اقتصادی

موکب اشتغال، پویشی مردمی برای رفع بیکاری محرومان است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره اسکن موکب استخدام محرومان گفت:

نازک نارنجی ، حجت الله عبدالملکی ، با اسکن موکب استخدام محرومان موافقت کرد و گفت که اسکن رژه برای اشتغال محرومان یک حرکت مردمی است که همه ظرفیت های مردم را برای حل و فصل جمع می کند. مشکلات بیکاری محرومان و ایجاد شغل برای آنها ، زیرا انجمن هایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج از ساخت این جنبش مردمی حمایت می کنند.

وی در مورد emookeb.ir اظهار داشت: اصلی ترین مشكلی كه سازندگان این موكب در ذهن دارند این است كه ما در كشور مشكل بزرگی به نام بیكاری داریم كه مشكل بسیار بزرگتری برای محروم و ظرفیت و امکانات با دستگاه های اجرایی. ” برای حل مشکل بیکاری محرومان یا ایجاد اشتغال برای محرومان هرگز کافی نیست و بهتر است زمینی برای مردم فراهم شود تا به میدان بروند و به حل مشکل اشتغال محرومان کمک کنند.

عبدالملکی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: “پویش موکب از کار مستضعفان دعوت می کند تا هر کسی از هر طریقی بتواند به خلق اثر کمک کند ، آمادگی سایت را اعلام می کند ، کارشناسان سایت آن را بررسی می کنند. و از طرف دیگر موسسه ای مانند کمیته امداد امام افراد نیازمند به کار را تشخیص می دهد و می تواند از این توانایی استفاده کند.

معاون اشتغال و خود اشتغالی کمیته اعطای امام (ره) همچنین گفت: سایت emookeb.ir زمینه ای را برای افزایش هم افزایی بین محرومان و دستگاه های درگیر در ایجاد اشتغال ایجاد کرده است

به گفته وی ، همه می توانند در ایجاد شغل برای محرومان و نه لزوما برای افراد با سرمایه کمک کنند. یکی از خدمات موضوع آموزش است ، افراد می توانند مهارت ها و حرفه خود را در این زمینه آموزش دهند. 14 سرویس مختلف در سایت موکب شرح داده شده است.

عبدالملکی ، با بیان اینکه سایتی که سال گذشته به آن نمایش داده شد ، گفت: “روز گذشته ، منطقه جدید اشتغال موکب برای محرومان نشان داده شد و این سایت با یک سایت جدیدتر بارگیری شد. روش.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا