علمی و پزشکی

رونمایی از تبلت جدید شیائومی برای بازارهای جهانی / عکس

درحالی‌که شیائومی در بازار چین از مدل‌های استاندارد و پرو رونمایی کرد، تصمیم گرفته است در بازار جهانی تنها مدل استاندارد را به فروش برساند.

مشخصات و قیمت شیائومی پد ۶ برای بازار جهانی

رونمایی از تبلت جدید شیائومی برای بازارهای جهانی / عکس

این تبلت شیائومی به نمایشگر ۱۱ اینچی IPS LCD با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و رزولوشن ۱۸۰۰ در ۲۸۸۰ پیکسل مجهز شده است. قدرت شیائومی پد ۶ توسط تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ تأمین می‌شود و در نسخه‌های مختلف با ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

این تبلت شیائومی دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. همچنین این محصول سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI ۱۴ را اجرا می‌کند. شیائومی برای تأمین قدرت تبلت پد ۶ از یک باتری ۸۸۴۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است که از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

قیمت نسخه‌های مختلف شیائومی پد ۶ برای بازار جهانی به شرح زیر است:

  • ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۳۷ دلار
  • ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۶۹ دلار
  • ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۹۱ دلار

درحال‌حاضر نمی‌دانیم شیائومی برنامه‌ای برای عرضه مدل پرو این تبلت در بازار جهانی دارد یا خیر. مدل پرو این تبلت به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده است و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی به‌همراه دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

۵۸۳۲۱

گروه تحریریه مطالب پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا