علمی و پزشکی

نازک نارنجی – ببیند | رونمایی از غول جدید خودروسازی چین

آفرودر چینی “Bike” مشابه جیپ Wrangler است و می توان از آن در تریم های S ، P ، C و SE استفاده کرد.

امروز می خواهیم یک شاسی بلند جدید از گروه اتومبیل چین به شما معرفی کنیم. یکی دیگر از محصولات برند پکن یک شاسی بلند آفرودیت به نام BJ40 است که در زیر به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت. با این وجود ، سابقه تولید BG40 به سال 2013 برمی گردد ، زمانی که با نام تجاری Bike به بازار عرضه شد ، اما در سال های اخیر ، با نام تجاری پکن ارائه شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ این محصول مشابه Wrangler جیپ است. این خودرو در تریم های S ، P ، C و SE موجود است. قیمت ها در بازارهای خارجی تقریباً از 24000 دلار شروع می شود.

از نظر اندازه؛ BG 40 معادل 4645 میلی متر طول ، 1925 میلی متر عرض و 1871 میلی متر ارتفاع ساخته شده است. فاصله محورهای آن برابر با 2745 میلی متر است.

برای کسانی که تعداد بالایی دارند ، باید 2080 تا 2115 کیلوگرم وزن خالص و همچنین فاصله 220 میلی متر از کف تا ماشین زیرزمینی اضافه کنیم.

در داخل کابین از طراحی جذابی با نمایشگر آمپر دیجیتال 12.3 اینچی ، نمایشگر 10 اینچی کامل ، پشتیبانی از سیستم فرمان صوتی ، تهویه چابک و … برخوردار است.

از ویژگی های ایمنی آن می توان به ABS ، EBD ، سیستم امنیتی الکترونیکی ، ترمز دستی اتوماتیک ، دوربین عقب ، استارت بدون کلید و … اشاره کرد.

در قسمت پیشرانه از یک مدل 2 لیتری توربو با قدرت 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ZF سازگار است. سیستم چهار چرخ متحرک به عنوان یک گزینه ارائه می شود و دارای کنترل الکترونیکی همزمان است. در حال حاضر این دوچرخه از موتورهای 2.3 و 2.4 لیتری برای این محصول استفاده می کند.

منبع: عصرایران
265 256

دکمه بازگشت به بالا