اقتصادی

افتتاح ۱۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در مراوه‌تپه

نازک نارنجی/گلستان با حضور سید مرتضی بختیاری فاز اول ساخت خانه سالمندان در شهرستان مراوه تپه در استان گلستان افتتاح و اجرا شد.

صبح امروز مراسم افتتاح متمرکز فاز اول مسکن بیماران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان به جای تفاهم نامه سه جانبه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد. ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مصطفان با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد. )، سید محمد حسینی مشاور ارشد استاندار، مدیران کل بنیاد مسکن، کمیته امداد، بنیاد علوی و فرماندار شهرستان مراوه تپه برگزار شد.

در این مراسم که در مرکز روستای قرقیجق شهرستان مراوه تپه برگزار شد، 100 واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه سه جانبه افتتاح و اجرا می شود. و بخش شهرستان گلستان این طرح برای 303 واحد مسکونی است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در گفت وگو با نازک نارنجی، با اشاره به اینکه هر کدام از این واحدها 100 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه 5 درصدی با بازپرداخت 20 ساله استفاده کردند، افزود: همچنان 10 تن سیمان رایگان و همچنین 80 میلیون تومان کمک رایگان به متقاضیان صاحب این منازل مسکونی ارائه شد.

عیسی بابایی با تشکر از حمایت استاندار گلستان و نهادهای انقلابی این استان گفت: همدلی، هم افزایی و تلاش برای کمک به مددجویان مدیران ارشد استان گلستان همواره روحیه خدمتگزاری و توسعه را در استان تقویت کرده است.

وی با قدردانی از حضور پربرکت رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان گلستان و شهرهای مختلف شرق و غرب استان گفت: تلاش می کنیم از فرصت حضور ایشان در استان استفاده کنیم و وی ضمن افتتاح برخی پروژه ها از وضعیت فقر در بسیاری از شهرستان های استان خبر داد و ظرفیت های توسعه ای را برای کمک به مددجویان و جامعه هدف کمیته امداد معرفی کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا