علمی و پزشکی

رشیدی کوچی: اینستاگرام در حوادث اخیر با دشمن همکاری کرد

رشیدی کوچی که از مخالفان سرسخت طرح حفاظتی است به نوعی از فیلتر جدید اینستاگرام حمایت می کند. وی با بیان اینکه این پلتفرم در حوادث اخیر با دشمنان همکاری کرد، گفت: اینستاگرام همچنان در حال نقض پروتکل های خود در ایران است.

اولتیماتوم اخیر شورای عالی فضای مجازی در متا و فرصت 10 روزه برای معرفی نماینده ایران، احتمال فیلتر دائمی اینستاگرام و واتس اپ را تقویت می کند. درخواستی که در گذشته در طرح حفاظتی با جدیت پیگیری می شد.

«جلال رشیدی کوچی» عضو شورای اسلامی شهر در گفتگو با پینیلی در پاسخ به این سوال که آیا این نامه مقدمه ای برای فیلتر شدن دائمی اینستاگرام و واتس اپ است، گفت: نامه آن را نخوانده ام و الان صدای شما را می شنوم نمی دانم در متن چیست؛ آیا گفته شده است که شبکه های اجتماعی در صورت نداشتن نماینده باز می مانند یا بسته؟ و شورای عالی امنیت ملی، فیلتر شدن این دو شبکه را به ناآرامی های اخیر مربوط می کند.

وی که از مخالفان سرسخت طرح حفاظتی است و کاربران توییتر و اینستاگرام او را می شناسند، با انتقاد از رفتار اخیر اینستاگرام گفت: نمی توان گفت اینستاگرام در این زمینه با دشمنان کشور همکاری می کند. صفحاتی که بیشتر خشونت را تحریک و تشویق می کنند فعالیت خود را متوقف نمی کنند، در واقع اگر از استانداردها دفاع کنیم باید آنها را از همه طرف ببینیم، در عین حال می بینیم که اینستاگرام در ترکیه تقریباً همکاری کاملی با این کشور دارد. مقامات پس از عملیات تروریستی

رشیدی کوچی: اینستاگرام در حوادث اخیر با دشمن همکاری داشته است

رشیدی معتقد است که اینستاگرام در این مقطع همچنان پروتکل هایی را که در خصوص خشونت تدوین کرده است، زیر پا می گذارد: «وقتی وارد فضای کشور ما شدند، با هدف براندازی در ایران، این قوانین را زیر پا گذاشتند.

وی با ابراز تاسف از اینکه به دلیل بی برنامگی افراد زیادی در این شبکه فعالیت اقتصادی دارند، اظهار داشت: در صورت اقدام باید توجه داشت که عده ای از این فضا کسب درآمد می کنند: در عین حال، ما باید در نگاه خود به امنیت ملی کامل و دقیق باشیم، باید به حوزه اقتصادی نیز توجه کنیم.

227227

دکمه بازگشت به بالا