عمومی

به روزترین راهنمای خرید بند انداز برقی برای بانوان

راهنمای خرید بند انداز برقی برای بانوان

راهنمای خرید بندانداز برقی برای بانوان
راهنمای خرید بندانداز برقی

شاید تیتر راهنمای خرید بند انداز برقی کمی عجیب به نظر برسد ولی واقعیت این است که پوست و موی انسان جزو حساس‌ترین‌ها هستند و باید در مورد هر چیزی که به‌نوعی با بهداشت و سلامتی پوست و مو ارتباط دارد نیز حساس باشیم و به‌اصطلاح بی‌گدار به آب نزنیم. این راهنمای خرید بندانداز برقی به همین منظور و برای استفاده‌ی دوستانی نوشته شده که نیاز به معرفی بند انداز خوب دارند. با شیک فام همراه باشید.

در مورد بند انداز برقی نظرات متفاوتی وجود دارد. بعضی خانم‌ها چنین فکر می‌کنند که خرید بند انداز برقی چندان ضرورتی ندارد چون همان کار بند انداز دستی را انجام می‌دهد، فقط با سرعت کمتر.

این سخن نیمی از حقیقت در مورد بند انداز برقی است اما نیمه‌ی دیگر حقیقت این است که خرید یک بند انداز برقی خوب نه تنها سرعت پیرایش را بالا می‌برد بلکه به خاطر برقراری حداقل تماس و وارد کردن کمترین فشار به پوست در پیرایش راحت و سلامتی پوست نیز بسیار مؤثر است. علت این فشار کمتر بر پوست در بند انداز برقی، سرعت بالای دو میله‌ی موجود در آن است.

بند انداز برقی خوب یا بد را از کجا تشخیص بدهم؟

اصول و قطعات اصلی تمامی بند اندازهای برقی کمابیش باهم شبیه هستند. کیفیت پیرایش بند اندازهای برقی و آسانی کار با آن‌ها در برندها و مدل‌های بند اندازهای برقی متفاوت است. شما باید با توجه به بودجه‌ای که برای خرید بند انداز برقی در نظر گرفته‌اید ویژگی‌هایی را که در ادامه توضیح می‌دهیم در مدل‌های مختلف بررسی کرده و بنا به نوع نیاز خود، قابلیت‌های هریک از مدل‌های مختلف بندانداز برقی و قیمت مناسب‌ترین بند انداز برقی را برای خود انتخاب کنید.

ضمن بررسی قیمت بند اندازهای برقی باید به این موارد هم توجه داشته باشید:

  • قابلیت تنظیم درجه و سرعت
  • میزان قدرت. معمولاً یک بندانداز متوسط حدود 2 W قدرت دارد
  • داشتن یا نداشتن چراغ LED برای روشن کردن سطح پوست
  • قابلیت استفاده‌ی باسیم و بدون سیم (شارژی) به همراه آداپتور
  • میزان زمان نیاز به شارژ کامل و میزان زمان کار کردن بند انداز بعد از شارژ کامل.

یک بند انداز با قیمت متوسط معمولاً نیاز به 8 ساعت شارژ برای نیم ساعت کار کردن دارد. شما باید برحسب نیاز خود از جنبه‌ی در سفر بودن یا نبودن، از نوع شارژی یا غیر شارژی استفاده کنید.

  • هدبند برای بستن موهای دور سر و مانع شدن از درگیر شدن موی سر با دستگاه
  • داشتن یا نداشتن موچین و جنس آن (استیل یا غیر استیل)
  • جنس بدنه‌ی بند انداز برقی.

معمولاً بند اندازها از جنس ترمو پلاستیک پلیمر Acrylonitrile butadiene styrene (ABS) ساخته می‌شوند.

  • جنس نخ بند انداز برقی که باید از نوع پنبه‌ای و اعلاء و استریل باشد
  • داشتن یا نداشتن قابلیت استفاده‌ی خشک و مرطوب که بهتر است هر دو حالت را داشته باشد
  • نیاز به استفاده از پودر برای انداختن بند.

چنانچه بند انداز برقی بدون نیاز به پودر، یک پیرایش راحت و بدون ایجاد حساسیت پوست را عرضه کند، این مورد، یک امتیاز محسوب می‌شود

  • مناسب بودن برای استفاده در نقاط بیشتری از صورت و بدن بدون ایجاد حساسیت.

معمولاً در راهنمای اکثر بند اندازهای برقی استفاده در بدن، صورت و زیر بغل قید می‌شود ولی در راهنمای برخی بند اندازهای برقی ممکن است به‌صورت مشخص به نقاط بیکینی نیز اشاره شده باشد

  • در برخی مدل‌های جدیدتر بند اندازهای برقی از قطعات سازگار با محیط زیست استفاده می‌شود که این ویژگی به هر حال امتیازی برای بند انداز محسوب می‌شود
  • بهتر است وزن دستگاه بند انداز برقی حدود 200 گرم یا کمی بیشتر باشد. بااین‌همه برخی از بند اندازهای برقی تا حدود 500 گرم نیز وزن دارند.
خرید بند انداز برقی و نکات آن
یک یادآوری در مورد خرید بند انداز برقی

یک یادآوری در مورد خرید بند انداز برقی

یکی دیگر از نکته‌هایی که در انتهای این راهنمای خرید بند انداز برقی لازم می‌دانیم یادآوری کنیم این است که ابتدا نیازهای اصلی پیرایشی خود را در نظر بگیرید، سپس بودجه‌ای برای خرید ماشین بند انداز برقی تعیین کنید و دست به انتخاب بزنید.

اگر موضوع قیمت بند انداز برقی برای شما خیلی مهم است، در انتخاب ماشین بند انداز برقی بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که تعداد محدودی قابلیت اصلی را در حد عالی داشته باشد.

بند انداز از کجا بخرم؟

بند انداز چه مارکی خوبه

در خرید وسایل پیرایشی نباید فقط از روی اسم، محصول را انتخاب کرد.

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، باید برحسب نیاز و میزان حساسیت پوست خود و بودجه‌ای که برای خریدن ماشین بند انداز برقی در نظر گرفته‌اید محصولات موجود در رنج قیمت مورد نظرتان را باهم مقایسه کرده و دست به انتخاب بزنید.

اما به‌طور کلی در بازار ایران مارک‌های بند اندازهای برقی زیر طرفداران بیشتری دارند:

دکمه بازگشت به بالا