اقتصادی

اختصاص ۳۷۰ میلیارد به پروژه های جهش تولید در ایلام

نازک نارنجی / ایلام معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص 370 میلیارد تومان برای جهش های تولیدی در استان خبر داد.

دکتر. “محمدباقر نوبخت” در دومین روز سفر خود به ایلام ، پس از مراسم کلنگ زنی ساخت 2000 واحد مسکونی محرومان استان ، گفت: استان ایلام به عنوان نماد مقاومت و ثبات در دوران دفاع مقدس مقصد سفر این هفته مقدس است و کمترین کاری است که ما می توانیم در قبال همه شایستگی ها ، ایثار و از خودگذشتگی مردم ایلام انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در این سفر تصمیم بر این شد که 1300 میلیارد تومان برای 23 پروژه تا پایان دولت سرمایه گذاری شود ، از سرمایه گذاری 370 میلیارد تومانی برای پروژه های تولیدی در سال کبیسه خبر داد. تولید برای استان ایلام و گفت. : اجرای این پروژه ها باعث ایجاد بیش از 3000 فرصت شغلی در استان می شود.

معاون رئیس جمهور از احداث 2 هزار واحد مسکونی در پایان دولت استان خبر داد و گفت: این برنامه در مدت یک سال برای مددجویان و افرادی که نمی توانند خانه ای بسازند یا خریداری کنند ، اجرا می شود با همکاری بنیاد مسکن و کمیته انقلاب اسلامی استان ایلام. “

نوبخت ادامه داد: علاوه بر این 2000 واحد ، 300 واحد دیگر از طریق كمیته امداد و بنیاد مسكن برای مددجویان كمیته امداد در شهرهای بیش از 25000 نفر راه اندازی می شود. بودجه این پروژه ها توسط دولت از طریق سازمان برنامه و بودجه تأمین می شود. ” انجام دادن.

وی افزود: در تفاهم نامه ها ، ساخت خانه برای آوارگان که اکنون به امضای جلسه مشترک سه جانبه اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسیده است ، توسط بودجه سازمان برنامه بودجه و مسکن تأمین می شود. بنیاد انقلاب اسلامی “. کمیته امداد امام خمینی (ره) در اختیار استان قرار می گیرد.

سرانجام ، دکتر نوبخت: به پیشنهاد استاندار ایلام و با طرح شورایی برنامه ریزی استانی و مقاومت اقتصادی ، 300 واحد نیروگاه خورشیدی در استان برای گروه های کم درآمد در نظر گرفته شده است. g می تواند از طریق آن پیدا کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا