عمومیمطالب کسب و کار

راهنمای کنترل کولر گازی گری 24000

سیستم های تهویه مطبوع گری یکی از پرطرفدارین سیستم های سرمایشی و گرمایشی در سراسر جهان بشمار می روند. تجربه بالای برند گری در ساخت و طراحی سیستم های تهویه مطبوع موجب کاهش خطا و همچنین افزایش بهره وری محصولات این شرکت شده است. تقریباً تمامی سیستم های تهویه مطبوع اعم از کولر گازی دیواری گری، کولر گازی ایستاده و پرتابل دارای از طریق ریموت کنترل مدیریت شده و تنظیمات بر روی آنها اعمال خواهد شد. پس اگر اقدام به خرید کولر گاری گری نموده اید، الزاماً باید برای دیافت بالاترین بهره وری، کار با ریموت کنترل آن را باد باشید.

دارندگان سیستم های تهویه مطبوع گری فارغ از مدل و ظرفیت آن لازم است تا به نحوه‌ی کار با ریموت کنترل آشنایی کامل داشته و تسلط کاملی بر نحوه‌ی کار با آن داشته باشند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از قابلیت‌های پیاده شازی شده بر روی آن نهایت استفاده را ببرند. کارایی و عملکرد تمامی ریموت کنترل ها مشابه یکدیگر می باشند و تنها تفاوت آنها در شکل ظاهری می باشد. در این بخش ما اقدام به آموزش و راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولر گازی گری نموده است تا به کمک آن کاربران قادر به نهایت بهره را از سیستم تهویه مطبوع خود ببرند.

ریموت کنترل سیستم های تهویه مطبوع گری اعم از کولر گازی دیواری، ایستاده و پرتابل از نظر کارایی و تعداد دکمه‌های موجود برابر می باشند. تمامی این ریموت کنترل ها دارای یک عدد نمایشگر سیاه و سفید هستند که به طور لحظه‌ای آخرین وضعیت و همچنین تنظیمات اعمال شده بر روی سیستم تهویه مطبوع را به نمایش خواهد گذاشت. تنها تفاوت در بخش ظاهر آنها است اما از نظر کارایی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. در شروع کار نیاز به اتصال خاصی ما بین ریموت کنترل و سیستم تهویه گری نمی باشد و با اتصال سیستم ریموت کنترل به شرط قرار دادن باتری ها آماده بکار می شود.

نکته:قیمت کولر گازی گری 30000 موتور بزرگ یکی از محصولات سرمایشی و گرمایشی این شرکت می باشد. کولر گازی گری دارای کندانسور طلایی و دارای فیلتر ویتامین ث می باشد پرتاب باد این کولر گازی ببین ۱۰ الی ۱۵ متر میباشد .این کولر گازی گری ۳۰۰۰۰ دارای ظرفیت ۳۰۰۰۰ درای ابعاد بسیار بزرگی می باشد که به نام انگلیسی GREE شناسخته می شود و برای محیط های کوچک مناسب تا متراژ 60 متر است. کولر گازی گری دارای سیستم رطوبت گیر هوا و ضد باکتری می باشد که هوایی تمیز را در اختیار شما قرار می دهد. کولر گازی گری دارای گاز R410a می باشد و سرما و گرمای بسیار خوبی را فراهم می آورد.

معرفی دکمه های ریموت کنترل کولر گازی گری

استفاده از بالاترین راندمان در کولر گازی، آشنایی کامل با ریموت کنترل آن است. هر چه کاربر با دکمه های ریموت کنترل بتواند به صورت بهتری ارتباط برقرار کند، به شکل بهتری می تواند اقدام به تنظیم دمای محیط نماید و همچنین از تمامی قابلیت های سیستم تهویه نهایت استفاده را ببرد. در این بخش به طور کامل به تشریح دکمه های ریموت کنترل کولر گازی های گری پرداخته شده است.

Geri 24000 air conditioner control guide

1) دکمه ON/OFF : این دکمه وظیفه راه اندازی و خاموش کردن دستگاه را در هر حالتی دارد.

2) دکمه  MODE: بدون شک مهمترین دکمه در کولر گازی دکمه MODE می باشد. با این دکمه شما می توانید کولر را در حالت های مختلف تنظیم کنید. ( سرد ، گرم ، اتو، فن ،رطوبت گیر ) .

COOl  : این دکمه که به شکل یک گوله برف است مختص فصل تابستان بوده و با فعال کردن آن شما می‌توانید از سرمایش کولر لذت ببرید.

توصیه می شود از این گزینه در هر شرایطی استفاده نشود شاید بتوان مورد استفاده صحیح این گزینه را در اتاق سرور توضیح داد.

DRY  :این حالت کولر شمارا در حالت خشک یا رطوبت‌گیر قرار می‌دهد. این گزینه بیشتر مخصوص مناطق معتدل مرطوب یا مناطقی که داری شرجی هواست مورداستفاده قرار می‌گیرد.

3) دکمه های Temperture: با استفاده از این دو دکمه ( + / – ) شما می توایند دما محیط و یا تایمر را تنظیم کنید ، در واقع این دو کلید پر کاربردترین دکمه ها در ریموت کنترل هستند و حکم ولوم تنظیم را دارا هستند و کاربرد دیگری ندارند.

5)دکمه  SWING:با فشردن این دکمه ، کولر باد یا هوای تولید شده توسط کولر گازی گری (GREE) را به بالا و پایین هدایت می‌کند. با این کار باعث می‌گردد تا جریان هوای خنک و یا در فصول سرد سال، جریان هوای گرم، به طور یکنواخت در تمامی فضای محیط پخش شود.( شاید به نحوی مشابه چرخیدن پنکه که باد را به اطراف پخش می‌کند، اما با این تفاوت که پنکه چپ به راست بود، و حالت SWING در جهت بالا و پایین می‌باشد)

6)دکمه  timer off/on: این کلید ها برای روشن و خاموش نمودن تایمر دستگاه استفاده می شود .شما میتوانید با این دکمه ها تنظیم زمان خاموش و روشن شدن کلید ها رو تنظیم خواهید کرد .

7) دکمه  LIGHT: با این دکمه می توانید چراغ های روی پنل را خاموش و روشن کرد.

8) دکمه  SLEEP:  این دکمه میتوانید ساعت خاموشی دستگاه را تنظیم کنید .تا در هنگام خواب دمای مطلوبی بهرمند شویم.

9) دکمه TURBO: این دکمه در کولر گازی گری ،افرایش حداکثری فعالیت کولر گازی را به همراه خواهد داشت.. در واقع قابلیت Turbo حالتی است که در آن کولر گازی با بالاترین قدرت ممکن کار می‌کند. وجود این قابلیت، باعث فعالیت حداکثری کمپرسور می‌گردد و در نتیجه فضای محیط در سریع‌ترین زمان ممکن خنک می‌گردد. معمولاً مدت فعالیت کولر در چنین حالتی، بستگی به میزان دمایی دارد که برای آن تنظیم نموده‌اید.

با فشردن این دکمه، دستگاه شروع به تولید باد معمولی می‌کند و در واقع تبدیل به یک دستگاه خشک‌کن می‌شود. شاید بشود آن را به یک سشوار با باد گرم ملایم یا یک خشک‌کن دست تشبیه کرد.

(جالب اینجاست که اکثر سایت های ایرانی، از توضیحات در خصوص این دکمه عاجز مانده‌اند و در توضیحات این دکمه نوشته‌اند: این دکمه به معنی دمیدن می‌باشد و هنوز اطلاعات کاملی راجع به آن کشف نشده. طوری نوشته‌اند هنوز کشف نشده که انگار این ریموت از کره ای دیگر آمده و یا اینکه قرار است اتم را بشکافند. واقعاً ای کاش مقداری برای مخاطبان خود ارزش قائل باشیم. یاد بگیریم اگر در خصوص چیزی اطلاعاتی نداریم اظهار نظر نکنیم.)

11) دکمه CLOCK: از این دکمه برای تنظیم ساعت استفاده می‌شود. شما با استفاده آن می‌توانید ساعت جاری روز را تنظیم نمایید.  علاوه بر اینکه با تنظیم کردن ساعت، می‌توانید از طریق کولر گازی در جریان ساعت قرار بگیرید، برای تنظیم کولر گازی بر روی یک ساعت مشخص برای اینکه اتوماتیک خاموش یا روشن شود، نیاز است که ساعت تنظیم باشد.

دکمه بازگشت به بالا