اقتصادیمطالب کسب و کار

همه چیز درباره ی راهنمای خرید کولر گازی 18000 بامی تک

راهنمای خرید کولر گازی 18000 و انواع و اقسام نکاتی که باید هنگام خرید کولر گازی به آن توجه کرد

راهنمای خرید کولر گازی 18000 یکی از مهم ترین نکاتی است که افراد باید قبل از خرید کولر اطلاعاتی راجع به آن داشته باشند. بهتر است قبل از هر اقدامی افراد اطلاعات موجود در راهنمای خرید کولر گازی 18000 را مطالعه نمایند. این اطلاعات شامل نکات بسیار مهمی می باشد و اگر افراد آن ها را در نظر نگیرند ممکن است خرید موفقیت آمیزی نداشته باشند. کولر گازی 18 هزار در بازار مدل های مختلفی را دارد و این مدل ها با یکدیگر تفاوت هایی را دارند. نکته های مهمی است که در هنگام خرید باید مورد توجه واقع شود و راهنمای خرید کولر گازی 18000 می تواند کمک کننده باشد.

اولین نکته برند مد نظر افراد می باشد، افراد باید از برندی خریداری نمایند که دارای اعتبار و همچنین کیفیت محصولات خوبی می باشد، برای خرید کولر گازی از سایت های معتبر مثل دیجی کالا، بامی تک، ایمالز، 19 کالا و کولرنیو با بهترین کیفیت کولر گازی  خود را خریداری کنید و برای راهنمای خرید کولر گازی حتما این مقاله را بخوانید. علاوه بر آن باید گفت که باید در هنگام خرید به خدمات پس از فروشی که برند انتخاب شده ارائه می دهد اطمینان نمود. امروزه در کشورمان تمامی برند های محبوب جهان محصولات خود را به مشتریان ارائه می دهند. افراد می توانند با خیالی راحت از یک مجموعه ی معتبر خرید خود را انجام دهند.

انواع کولرگازی 18000

راهنمای خرید کولر گازی 18000 سبب می گردد تا افراد اطلاعات خوبی در هنگام خرید کولر داشته باشند. قبل از ارائه هر اطلاعاتی راجع به کولر های 18000 باید گفت که این کولر ها در مدل های مختلف در بازار وجود دارند. اولین نوع این کولر ها اسپلیت نام دارد که نام دیگر آن کولر دو تکه می باشد. در کولر های اسپلیت یک تکه برای داخل اتاق یا هر محل دیگری قرار می گیرد و تکه ی دوم در خارج از محل فوق قرار می گیرد. در این نوع کولر ها کمپرسور در داخل محل مورد نظر و تکه ی دوم در خارج از محل مورد نظر قرار می گیرد.

مدل دیگری از کولر ها کولر پرتابل نام دارد، این کولر ها به کولر قابل حمل نیز معروف می باشند. کولر های پرتابل یک تکه می باشند و از ویژگی های بسیار خوب آن این است که می تواند گرم ترین نقاط را خنک کند. ایراد این نوع از کولر گازی 18000 صدای نسبتا بلند آن می باشد. افراد این کولر از طریق نمایندگی ها و یا فروشگاه های معتبر به صورت آنلاین و حضوری خریداری نمایند.

مدل بعدی هم کولر پنجره ای نام دارد و دارای ویژگی های بسیار خوبی می باشد. راهنمای خرید کولر گازی 18000 پنجره ای به این مورد اشاره دارد که این کولر ها برای خنک کردن مکان های کوچک مناسبند. تمامی قطعه های این کولر که به شکل یک جعبه می باشد در داخل آن قرار گرفته است. هوای خنک از طریق دریچه ی این کولر خارج و هوای گرم از قسمتی پشتی آن خارج می گردد.

آخرین مدل از کولر های گازی نیز کولر گازی ایستاده نام دارد که برای مکان های عمومی مناسب است. این کولر ها معمولا در فروشگاه ها، مساجد و یا به طور کلی مکان هایی با ابعاد نسبتا بزرگ استفاده می گردد.

 نکته مهمی که باید گفت این است که افرادی که امکان نصب کولر های دیگر را در منزل ندارند اقدام به نصب کولر فوق می کنند و از مزیت هایی بسیار خوبی که این کولر در اختیارشان قرار می دهد نهایت استفاده را به بهترین شکل ممکن می برند، گفتنی است که قرار دادن و نصب کولر های گازی ایستاده در مقایسه با کولر های دیگر بسیار آسان تر می باشد.

یکی از نکاتی که در راهنمای خرید کولر گازی 18000 باید به آن توجه کرد انتخاب کولر بر اساس متراژ می باشد. این مورد از نکته ی راهنمای خرید کولر گازی بسیار دارای اهمیت بوده و باید به آن توجه شود.

برای مثال برای خانه ای با متراژ 60 الی 80 متر کولر گازی 30000 BTU  پیشنهاد می گردد. BTU میزان قدرت خنک کنندگی کولر را مشخص می کند. همچنین برای خانه ای با متراژ 35 تا 50 متری نیز کولر گازی با قدرت 24000 BTU پیشنهاد می گردد.

انواع تفاوت کولر گازی 18 هزار با یکدیگر

یکی از تفاوت های بسیار مهم کولر های گازی که جز نکات مهم راهنمای خرید کولر گازی 18 هزار است، در اینورتر و یا غیر اینورتر بودن آن ها می باشد. در صورتی که افراد می خواهند مصرف انرژی کم تری داشته باشند می بایست از کولر گازی هایی که به تکنولوژی اینورتر مجهز هستند خریداری نمایند.

چرا که این فناوری سبب کاهش مصرف انرژی و در نتیجه سبب کاهش هزینه های قبض شما خواهد شود در مقابل کولر های غیر اینورتر چنین مزیتی را ندارند و برای مصرف کنندگان صرفه جویی خاصی را به عمل نمی آورند اما باید که این نوع کولر ها پر مصرف نیستند.

انواع کمپرسور در خرید کولر گازی 18000

تفاوت دیگری که امروزه در کولر ها وجود دارد مربوط به کمپرسور و یا همان موتور کولر می باشد. امروزه شاهد استفاده از پنج نوع کمپرسور در ساخت کولر های گازی می باشیم که هر کدام دارای ویژگی های مخصوصی هستند. اولین نوع این کمپرسور ها پیستونی است. این کمپرسور ها صدای نسبتا زیادی تولید می کنند. قدرت این کمپرسور ها از 16000 هزار تا 37000 هزار BTU می باشد.

کمپرسور بعدی، کمپرسور روتاری نام دارد که دارای قدرت 6000 الی 35000 BTU می باشد. این کمپرسور ها دارای صدای نسبتا کم تری هستند. مورد بعدی کمپرسور اسکرول نام دارد، این کمپرسور ها به کمپرسور مارپیچ نیز معروف هستند. نوع کارکرد آن ها به این ترتیب است که یکی از مارپیچ ها ثابت می باشد و دیگری متحرک است. حرکت کردن حلزون متحرک باعث می شود تا شاهد فشرده گشتن گاز در کولر گازی 18000 باشیم.

در یک جمع بندی کلی از راهنمای خرید کولر گازی 18000، درباره ی این کمپرسور ها باید گفت که مدل روتاری پرکاربرد ترین مورد می باشد و بیش تر استفاده در ساخت کولر های گازی مربوط به همین موضوع می باشد، همچنین باید گفت که در میان این کمپرسور ها کمپرسور اسکرول بهترین نوع کمپرسور می باشد ولی در میان کولر های گازی به تعداد کم تری مورد استفاده قرار گرفته است، گفتنی است که توجه به این مورد جز مهم ترین نکات راهنمای خرید کولر گازی 18000 است.

قیمت کولر های گازی ۱۸۰۰۰ در چه حدودی است؟

در ارتباط با قیمت کولر های گازی 18 هزار باید گفت که بسته به موارد زیادی قیمت این کولر ها با یکدیگر متفاوت است. فارغ از این مسئله باید گفت که قیمت این کولر ها وابسته به قیمت ارز می باشد چرا که اکثر آن ها وارداتی هستند. با توجه به نوساناتی که در بازار ارز وجود دارد و عدم ثبات اقتصادی موجود در کشور نمی توان قیمت دقیقی ارائه کرد.

مورد بعدی که بسیار دارای اهمیت می باشد برند مد نظر افراد می باشد. افراد باید بدانند که قیمت کولر گازی 18000 یک برند با برند دیگر منحصر به فرد می باشد. در نتیجه قیمت هر برند مختص به خودش می باشد و چون وارداتی هستند و وابسته به قیمت ارز نمی توان قیمت دقیقی ارائه کرد.

همچنین بسته به ویژگی هایی که کولر مد نظر شما دارد، برای مثال اینورتر و غیر اینورتر بودن شاهد افزایش و کاهش قیمت خواهیم بود که این موضوع می تواند در نوع کمپرسور به کار رفته در کولر نیز کاملا صادق باشد و این موضوع نیز سبب افزایش و کاهش قیمت ها گردد، بنابراین افراد بهتر است برای اطلاع از قیمت ها با نمایندگی برند مورد نظر تماس گرفته و یا از طریق فروشگاه های معتبر اقدام به دریافت قیمت ها کنند.

افراد طبق راهنمای خرید کولر گازی ۱۸ هزار نباید قیمت های بسیار نامعقولی را برای خرید کولر گازی ۱۸۰۰۰ پرداخت کنند. بهتر است با یک قیمت معقول و مناسب خرید خود را انجام دهید.

در یک جمع بندی کلی باید گفت که قیمت کولر های گازی 18000 در ویژگی های مختلف کاملا مناسب و معقول می باشد. افراد می توانند با استفاده از راهنمای خرید کولر گازی 18000 یک انتخاب خوب و مطمئن داشته باشند.

منبع: بامی تک bamitak.com

دکمه بازگشت به بالا