علمی و پزشکی

این سورفیس همه فن حریف فقط 15 میلیون تومان! + عکس

به گزارش خبرگزاری نازک نارنجی، چه دانشجوی طراحی باشید که به قدرت پردازش زیادی نیاز دارید و چه دانشجوی مهندسی، پزشکی و یا حتی علوم انسانی، در این گزارش گزینه هایی برای شما وجود دارد.

Microsoft Surface Go 2

قیمت: 15.200.000

معرفی بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان / قیمت

مایکروسافت به تازگی از نسل جدید تبلت های قابل حمل سری Go رونمایی کرده است که با انتقادات و تمجیدهای زیادی مواجه شده است زیرا تغییر خاصی در نسخه قبلی یا ارتقاء پردازنده وجود ندارد که در اکثر موارد راضی کننده است. تبلت های هیبریدی Surface Go 2 به طور کلی با طراحی نازک و شیک خود یکی از راحت ترین تبلت های موجود در بازار محسوب می شوند. تبلت مایکروسافت سرفیس گو 2 با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت با صفحه نمایش 10.5 اینچی از ساختار فلزی آلیاژی منیزیم با ابعاد 245x175x8.3 میلی متر و وزن 552 گرم ساخته شده است و یکی از ویژگی های خوب آن می باشد. یک اسلات سیم کارت می توان گفت که قیمت مناسبی نسبت به کیفیت و کارایی دارد.

البته به یاد داشته باشید که پشتیبانی از سیم کارت این محصول برای مکالمه در دسترس نیست. در بالای صفحه نمایش یک دوربین سلفی 3 مگاپیکسلی قرار دارد. پورت USB Type-C از دیگر مزایای طراحی این محصول است. حافظه داخلی 128 گیگابایتی این تبلت باعث می شود نیازی به خرید کارت حافظه جانبی نداشته باشید اما می توانید این مقدار را تا 256 گیگابایت افزایش دهید.

شرح این گزارش اینجا خواندن.

227227

دکمه بازگشت به بالا