عمومیمطالب کسب و کار

راهنمای خرید اتو بخارگر تفال و تاریخچه آن

برند تفال یکی از بهترین برند های تولید کننده اتو بخارگر و وسایل منزل و آشپزخانه است. اما اینکه برند تفال چگونه رشد و پیشرفت کرده و مراحل ساخت یک اتو بخارگر حرفه ای تفال و کاربر پسند را پشت سر گذاشته است، روند جالبی دارد. شناخت تاریخچه برند تفال و مدل های مختلف اتو بخارگر های آن، در خرید یک محصول مناسب به شما کمک بسیاری میکند. در این مقاله سعی کرده ایم مطالبی به عنوان راهنمای خرید اتو بخارگر تفال برای شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید اتو بخارگر تفال و تاریخچه آن

برند تفال، بعد از سال ها تلاش در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه، به یکی از شناخته شده ترین برند ها در این زمینه تبدیل شده است. زمانی که اولین بخارگر های تفال راهی بازار شدند، توجه مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کردند. طراحی حرفه ای و کاربر پسند این محصول در کنار کیفیت فوق العاده متریال ساخت، اتو  بخارگر تفال را به یک رقیب جدی برای سایر برند های تولید کننده اتو بخارگر دومینو کالا تبدیل کرد.

در طول زمان، مهندسان تفال اقدام به تهیه مدل های بیشتر و ارتقای مدل های قبلی بخارگر های خود کردند. شناخت ویژگی های مختلف انواع مدل های اتو بخارگر تفال و تاریخچه آن، به شما در داشتن یک خرید مناسب کمک میکند. پس با ما همراه باشید.

ویژگی های متمایز کننده اتو بخارگر تفال

یکی از مواردی که باعث محبوبیت برند تفال شده، طراحی محصولات به منظور راحتی حداکثری کاربر در استفاده است. بخارگر های تفال با کمترین میزان مصرف برق، بیشترین قدرت خود در تولید بخار را به کار میگیرد. این ویژگی ای است که استفاده از این بخارگر را برای شما مقرون به صرفه میکند. همچنین امکان جدا سازی قطعات اتو مزیتی است که به کاربر برای استفاده راحت تر از دستگاه کمک میکند.

راهنمای خرید اتو بخارگر تفال

مدت زمان آماده به کار شدن دستگاه

نکته ای که برای خرید یک اتو بخارگر خوب باید مد نظر داشته باشید، زمان داغ شدن دستگاه است. یکی از بهترین ویژگی های اتو بخارگر تفال، کوتاه بودن مدت زمان آماده به کار شدن دستگاه است. برند تفال در این زمینه تلاش کرده است تا مدل های جدید تر بخارگر ها، سریع تر گرم شوند.

مخزن آب اتو بخارگر

از اصلی ترین قسمت های یک بخارگر، مخزن آب آن است. سازندگان بخارگر های تفال در طراحی و ساخت مخازن آب این دستگاه ها دقت بالایی داشته اند. مدل های جدید اتو بخارگر تفال حجم آب تا 3.2 لیتر را هم تامین میکنند. با وجود این مخازن با حجم زیاد، مدت زمانی که بدون نیاز به پر کردن مخزن میتوانید از اتو استفاده کنید بیشتر میشود. از سوی دیگر بخارگر های تفال جنس بدنه مرغوبی دارند و مشکل ریزش آب از لوله متصل به مخزن یا درب آن وجود ندارد.

جایگاه قرار دادن لباس

نکته مهمی که به عنوان راهنمای خرید اتو بخارگر تفال، لازم است به آن اشاره کنیم، جایگاه قرار دادن لباس است. از میان تمامی برند ها و محصولات موجود، برند تفال بیشترین اهمیت را به محل قرار گیری پارچه داده است. طراحی گیره های مختلف نگهداری لباس و پارچه، طراحی پرده نگهدارنده و میز برای قرار دادن پارچه، از اقدامات منحصر بفرد این برند در ساخت بخارگر های ایستاده بوده است.

اتو بخارگر تفال

تاریخچه برند تفال و اتو بخارگر های ایستاده

تفال برندی متعلق به کشور فرانسه است که کار خود را از سال 1956 شروع کرده. اکثر افراد برند تفال را بخاطر ساخت ظروف آشپزخانه نچسب میشناسند. پس از موفقیت در زمینه تولید محصولات آشپزی نچسب، این بار سازندگان کمپانی تفال، اقدام به ساخت بخارگر های منحصر بفرد و با کیفیت کردند.

اولین بخارگر های ساخته شده، بخارگر های دستی از سری DT بودند. سبک وزن بودن و امکان شلیک مداوم بخار، از ویژگی های بارز این دستگاه بودند. سازندگان این محصول در ساخت مدل های بالاتر بخارگر های دستی سری DT تلاش کردند تا در ضمن بالا بردن حجم مخزن آب، وزن محصول را نیز کنترل کنند تا شرایط استفاده از آن راحت تر شود.

با روی کار آمدن بخارگر های ایستاده برای اتو کشی سطوح مختلف به غیر از لباس، اتو بخارگر های ایستاده تفال معرفی و راهی بازار شدند. این بخارگر ها با طراحی دسته بلند و قطعات جدا شونده، محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان پیدا کردند. بخارگر های ایستاده تفال سری IT، مدل به مدل، پیشرفته تر شدند و امکانات کاربر پسند تر و به روز تری را در خود جای دادند. امکان خاموش شدن خودکار، کوتاه و بلند شدن میله نگهدارنده، چرخ دار بودن مخزن اصلی و … مثال هایی از قابلیت های جدیدترین مدل سری IT اتو بخارگر تفال است.

ساخت بخارگر های ایستاده، آخرین قدم در پیشرفت بخارگر های تفال نبود. بخارگر های سری QT نوآوری و ابتکار جالب توجهی در عرصه تولید بخارگر بودند. مدل QT 1020، با همراه داشتن میز متصل به نگهدارنده، امکان اتو کشی انواع لباس ها با هر نوع جنس و دوختی را فراهم کردند. در به روز رسانی های بعدی این مدل، قابلیت چرخش و خم و راست شدن به این دستگاه اضافه شد که استفاده از آن را برای کاربر بسیار راحت میکند.

دکمه بازگشت به بالا