانی مدعی شده بود که ذن فون ۱۰ آخرین گوشی سری ذن‌ فون است. ایسوس در بیانیه‌اش می‌گوید که افزون‌بر ذن‌ فون، به تولید سری ROG Phone هم ادامه خواهد داد.

گوشی‌های ایسوس در فصل دوم سال جاری میلادی دو درصد از کل درآمد این شرکت را به خود اختصاص دادند. در فصل دوم سال ۲۰۲۲ سهم گوشی‌های ایسوس از کل درآمد به زیر یک درصد می‌رسید. ایسوس در تلاش است روند روبه‌رشد واحد موبایلش را حفظ کند. این شرکت بیشترین درآمد سالانه‌اش را ازطریق فروش کامپیوتر و قطعات سخت‌افزاری تأمین می‌کند.

منابع آگاه گفته بودند ایسوس در حال تغییر ساختار داخلی شرکت است و تصمیم گرفته اعضای تیم ذن‌ فون را اخراج و آن‌ها را با تیم ROG Phone ادغام کند. ذن‌ فون یکی از جمع‌وجورترین گوشی‌های دنیا است و طراحی هیجان‌انگیزی دارد، به‌همین‌دلیل شایعه‌ی توقف تولید این گوشی باعث ناراحتی برخی از کاربران شده بود.

ذن‌ فون‌های ایسوس معمولاً بهترین گوشی بازار نیستند، اما مجموعه‌ی نسبتاً کاملی از قابلیت‌ها را ارائه می‌دهند. قیمت موبایل ایسوس ذن‌ فون چندان بالا نیست تا کسانی که از پس خرید پرچمداران گران‌قیمت برنمی‌آیند، سراغ ذن‌ فون بروند. برخی از افشاگران به افزایش قیمت گوشی ایسوس در نسل جدید اشاره کرده‌اند.

۵۸۵۸

گروه تحریریه مطالب پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا