اقتصادی

چگونه از یک پیج اینستاگرام درآمدزایی کنید؟

برنامه اشتراک عکس و فیلم اینستاگرام ، که در سال 2012 توسط فیس بوک خریداری شد ، همچنان به رشد و جذب بسیاری از کاربران ادامه می دهد ، برخی از آنها از طریق این برنامه درآمد کسب می کنند.

به گزارش نازک نارنجی ، توافق نامه خرید اینستاگرام برای فیس بوک موفقیت آمیز بوده است و ضمن راه اندازی یک برنامه موبایل ، یک رقیب بالقوه را نیز از بین برده است. از اوت سال 2020 ، این پلتفرم ماهانه تقریباً یک میلیارد کاربر فعال دارد.

یک حساب محبوب اینستاگرام می تواند ارزش مالی زیادی برای سازندگان خود داشته باشد. افراد مشهور از اینستاگرام درآمد زیادی کسب می کنند ، اما هرکسی که بینندگان زیادی را به خود جلب کند می تواند از طریق این برنامه درآمد زیادی کسب کند.

اینستاگرام به فعالان اینستاگرام هزینه نمی دهد ، اما روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد ، مانند حمایت مالی از یک برند ، فروش و فروش مستقیم محصولات یا ارائه خدمات به مشتری از طریق اینستاگرام.

مارک ها با افرادی که اینفلوئنسر شناخته شده و طرفداران زیادی در صفحه اینستاگرام خود دارند قرارداد منعقد می کنند. به طور کلی ، کسانی که طرفداران زیادی دارند و میزان مشارکت طرفداران آنها زیاد است ، می توانند دستمزد روزانه بالایی دریافت کنند.

هزینه یک صفحه با 10 هزار فالوور 100 دلار است

تعداد دنبال کنندگان تنها عاملی نیست که ارزش یک صفحه اینستاگرام را تحریک می کند. در حالی که بسیاری از دنبال کنندگان از اهمیت برخوردار هستند ، ارزش صفحه نیز به مشارکت فعال پیروان در پست ها بستگی دارد.

طبق مرکز بازاریابی اینفلوئنسر ، متوسط ​​نرخ مشارکت برای یک صفحه اینستاگرام حدود سه درصد است. به همین دلیل است که هر میزان مشارکت در کنار بسیاری از پیروان از این بالاتر است و این بدان معنی است که صاحب صفحه تأثیرگذار است.

برخی از بازاریابان دیجیتال به صاحب صفحه در هر فالوور یک درصد به عنوان نرخ استاندارد ارائه می دهند که به معنی 100 دلار در هر 10000 فالوور است. هزینه یک صفحه با 10 هزار دنبال کننده به عوامل دیگری مانند دنبال کنندگان فعال بستگی دارد.

یک صفحه اینستاگرام با 50000 دنبال کننده 500 دلار هزینه دارد

با برچسب قیمت یک فالوور یک سنت ، یک صفحه اینستاگرام با 50000 دنبال کننده می تواند حدود 500 دلار هزینه داشته باشد ، اما حتی کاربران اینستاگرام می توانند از فروش محصولات خود به ارسال پست های تبلیغاتی و تبلیغات برای دیگران. پول درآوردن.

یک صفحه اینستاگرام با 100000 فالوور از 700 تا 900 دلار هزینه دارد

طبق مرکز بازاریابی اینفلوئنسر ، ارسال عکس حمایت شده در صفحه ای با 100000 فالوور می تواند بین 700 تا 900 دلار هزینه داشته باشد.

یک صفحه اینستاگرام چقدر میلیون ها دنبال کننده دارد؟

یک صفحه اینستاگرام با یک میلیون دنبال کننده بسیار مهم است. طبق آمار ، یکی از مشهورترین افراد تا دسامبر سال 2020 بیش از 200 میلیون دنبال کننده دارد که سال گذشته به ازای هر پستی که در اینستاگرام ارسال می کند ، 1.2 میلیون دلار درآمد کسب می کند. یکی دیگر از منابع درآمد اینستاگرام ، مدیریت و ایجاد محتوا برای صفحات دیگران است. یکی از کاربران توضیح داد که در طی چهار سال با 1.9 میلیون دنبال کننده 36000 دلار درآمد کسب کرده است.

چگونه مقدار نام کاربری اینستاگرام را محاسبه کنیم؟

ماشین حساب آنلاین وجود دارد که می تواند تخمین کلی از هزینه نام کاربری اینستاگرام را ارائه دهد. افراد نام های کاربری اینستاگرام و همچنین صفحات را در سیستم عامل های دیگر شبکه های اجتماعی مانند توییتر و یوتیوب می فروشند.

طبق گفته Market Realist ، اینستاگرام فروش یا انتقال هر قسمت از حساب را ممنوع می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا